quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]dat deed pijn jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]koele pic wel, nu oprottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet spotten met autisten aubquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
flikker zelf op man autistje
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
totdat oerbeer hier kwam :S
Tip voor jou: terug naar schoolquote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?
Serieus. Stop gewoon met haten. Helemaal niet specifiek bedoeld tegen jouquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
totdat oerbeer hier kwam :S
excuus pzquote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet spotten met autisten aub
gr gr
Jij bent zo schijnheilig als de pest.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus. Stop gewoon met haten. Helemaal niet specifiek bedoeld tegen jou, maar tegen iedereen. Met ruzie is nooit iets opgelost. Dus allemaal lief doen en als je dat niet kan, je bent in 1 klik weg uit dit topic
Geenzins. Maar wel geïrriteerd.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij is Oerbeer een beetje boos
Hoor wie het zegt!quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zo schijnheilig als de pest.
Dat was epischquote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Doet me denken aan Tiny die de telefoon opneemt: "Ja, het is wel gezellig hoor".
Lau op de achtergrond: **** tering god hoeren
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zo schijnheilig als de pest.
Ehrm,quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgensmij ben je wel een beetje boosquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |