Waarom zeg je dan dat ik het niet snapquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik snap je best, maar ik ga niet happen.
Hoi Dalandoquote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had nog geneens hoi tegen je gezegdFlips
![]()
komt wel goedquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Ja nou ik had gewoon toestemming tot posten van Sharr. Onterechte note is onterecht
Meh, er is wss. niet voor niets een TR gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Ja nou ik had gewoon toestemming tot posten van Sharr. Onterechte note is onterecht
wait whutquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Mijn telefoonnummer is 0672573821
Mijn bankrekeningnummer is 27.399.289.1
Mijn huisnummer en adres is Voorschotenlaan 31, 3263 HD
wat is je pincode?quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.
toegevoegd aan mijn stalklijstquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, er is wss. niet voor niets een TR gedaan.
Scheveningen? Den Haag?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.
sharr zegt:
ga je die psoten
Ik zegt:
is dat erg?
als ik dat doe
sharr zegt:
nee
Ok.quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.
sharr zegt:
ga je die psoten
Ik zegt:
is dat erg?
als ik dat doe
sharr zegt:
nee
er staat ook een spelfout in je username het is met 1 rquote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ja kut Freezepop, maak je nou mijn spelfout bekend
TR doen, is ook persoonlijke info.quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Freezepop +1 notequote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik woon in Oud-Beijerland en zoog bovenstaande uit mijn duim. Gr.quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Scheveningen? Den Haag?
Weetje als je dicht bij Den Haag woont dan woon je, ook al is het een aantal kilometers verderop, maar alsnog niet zo gek ver van Zoetermeer en zoetermeer ligt weer vlak bij Alphen a/d Rijn. Daar woon ik. Wat nu?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik woon in Oud-Beijerland en zoog bovenstaande uit mijn duim. Gr.
Beijerland is een straat 3 straten verderop hier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Waar?quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beijerland is een straat 3 straten verderop hier.
Dan stuurt Spouwer nu een vies smsje naar een ander persoon:quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.
Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan stuurt Spouwer nu een vies smsje naar een ander persoon:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw haar zit altijd verneukt. Kusje![]()
gwn zo houdenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
ewa skattie ik twijfel haar zo houden of kaal doen of milimeteren?
te lang bedoel jequote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Dalando het volgende:
kappers knippen ALTIJD maar dan ook ALTIJD te kort
Heyquote:
Roze vervenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Iets arabisch of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen geldenquote:
ik zie wat je daar postquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Dalandoquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen gelden
vraag het MKquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.quote:
Wat een lelijke naam!quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier heet een straat "Beijerland".
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKTquote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.
Duurt nog wel 2 dagen toch?quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Godver ik moet op mijn PC gaan letten als ik mijn mijlpaal niet wil missen![]()
Die hebben we hier ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
In leeuwarden heet een straat Gouden Regenstraat.
ik had het ook over je teamleidsterquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
MK is echt een verwarrende afkorting voor mij, zo heet onze teamleidster alles.
Niet als ik niet opletquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet als ik niet opletIk was eigenlijk van plan om vanaf 6 uur vanavond te FOK!ken, maar dat werd 3 uurtjes uitgesteld omdat er onderhoud gepleegd moest worden aan een website
Hehehequote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKT
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tjaquote:
Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoin. Hoe staat het met je beeldscherm?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Sma'tjes uit de ghetto met een lekkere cornetto
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tja
al ZOOOOO oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hier wist dat je kan snaken op youtube?
Als een filmpje aan het laden is en je drukt op een pijltjestoets dan begint snake
IJsjesquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?in je 20.000e post alle foute plaatjes en links naar ranzige sites plaatsen, zodat je minstens 48 uur dat postaantal behoudt?
Ik ben ook oudquote:
Bijna een milf.quote:
Ik ejaculeerdequote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niksquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
Ohquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niks![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst met zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
wat dacht je van 10 miljoen vergaren?quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
quote:
Dit dus. Pimquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.
Genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
fixquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee te kotsen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Nectarquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
moosh11? Beide zijn geband.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moosh11? Beide zijn geband.
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakkenquote:
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakken
Same herequote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
stond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
Hehe jwtquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Je deed toch wel het dansje he?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
hihi dat heb ik gedaan jaquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij![]()
[..]
hihi heb je me eraf gehaald
Ik deed continu de rups. Maar dan wel op de Romana manier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je deed toch wel het dansje he?
Je kan wel lezen.quote:
hihiquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Dalando het volgende:
ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?ż?
hehe dat ziet er grappig uit xd
BLIJF VAN HAAR AF JIJquote:
Romana...quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik deed continu de rups. Maar dan wel op de Romana manier.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al die moeite voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat interview bij BNNquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik deed continu de rups. Maar dan wel op de Romana manier.
Deborah die dan zegt dat Madonna haar grote voorbeeld is en dat ze door het kijken naar Madonna nu zo sexy danst.
Ik dacht dat ik erin bleef toen ik dat hoorde
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
Post Renzania hier nog wel overigens?![]()
![]()
![]()
SPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Zo intelligent ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Dalando het volgende:
I lol'dSPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezenquote:
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Zo moet eigenlijk iedereen dat doen. Maar waar is dat van?SPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie link in mijn signature.quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo moet eigenlijk iedereen dat doen. Maar waar is dat van?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezen
hihi![]()
Ik neem aan dat ik op je "hele lieve users die geweldig en awesome zijn" lijstje sta?quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dat?SPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GodverSPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KUT die moet ik nog maken maar ja je hebt al een leuke meid tag dus jaquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik op je "hele lieve users die geweldig en awesome zijn" lijstje sta?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Hehehe echt he. Dat interview is echt te ergquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat interview bij BNN
Deborah die dan zegt dat Madonna haar grote voorbeeld is en dat ze door het kijken naar Madonna nu zo sexy danst.
Ik dacht dat ik erin bleef toen ik dat hoorde
Who motivates the motivator?![]()
Heb je mij er nu ook uit geschopt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
de baggeruser lijst
dat mensen die nog niet kennen![]()
![]()
Zo, mensen, nieuwe kansen. Geen getroll.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Oh sorryquote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
Zo, mensen, nieuwe kansen. Geen getroll.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef FreezePop het volgende:
Ook maar eens abbo afsluiten binnenkort.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik zei dus GEEN getroll.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Heey kipjequote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gelijk een hater die mij heeft toegevoegd.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ik was het nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gelijk een hater die mij heeft toegevoegd.
![]()
![]()
Ook maar eens abbo afsluiten binnenkort.goed plan, dan kan iedereen mij lieve tagjes gevenquote:![]()
Ze waren pas ook bij Life& Cooking. Was ook al geniaal grappigquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe echt he. Dat interview is echt te erg
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt er toch wel wat aan hoor. En als je toch elke dag op FOK! zit waarom dan niet toch.quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef FreezePop het volgende:
Ook maar eens abbo afsluiten binnenkort.![]()
Dan mogen ze wel een gedeelte van mijn css code hebben hoor, dan hebben ze al wat standaard tagjesSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
KUT die moet ik nog maken maar ja je hebt al een leuke meid tag dus ja![]()
Hihi
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie nectar heeft toegevoegd verdient een ijsje.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
Wie nectar heeft toegevoegd verdient een ijsje.![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 5 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
Wie nectar heeft toegevoegd verdient een ijsje.![]()
Wat vinden jullie trouwens van de auto-update functie daarop?
Is dit sarcasme? Soms lastig lezen over tekst.quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel wat aan hoor. En als je toch elke dag op FOK! zit waarom dan niet toch.![]()
HELLUPPPPPPP
MIJN TERRORISTJE IS WAKKER!!!
IK BEN BANGGGG
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zoon?quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPPPP
IK BEN BANGGGGSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
gr aan je kittenquote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPPPP
IK BEN BANGGGG![]()
Nee, geen sarcasme. Zie je abo als een soort van huur.quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is dit sarcasme? Soms lastig lezen over tekst.![]()
Ook maar eens abbo afsluiten binnenkort.Goed bezigquote:![]()
![]()
OF ik maak gewoon ook een superlieve users lijst die er voor zorgt dat die mensen niet op de haat lijst komenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Sla em dood dan.quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPPPP
IK BEN BANGGGGWho motivates the motivator?![]()
Kittenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je lijst is nou al weer vervuild.quote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
OF ik maak gewoon ook een superlieve users lijst die er voor zorgt dat die mensen niet op de haat lijst komen![]()
ik ga tuurlijk wel voor FOK! Pimp.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Hij is nu te druk met als een wervelwind door het huis heen rennen.quote:
Hierbij springt hij overal op en door en in. Mens of dier. Kast of bank. Stoel of tafel.
Het maakt hem niks uit.
IK BEN ZO BAHANGGGGG
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu te druk met als een wervelwind door het huis heen rennen.
Hierbij springt hij overal op en door en in. Mens of dier. Kast of bank. Stoel of tafel.
Het maakt hem niks uit.
IK BEN ZO BAHANGGGGGquote:Who motivates the motivator?![]()
awww, wat voor kleur heeftie?quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het maakt hem niks uit.
IK BEN ZO BAHANGGGGG
Ik heb echt een zwak voor kittens
mijn kitten heeft ook van die momentenquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het maakt hem niks uit.
IK BEN ZO BAHANGGGGGmaar niet zo vaak
![]()
![]()
Nee, dat is niet leukquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
48 Euro, koopje!quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga tuurlijk wel voor FOK! Pimp.![]()
Nee, het weer stond tegen, morgen een nieuwe kans!quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
LompeHork heb je de zonsondergang nog bekeken?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
awww, wat voor kleur heeftie?
Ik heb echt een zwak voor kittens
Oudere foto hoor, hier was hij uhm 8 weken oud
[b]AirwiN schreef [/b]
poepiequote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oudere foto hoor, hier was hij uhm 8 weken oud![]()
Toen wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Logisch en terecht dacht ik zoquote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dat iemand mijn naam in die baggerlijst zet
[b]AirwiN schreef [/b]
vanwaar die TTOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch en terecht dacht ik zo![]()
![]()
Tevens, Tetten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oudere foto hoor, hier was hij uhm 8 weken oud
Doe eens niet. Jij loopt te kutten daar is't nie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef Intronic het volgende:
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php![]()
Godver de check is instabielSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Nu moet ik een andere verzinnenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Nee joh.quote:
Ik las gisteren nog dat ik geen tetten zou hebben dus het is onmogelijk dat je tetten ziet op die foto
[b]AirwiN schreef [/b]
wel goed voor mijn 210 kiloquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
te zoet, is niet goed voor mijn lijn. (41 kilo)
![]()
Wat valt bij jou onder ICT?quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Dalando ik heb even gestest maar de check is instabiel
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jij bent zeker nog maagd?quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
te zoet, is niet goed voor mijn lijn. (41 kilo)
Want tijdens een goede beurt breek jij zo in twee volgens mij
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
Dalando ik heb even gestest maar de check is instabiel
lekker hoorquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel goed voor mijn 210 kilo
veel vrouw![]()
![]()
Hoi bruine spamslet
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Is nectar hier?quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
ik ben echt facking heel erg gespier manquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog maagd?
Want tijdens een goede beurt breek jij zo in twee volgens mij![]()
![]()
Nee?quote:
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Wat heeft de NS er nou weer mee te maken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben echt facking heel erg gespier man![]()
![]()
Wat een schatjequote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oudere foto hoor, hier was hij uhm 8 weken oud. Dat van dat doodslaan was maar een grapje.
quote:![]()
Waarom bouw je geen failsave in die kijkt naar bestaande username's? Moet niet zo'n probleem zijn toch?![]()
Ik kom wel terug als jullie minder kut doen.
Wat is deze allemaal.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Op dit moment is hij dat even nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een schatje. Dat van dat doodslaan was maar een grapje.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan er maar een bedenken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
niemand snapt deze post?quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben echt facking heel erg gespier man![]()
Ik doe nooit kutquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja je bent botje met sixpack![]()
![]()
Kut, je moeder heeft een kut. Echt waar.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: