Hij zal wel afgehaakt zijn na dat relletje.quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met headsets, ben ik nu raar?
Waar is gloeibeer trouwens?
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM GLOEIBEER HELEMAAL ROOD HOOFD OMDAT BOOS
Weet nog niet. Twijfel eraan om mijn videokaart te upgraden of gewoon een PS3 te kopen.quote:
Steekpartij in MIS.quote:
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Aziëquote:
quote:
quote:
Oo.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Azië
Ja maar dromedarissen zijn de shitquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die lama's hoger inschatten dan alpaca's.
kamelen togquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Mensen die niet krokodillenquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Stokstaartjes, punt.quote:
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is puur de multiplayer en deze was eigenlijk redelijk hetzelfde. Repetitieve gameplay, geen vernieuwingen eigenlijk. Zonde wel, ik had er veel meer van verwacht (vooral de area waarin je rondhobbelt is erg klein, ik had het allemaal wat grootser verwacht). Wat niet is kan nog komen natuurlijk!
lacostequote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbijquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbij
zo scherp dat ik door messen kan snijdenquote:
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoe kan je daar in godsnaam ruzie over maken?
Nee, op het eerste gezicht niet zo interessant, hoewel de graphics wel mooi waren opgepoetst. Ik ben toch wel benieuwd naar de single player, die was altijd top en zal ook wel goed blijven!quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.
Ja dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
met klittebandquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
CLOYSTER.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
Pikachu jwz.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
dittoquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
die ene in dat eiquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gele konijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
togepi?quote:
De glitter alakazamquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe het maar een paar keerquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorraggen. Schijt aan de tandarts.
hij heet togepiquote:
watquote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
Anders mis ik even bijna twee delen.
zeker zo'n nerdquote:Op maandag 5 september 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
een jongen uit mijn klas had die en was er trots op![]()
black & yellow black & yellowquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, wat is er zo instabiel aan die check dan
Je kon gewoon die query blijven parsen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker boeiend. de glitter alakazam was de beste.
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
ben er weer joehoe joepie oerbeer is weggepest
pokepicsquote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we nu allemaal pics dumpen? Dan weet ik zeker dat we niet bij de 150 komen.
?quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
Btw dalando beveilig je server eens wat beter.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Plasticcccc
ik ga morgen poging doen tot treinpic
watquote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Je database structuur kan trouwens wel wat beter.
ja elke dag ging ik bij hem spelenquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je was bff met hem nie liegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |