Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan stuurt Spouwer nu een vies smsje naar een ander persoon:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw haar zit altijd verneukt. Kusje![]()
gwn zo houdenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
ewa skattie ik twijfel haar zo houden of kaal doen of milimeteren?
te lang bedoel jequote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Dalando het volgende:
kappers knippen ALTIJD maar dan ook ALTIJD te kort
Heyquote:
Roze vervenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Iets arabisch of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen geldenquote:
ik zie wat je daar postquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Dalandoquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen gelden
vraag het MKquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.quote:
Wat een lelijke naam!quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier heet een straat "Beijerland".
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKTquote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.
Duurt nog wel 2 dagen toch?quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Godver ik moet op mijn PC gaan letten als ik mijn mijlpaal niet wil missen![]()
Die hebben we hier ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
In leeuwarden heet een straat Gouden Regenstraat.
ik had het ook over je teamleidsterquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
MK is echt een verwarrende afkorting voor mij, zo heet onze teamleidster alles.
Niet als ik niet opletquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet als ik niet opletIk was eigenlijk van plan om vanaf 6 uur vanavond te FOK!ken, maar dat werd 3 uurtjes uitgesteld omdat er onderhoud gepleegd moest worden aan een website
Hehehequote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKT
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |