Waarom zeg je dan dat ik het niet snapquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik snap je best, maar ik ga niet happen.
Hoi Dalandoquote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had nog geneens hoi tegen je gezegdFlips
![]()
komt wel goedquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Ja nou ik had gewoon toestemming tot posten van Sharr. Onterechte note is onterecht
Meh, er is wss. niet voor niets een TR gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Ja nou ik had gewoon toestemming tot posten van Sharr. Onterechte note is onterecht
wait whutquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Mijn telefoonnummer is 0672573821
Mijn bankrekeningnummer is 27.399.289.1
Mijn huisnummer en adres is Voorschotenlaan 31, 3263 HD
wat is je pincode?quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.
toegevoegd aan mijn stalklijstquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, er is wss. niet voor niets een TR gedaan.
Scheveningen? Den Haag?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.
sharr zegt:
ga je die psoten
Ik zegt:
is dat erg?
als ik dat doe
sharr zegt:
nee
Ok.quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De verdediging wil graag bewijsstuk 1 inleveren bij de rechter alles.
sharr zegt:
ga je die psoten
Ik zegt:
is dat erg?
als ik dat doe
sharr zegt:
nee
er staat ook een spelfout in je username het is met 1 rquote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ja kut Freezepop, maak je nou mijn spelfout bekend
TR doen, is ook persoonlijke info.quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Freezepop +1 notequote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
Ik woon in Oud-Beijerland en zoog bovenstaande uit mijn duim. Gr.quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Scheveningen? Den Haag?
Weetje als je dicht bij Den Haag woont dan woon je, ook al is het een aantal kilometers verderop, maar alsnog niet zo gek ver van Zoetermeer en zoetermeer ligt weer vlak bij Alphen a/d Rijn. Daar woon ik. Wat nu?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik woon in Oud-Beijerland en zoog bovenstaande uit mijn duim. Gr.
Beijerland is een straat 3 straten verderop hier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Waar?quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beijerland is een straat 3 straten verderop hier.
Dan stuurt Spouwer nu een vies smsje naar een ander persoon:quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smsje verstuurd vol met vieze dingen.
Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan stuurt Spouwer nu een vies smsje naar een ander persoon:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw haar zit altijd verneukt. Kusje![]()
gwn zo houdenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
ewa skattie ik twijfel haar zo houden of kaal doen of milimeteren?
te lang bedoel jequote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Dalando het volgende:
kappers knippen ALTIJD maar dan ook ALTIJD te kort
Heyquote:
Roze vervenquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Iets arabisch of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet man. Ik krijg nu allemaal rare berichten terug.
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen geldenquote:
ik zie wat je daar postquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Dalandoquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij mij zo begroette was 4 dagen gelden
vraag het MKquote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.quote:
Wat een lelijke naam!quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier heet een straat "Beijerland".
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKTquote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij is het een 50+ met sm-hobbies, want hij stuurt een beetje rare seksueel getinte berichten.
Duurt nog wel 2 dagen toch?quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Godver ik moet op mijn PC gaan letten als ik mijn mijlpaal niet wil missen![]()
Die hebben we hier ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
In leeuwarden heet een straat Gouden Regenstraat.
ik had het ook over je teamleidsterquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
MK is echt een verwarrende afkorting voor mij, zo heet onze teamleidster alles.
Niet als ik niet opletquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet als ik niet opletIk was eigenlijk van plan om vanaf 6 uur vanavond te FOK!ken, maar dat werd 3 uurtjes uitgesteld omdat er onderhoud gepleegd moest worden aan een website
Hehehequote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
KNETTER MELDEN NU IK WEET WEL DAT JE LURKT
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tjaquote:
Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoin. Hoe staat het met je beeldscherm?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Sma'tjes uit de ghetto met een lekkere cornetto
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tja
al ZOOOOO oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hier wist dat je kan snaken op youtube?
Als een filmpje aan het laden is en je drukt op een pijltjestoets dan begint snake
IJsjesquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?in je 20.000e post alle foute plaatjes en links naar ranzige sites plaatsen, zodat je minstens 48 uur dat postaantal behoudt?
Ik ben ook oudquote:
Bijna een milf.quote:
Ik ejaculeerdequote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niksquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
Ohquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niks![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst met zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
wat dacht je van 10 miljoen vergaren?quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
quote:
Dit dus. Pimquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die zanger Rinus niet kunnen waarderen.
Genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik nog doen om een MILF te worden?
Behalve opeens lekker worden that is
fixquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee te kotsen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Nectarquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
moosh11? Beide zijn geband.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zijn eigenlijk die Nectar en die andere user heen die hier postten?
Tevens hoi
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moosh11? Beide zijn geband.
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakkenquote:
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Net alsof er opeens twee trollscience's in dit topic waren of twee plastic zakken
Same herequote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ooh. Tja. Daarvoor ging ik maar weg uit deze reeks. Vond hun gedrag af en toe maar niks.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
stond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalando ik stond toch ook eerst op die baggerlijst
Hehe jwtquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Je deed toch wel het dansje he?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |