Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.quote:
oke, ik weet genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, misschien niet met de scheldwoorden enzo, maar ergens heeft ie wel een punt.
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen bent... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
Heeft ze al tochquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgen
Chillquote:
Ik wou het gewoon even duidelijk maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |