scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbij
zo scherp dat ik door messen kan snijdenquote:
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoe kan je daar in godsnaam ruzie over maken?
Nee, op het eerste gezicht niet zo interessant, hoewel de graphics wel mooi waren opgepoetst. Ik ben toch wel benieuwd naar de single player, die was altijd top en zal ook wel goed blijven!quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.
Ja dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
met klittebandquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
CLOYSTER.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
Pikachu jwz.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
dittoquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
die ene in dat eiquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gele konijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
togepi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |