Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoin. Hoe staat het met je beeldscherm?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Sma'tjes uit de ghetto met een lekkere cornetto
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan zat ik nu wel zo een beetje op mijn mijlpaal dus tja
al ZOOOOO oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hier wist dat je kan snaken op youtube?
Als een filmpje aan het laden is en je drukt op een pijltjestoets dan begint snake
IJsjesquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar wat ga je dan doen? 10 topics maken om af te tellen?in je 20.000e post alle foute plaatjes en links naar ranzige sites plaatsen, zodat je minstens 48 uur dat postaantal behoudt?
Ik ben ook oudquote:
Bijna een milf.quote:
Ik ejaculeerdequote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niksquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt hem gesloopt! Wanneer mag ik de nieuwe verwachten?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijna een milf.
hoezo bijna trouwens
Ohquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen waarin ik een aantal mensen ga bedanken.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul niet. Jij hebt em lekker zelf gesloopt en je krijgt lekker niks![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer even deze klassiekert onder de aandacht brengen. Laatste keer dat ik moest werken, was ie op de radio. Ik, uiteraard, met volle borst mee zingen en iedereen stond me maar raar aan te kijken. Stel haters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |