Hij zal wel afgehaakt zijn na dat relletje.quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met headsets, ben ik nu raar?
Waar is gloeibeer trouwens?
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM GLOEIBEER HELEMAAL ROOD HOOFD OMDAT BOOS
Weet nog niet. Twijfel eraan om mijn videokaart te upgraden of gewoon een PS3 te kopen.quote:
Steekpartij in MIS.quote:
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Aziëquote:
quote:
quote:
Oo.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Azië
Ja maar dromedarissen zijn de shitquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die lama's hoger inschatten dan alpaca's.
kamelen togquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Mensen die niet krokodillenquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Stokstaartjes, punt.quote:
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is puur de multiplayer en deze was eigenlijk redelijk hetzelfde. Repetitieve gameplay, geen vernieuwingen eigenlijk. Zonde wel, ik had er veel meer van verwacht (vooral de area waarin je rondhobbelt is erg klein, ik had het allemaal wat grootser verwacht). Wat niet is kan nog komen natuurlijk!
lacostequote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbijquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |