Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst met zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
wat dacht je van 10 miljoen vergaren?quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
quote:
Dit dus. Pimquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.
Genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
fixquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee te kotsen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Nectarquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
moosh11? Beide zijn geband.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moosh11? Beide zijn geband.
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakkenquote:
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakken
Same herequote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
stond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
Hehe jwtquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Je deed toch wel het dansje he?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |