ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezenquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Dalando het volgende:
Zo moet eigenlijk iedereen dat doen. Maar waar is dat van?SPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie link in mijn signature.quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo moet eigenlijk iedereen dat doen. Maar waar is dat van?
ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezen
Ik neem aan dat ik op je "hele lieve users die geweldig en awesome zijn" lijstje sta?quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik heb hem niet toegevoegd, gewoon erop gewezen
Wat is dat?SPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GodverSPOILER: wat pics daarom spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KUT die moet ik nog maken maar ja je hebt al een leuke meid tag dus jaquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik op je "hele lieve users die geweldig en awesome zijn" lijstje sta?
Hehehe echt he. Dat interview is echt te ergquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat interview bij BNN
Deborah die dan zegt dat Madonna haar grote voorbeeld is en dat ze door het kijken naar Madonna nu zo sexy danst.
Ik dacht dat ik erin bleef toen ik dat hoorde
Heb je mij er nu ook uit geschopt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
de baggeruser lijst
dat mensen die nog niet kennen
Oh sorryquote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
Zo, mensen, nieuwe kansen. Geen getroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |