Zo inspirerendquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Op duistere dagen klim ik het liefst op het dak om hier urenlang te zitten met niets dan een lapje stof om mijn tengere lichaam.
haha wat schattigquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Op duistere dagen klim ik het liefst op het dak om hier urenlang te zitten met niets dan een lapje stof om mijn tengere lichaam.
Hoezo viel het tegen, is er veel veranderd?quote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo dat, wat mij betreft doet hij het prima.
En volgens mij eindigde de laatste UDOWU ook in zoiets als een "ruzie"
[..]
For my part prima, zojuist de Assassin's Creed Multiplayer Beta gespeeld, het valt tegen!
Mits instagib.quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft er zin in UT GOTY nu dan ?
deze post heeft mij geinspireerd om dit gedicht te schrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Wow.quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
deze post heeft mij geinspireerd om dit gedicht te schrijven
Nacht,
Ruzie,
Dak,
Raam,
Traan,
Huil,
Snoepjes.
Wel met een spongebob tandenborstel anders nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga ook mijn tanden poetsen.
gr gr
Daar gaat het om, je hebt weer wat betekend voor de mensheid.quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik toch een beetje het idee dat ik m'n avond goed besteed heb.
Het is puur de multiplayer en deze was eigenlijk redelijk hetzelfde. Repetitieve gameplay, geen vernieuwingen eigenlijk. Zonde wel, ik had er veel meer van verwacht (vooral de area waarin je rondhobbelt is erg klein, ik had het allemaal wat grootser verwacht). Wat niet is kan nog komen natuurlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoezo viel het tegen, is er veel veranderd?
Met zout.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel met een spongebob tandenborstel anders niet
ik met zandquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met headsets, ben ik nu raar?
Waar is gloeibeer trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |