Ben je nog met design bezig?quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog aan het php gedeelte beginnen.
Haha, wat heb je tot nu toe?quote:
hij had volgensmij iets met .net ofzoquote:
tuinbroek met bergschoenenquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen? Ik heb een blauwe en een zwarte broek en een bruine broek
En mijn moeder zegt dat ik het best een polo aan kan doen. Ik heb bijna alle kleuren polo's.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen, mijn lieven kleinen schattigen snotaperigen kindjens.
Ja ik ga ook, trustequote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik heb een bescheiden 2. Daar tegenover onderhoud ik ook nog 7 websites voor anderenquote:
Trusten kusjes allesquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik ben nu bezig met php. even nieuwe tabel aanmaken, dan kun je al users toevoegen enzo, ik wil het alleen iets "uitgebreider" maken, maar dat zie je wel als hij af is.quote:
Welterusten!quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Blauwe broek met rode poloquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen? Ik heb een blauwe en een zwarte broek en een bruine broek
En mijn moeder zegt dat ik het best een polo aan kan doen. Ik heb bijna alle kleuren polo's.
Maar kwa design?quote:Op zondag 4 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met php. even nieuwe tabel aanmaken, dan kun je al users toevoegen enzo, ik wil het alleen iets "uitgebreider" maken, maar dat zie je wel als hij af is.
Neh, ik heb sowieso trooperz.nl Maar dat is een faalsite. Ik verdien er alleen nog wel wat mee.quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
hij had volgensmij iets met .net ofzo
Gozer, je bent 11, dan moet je outfit niet mooi zijn, maar lief en onschuldig.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, je bent 11, dan moet je outfit niet mooi zijn, maar lief en onschuldig.
GAAAAAAAAAAAAAAAST:quote:Op zondag 4 september 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, ik heb sowieso trooperz.nl Maar dat is een faalsite. Ik verdien er alleen nog wel wat mee.
quote:Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/vhosting/c/vhost0026944/domains/trooperz.nl/htdocs/www/index2.php on line 18
Ik heb teveel ideeën voor sites, zoek ik een domeinnaam op, is ie nog vrij, koop ik hem.quote:Op zondag 4 september 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb een bescheiden 2. Daar tegenover onderhoud ik ook nog 7 websites voor anderen
jij weetquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
Weetje, '90 is het nieuwe. Trek iets paars icm misselijkmakend groen.
ik heb al 4 meisjes gekusts.quote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hosselen als je daadwerkelijk 11 bent.
Dan nogquote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
/careHeb er al een half jaar niet meer naar omgekeken.
_!
ik heb geen paarse broekquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
Weetje, '90 is het nieuwe. Trek iets paars icm misselijkmakend groen.
Mooi score voor jouw leeftijd, ga vooral zo door.quote:
Ga subdomeinen gebruiken debielquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb teveel ideeën voor sites, zoek ik een domeinnaam op, is ie nog vrij, koop ik hem.Maar dat doe ik nu niet meer, gaat me teveel kosten zo.
duhh daarom wil ik ook wat kleding advies oja ik heb zwarte leren schoenenquote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi score voor jouw leeftijd, ga vooral zo door.
Thats the spiritquote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nou, voor mij gewoon een spijkerbroek en een overhemd, ik ga niet moeilijk doen.
nerd nerd afgekeurdquote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nou, voor mij gewoon een spijkerbroek en een overhemd, ik ga niet moeilijk doen.
quote:
Doe gewoon bbqsausage1.nl en bbqsausage2.nl en installeer dan subdomeinen verspreid over die 2 domeinen, geen gezeur geen gezeik.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik ook al, heb ik er ook teveel van.
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
witte polo en zwarte broek is toch netjes?
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog
Je zou beter moeten weten
Gast.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Mijn overhemd verdwijnt wel in mijn broek
hoe de fuck doe je datquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?![]()
Enige reden dat ie nog online staat is dat ik er jaarlijks nog een beetje geld aan overhoud.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Mijn overhemd verdwijnt wel in mijn broek
Let jouw vrouw niet op of zo?quote:
Safari (quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?![]()
Enige reden dat ie nog online staat is dat ik er jaarlijks nog een beetje geld aan overhoud.
Wat? Alsof dat er mooi uit ziet in een pantalon als je het boven je broek draagtquote:
Ik heb nu zo'n 80 subdomeinen, mag er 150 hebben van mijn hoster.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe gewoon bbqsausage1.nl en bbqsausage2.nl en installeer dan subdomeinen verspreid over die 2 domeinen, geen gezeur geen gezeik.
neem versio, onbeperktquote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 80 subdomeinen, mag er 150 hebben van mijn hoster.
quote:
Juist wel dusquote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Alsof dat er mooi uit ziet in een pantalon als je het boven je broek draagt
quote:
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.quote:
Hoezo boetesquote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.
Mwah, of gewoon aanpassen, toch een leuk zakcentjequote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je draagt een pak, zeg dat dan gewoon.
Ik heb twee hostpakketten, kom dus op een totaal van 300 uit. Daar kom ik voorlopig nog niet opquote:
Let vooral op de voorlopigquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb twee hostpakketten, kom dus op een totaal van 300 uit. Daar kom ik voorlopig nog niet op
Dan mag je wel heel hard je best doen met refreshen!quote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
Huppakee, 60mb aan bandbreedte gebruikt voor baggeruser.php.
Haha, neequote:Op maandag 5 september 2011 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan mag je wel heel hard je best doen met refreshen!
1 2 3 4 5 6 | function updateusers(){ $.get('engine.php?get', function(data) { $('#users').html(data); }); setTimeout(updateusers, 5000); } |
quote:
Ik gebruik content van nieuwssites, die daar normaal gesproken geld voor vragen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, of gewoon aanpassen, toch een leuk zakcentje
sereneus? waarom?quote:
broek shirt niet zeikenquote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
WAT ZAL IK MORGEN NOU DRAGEN? ANDERS MOET MIJN MOEDER MIJ WEER KLEDEN
TRAININGSPAKquote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Alleen een broek.quote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
je vriendin is net wegquote:Op maandag 5 september 2011 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
zondagavonden waarop je niet in slaap kan vallen
design je al 3 jaar danquote:
korte broek en dan sandalen?quote:Op maandag 5 september 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dan geen broek, wat jij wil.
Nee, ik design niet. Design is echt mijn worst nightmarequote:Op maandag 5 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
design je al 3 jaar dan
over 7 dagen is mijn allereerste domein 2 jaar oudMaar ik ga binnenkort van host verwisselen dus dat word geklungel, en dat gaat voor downtime zorgen
Ja, witte polo, korte broek en hoge sokken met sandalen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
korte broek en dan sandalen?
programmeer danquote:Op maandag 5 september 2011 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik design niet. Design is echt mijn worst nightmareIk programmeer al 4 jaar.
geen hoge sokken, witte polo is wel lekker koel.quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, witte polo, korte broek en hoge sokken met sandalen.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, nee:
[ code verwijderd ]
die een-na-laatste regel doet wonderen
Donkere broek, en witte korte sokjes.quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
geen hoge sokken, witte polo is wel lekker koel.
Wat voor kleur sokken en broek?
Mijne ookquote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
programmeer danDesignen kan ik ook niet
html, php, js en mysql is meer mijn ding
oke thanksquote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donkere broek, en witte korte sokjes.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal morgen wel foto maken van mn trein.
ok ?
quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef JApieman het volgende:
Ik ga slapen morgen school, welterusten.
Socios....quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ok ?
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef JApieman het volgende:
Ik ga slapen morgen school, welterusten.
Jij lijkt heel erg op mijquote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijne ookAl moet ik me nog wel veel meer verdiepen in OOP programmeren, daar faal ik nog wel hard in.
oke hartstikke tofquote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ok ?
Danny.quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand moet hem toch vervangen ?
Nee, die heeft een zoon en vrouw en dus een leven.quote:
badummtssquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die heeft een zoon en vrouw en dus een leven.
nee want ik ga ook met de trein dus ik dacht kunnen we treinfoto's uitwisselen enzo weettochquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje haat in deze post. Klopt dat ?
True!quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand moet hem toch vervangen ?
de baas van fok heeft een leven ?quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die heeft een zoon en vrouw en dus een leven.
Oké.quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel dat dat van Rihanna was.
ok goed plan ja wel echt doen hequote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee want ik ga ook met de trein dus ik dacht kunnen we treinfoto's uitwisselen enzo weettoch
ik.quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
wie kan met fruityloops werken??
quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij lijkt heel erg op mijPHP 6 word een nachtmerrie
de tabel, joepie. wat voor dingetjes kun je er allemaal in doen?quote:Op maandag 5 september 2011 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad. Ik krijg over een weekje een opdracht die volledig OOP moet
Ik haat het nu al.
Trouwens;
Tabel `26944fok`.`baggerusers` is aangemaakt.
Het begin voor het phpgedeelte is er
geen ideequote:Op maandag 5 september 2011 00:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb een probleem, bij mij staat ipv pattern 1 2 3 4 enz track 1 2 3 4 hoe komt dit?
oke ik kijk wel is zo chanant foto makenquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ok goed plan ja wel echt doen he
voor de lol maar verdien er soms ook nog wat aanquote:Op maandag 5 september 2011 00:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Doe je het voor school/werk of voor de lol ?
Er komen twee tabellenquote:Op maandag 5 september 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
de tabel, joepie. wat voor dingetjes kun je er allemaal in doen?
2 tabellen met wat voor regels danquote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er komen twee tabellenDeze bevat alleen de namen
je vergeet het toch welquote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke ik kijk wel is zo chanant foto maken
ik ga straks slapenquote:
Jij denkt dat er op haar ID-kaart MK of MarokkaanseKip staat?quote:
MK staat op haar ID-kaartquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat er op haar ID-kaart MK of MarokkaanseKip staat?
In de chip wel. Daar staat alles wat je op internet doetquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat er op haar ID-kaart MK of MarokkaanseKip staat?
Morgen, zit nu op mobielquote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ben wel in de stemming, zet dit eens op:
omg echt geweldig gewoon dangquote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dan kunnen we nog een dik half uur lekker klesen mang
OMG ECHT?quote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In de chip wel. Daar staat alles wat je op internet doet
Ik ben in ene in de stemming voor dit:quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ben wel in de stemming, zet dit eens op:
Zonde, briljant nummer!quote:
Oeh, dat is ook wel een idee, maar ik heb nu al de CD opstaan van Mark Knopfler.quote:Op maandag 5 september 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben in ene in de stemming voor dit:
Hmm ik mocht je nooit echt, maar nu ik weet dat je Mark Knopfler luistert scoor je wel weer een puntje. Een van de weinige muzikanten die nog niet betoverd is.quote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde, briljant nummer!
[..]
Oeh, dat is ook wel een idee, maar ik heb nu al de CD opstaan van Mark Knopfler.
Nou nou, waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik mocht je nooit echt, maar nu ik weet dat je Mark Knopfler luistert scoor je wel weer een puntje. Een van de weinige muzikanten die nog niet betoverd is.
Omdat je me soms afkraakte in bepaalde reacties.quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou nou, waarom niet eigenlijk?
Mark Knopfler is sowieso een held, de Dire Straits waren dat immers ook!
Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaanquote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat je me soms afkraakte in bepaalde reacties.
Ja klopt ik luister ze dan ook met plezier.
Slaap lekker Zak!quote:
Die laatste zin.quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaan
Briljante muziek, zonde dat ze zijn gestopt.
[..]
Slaap lekker Zak!![]()
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaan
Briljante muziek, zonde dat ze zijn gestopt.
[..]
Slaap lekker Zak!![]()
Dat ben ik dus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.
Maar jij zal mij niet in de weg staan, niet nu ik weet dat jij bazen muziek luistert!
Toch denk ik dat jij de boel slechts verduisterd. Jij bent geen tovenaar maar slechts iemand die mij in de weg wilt staan!quote:
Onwetendheid is nooit goed.quote:Op maandag 5 september 2011 00:38 schreef Intronic het volgende:
Ow het is Argo, die vent van die tovenaars.
Mij vergeven, net alsof het mij een worst zal zijnquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.
Maar jij zal mij niet in de weg staan, niet nu ik weet dat jij bazen muziek luistert!
Jij doet toch geen vlieg kwaad?quote:
Klopt. Maar volgens mij is het niet helemaal terecht dat nu juist jij dit zegtquote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat jij de boel slechts verduisterd. Jij bent geen tovenaar maar slechts iemand die mij in de weg wilt staan!
[..]
Onwetendheid is nooit goed.
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij vergeven, net alsof het mij een worst zal zijn
Mooie woorden, ik ben heel benieuwd wie dan je vijanden zijn in KLB, zelf heb ik eigenlijk nooit problemen met de mensen daar (en ik heb ook wel kuttopics geopend hoor).
Mwah, ik sta je eigenlijk nooit in de weg, vaak probeer ik je nog wel een redelijke kant op te sturen, vaak faalt dat, helaas. Verder natuurlijk niets dan respect voor je smaak in muziek!
[..]
Jij doet toch geen vlieg kwaad?
Waarom niet ik zie mijzelf als een van de grootste vrijheidsstrijders die wilt vechten tegen de tovenaren!quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Maar volgens mij is het niet helemaal terecht dat nu juist jij dit zegt.
Misschien moet je proberen om te vechten tegen die vage kronkel in je brein.quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat je me de goede kant wou opsturen maar ik bedank je hier toch voor!
[..]
Waarom niet ik zie mijzelf als een van de grootste vrijheidsstrijders die wilt vechten tegen de tovenaren!
Tovenaren, dit-dat alles, je heet toch niet Joost IRL? Anders ken ik je waarschijnlijkquote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat je me de goede kant wou opsturen maar ik bedank je hier toch voor!
Over Argo en zijn hersenspinsels.quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waar de neuk gaat dit gesprek over?
Ik snap dit niet helemaal. Althans ik heb geen last van kronkels.quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen om te vechten tegen die vage kronkel in je brein.
Ik zou mijn naam niet willen prijsgeven, je weet nooit wat de tovenaren met je doen op het moment dat ze die weten! Ja ik hoop ook dat onze muziek veilig gewaarborgd blijft!quote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tovenaren, dit-dat alles, je heet toch niet Joost IRL? Anders ken ik je waarschijnlijk
Mijn muziek kan niet omgetoverd worden naar Limp Bizkit, mijn muziek is namelijk voor de eckte bazen, die durven het niet aan!
Zo'n beetje elk topic in ONZ en KLB waar je gepost hebt, maar het is je vergeven.
GANDALF? IS THAT YOU? AFTER ALL THOSE YEARS! GANDALF!quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over Argo en zijn hersenspinsels.Hij denkt dat ik een tovenaar ben of zoiets.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GANDALF? IS THAT YOU? AFTER ALL THOSE YEARS! GANDALF!
Je doet je voor als een, maar ik hoop niet dat je straks een echte tovenaar op je af roept. Die zal niet blij zijn!quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over Argo en zijn hersenspinsels.Hij denkt dat ik een tovenaar ben of zoiets.
Dankjewel, iemand die mij wel nog serieus neemt.quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vanwaar al die haat tegen Argo? Ieder z'n eigen denkwijze :S
Begrijpelijk, ik snap je punt dan ook, ten zeerste.quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam niet willen prijsgeven, je weet nooit wat de tovenaren met je doen op het moment dat ze die weten! Ja ik hoop ook dat onze muziek veilig gewaarborgd blijft!
Hmm ik heb je niet zo vaak getroffen in klb. Maar ik denk dat je pogingen dan faliekant mislukt zijn?
quote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een verjongingskuur gedaan!
Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?quote:Op maandag 5 september 2011 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik snap je punt dan ook, ten zeerste.
Jazeker wel, echter kwam er geen tegenpost van jouw kant, daarom faalde mijn pogingen, excuses daarvoor. Voortaan zal ik er voor zorgen dat je reageert.
[..]
Ik zal de GGZ vast inlichten, er is een plekje gereserveerd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?
Aha ik heb niet gereageerd? Je denkt toch niet dat tovenaren mij ook maar een beetje gemanipuleerd hebben of wel?
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef LompeHork het volgende:
Gedwongen halal moeten eten
Dit was een mooi voorbeeld trouwens
?quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik zal de GGZ vast inlichten, er is een plekje gereserveerd.
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?
Aha ik heb niet gereageerd? Je denkt toch niet dat tovenaren mij ook maar een beetje gemanipuleerd hebben of wel?
Ik neem geen pillen, alleen als er een zo'n blaadje op is afgebeeld.quote:
geef hem een naamquote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik neem geen pillen, alleen als er een zo'n blaadje op is afgebeeld.
Omg er is een mug in mijn kamer red me!
quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!
Bij de GGZ werken heel veel mensen die tovenaars laten verdwijnen. De groeten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!
[..]
?
mensen zonder slipperquote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bagger niet ik probeer slechts leuk te praten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.![]()
Ik heb niet echt een kaliber.quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!
Ik denk dat dit andersom is het zijn tovenaren die wellicht gezonde mensen lokken die ze nog niet betoverd hebben!quote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij de GGZ werken heel veel mensen die tovenaars laten verdwijnen. De groeten!
Heb ik al. Ik roep de hele tijd: klotemug, klotemug. Maar hij luistert helemaal nietquote:
dat is overdrevenquote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet slapen! 1!1!!1
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
Roberttt heeft mij uit de OP gehaald wat een kwalijke zaak is.
Hallo!quote:
De oplossing:quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik al. Ik roep de hele tijd: klotemug, klotemug. Maar hij luistert helemaal niet
Ja ik ben echt pissig, laaiend, woedend en furieus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.
[..]
Hallo!
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.quote:
trusten xxxquote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
Ik ga nu maar slapen anders thug life morgen
peace
Dit, ik heb precies hetzelfde probleem, daarom ga ik pas om 2 of 3 uur slapen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Intronic het volgende:
Die van mij gaat ook vroeg helaas. Maar op zondag kan ik meestal niet zo snel in slapen vallen, door het uitslapen en zulks.
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
peace
Klootzak. Je kunt helemaal niet zonder mequote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!quote:
Slaaplekkequote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
peace
En morgenvroeg waarschijnlijk weer bagger zoals gewoonlijk, maar daar komen we wel weer over heen. Het zal vast een tovenaar zijn die me dit aan doet!quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit, ik heb precies hetzelfde probleem, daarom ga ik pas om 2 of 3 uur slapen.
HCl is een gas.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.
quote:
En wat hoop je daarmee te bereiken?quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!
Als je me verteld sinds wanneer je je zo voelt kan ik je misschien helpen. Ik weet niet precies hoe maar ik denk dat spreuken te breken zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
En morgenvroeg waarschijnlijk weer bagger zoals gewoonlijk, maar daar komen we wel weer over heen. Het zal vast een tovenaar zijn die me dit aan doet!.
Ik vermoed dat die figuur het levende bewijs van een tovenaar is.quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wat hoop je daarmee te bereiken?
Ik bedoelde het sarcastisch, ik faalde.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef coban het volgende:
[..]
Klootzak. Je kunt helemaal niet zonder me
Ik wil dat filmpje dan zien.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!
Paranormal Activity 3!quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wat hoop je daarmee te bereiken?
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
2 muggenbulten gevonden. 1 op enkel, 1 op elleboog. Conclusie: mug heeft gewrichtenfetish.
Oplossing: ik ga slapen, dan voel je al datgeprik niet. De pijn komt morgen wel. Bye
Trusten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
2 muggenbulten gevonden. 1 op enkel, 1 op elleboog. Conclusie: mug heeft gewrichtenfetish.
Oplossing: ik ga slapen, dan voel je al datgeprik niet. De pijn komt morgen wel. Bye
oh da's wel bijzonder.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
![]()
In ieder geval is het probleem en bijkomende zaken dan opgelost!
Ze faalde.quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
HCl is een gas.
H+(aq)+Cl-(aq) kan je drinken.
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, ik faalde.Jij mag gewoon blijven leven van mij.
[..]
Ik wil dat filmpje dan zien.
Klopt ik ben dan ook altijd extreem bang rond deze tijd.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
typ niet zoveel ik heb geen zin om reacties met meer dan 1,5 zin te lezen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.
Waarom zit jij op school? Daar zitten de meeste tovenaars! Snap je het dan echt niet?quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom zit jij op school? Daar zitten de meeste tovenaars! Snap je het dan echt niet?
Woon je toevallig in Limburg?quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
hey ben jij ook 11?quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!
Ik zie nu Tristan en Anders voor me.quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!
Maak je niet druk.quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?quote:
nee.quote:
En dat zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie nu Tristan en Anders voor me.
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?quote:
Dan ga je dood, sorry man. Succes.quote:Op maandag 5 september 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?
[..]
nee.
[..]
En dat zijn?
[..]
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?
Ik woon ook in Limburgquote:Op maandag 5 september 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?
[..]
nee.
[..]
En dat zijn?
[..]
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?
Nee hoor, ik denk niet dat hij aanvalt, ik ben bewapend met heilig water een bijbel, en een honkbalknuppel. Ik zie de schaduw nu, hij stopt alleen hij kijkt rond. En loopt weer door, dit doet hij altijd om precies deze tijd! Ik ben erg bang maar ik ben blij dat hij weer uit zicht is! Ik heb het overleefd. Gelukkig maar ook. Mijn hart klopt nu alle kanten op.quote:Op maandag 5 september 2011 01:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan ga je dood, sorry man. Succes.
Dat is tof, ik woon in het midden. Heb jij ook last van schaduwen? Als hij bij jou rond een tijd komt, en dan bij mij rond deze tijd. Kunnen we zijn wandelpatroon achterhalen!quote:
Nee ik heb gelukkig nergens last van. Misschien dat je er te veel mee bezig bent en dan ga je vanzelf rare dingen zien.quote:Op maandag 5 september 2011 01:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk niet dat hij aanvalt, ik ben bewapend met heilig water een bijbel, en een honkbalknuppel. Ik zie de schaduw nu, hij stopt alleen hij kijkt rond. En loopt weer door, dit doet hij altijd om precies deze tijd! Ik ben erg bang maar ik ben blij dat hij weer uit zicht is! Ik heb het overleefd. Gelukkig maar ook. Mijn hart klopt nu alle kanten op.
[..]
Dat is tof, ik woon in het midden. Heb jij ook last van schaduwen? Als hij bij jou rond een tijd komt, en dan bij mij rond deze tijd. Kunnen we zijn wandelpatroon achterhalen!
Worst snapt dit.quote:Op maandag 5 september 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dat zegt genoeg natuurlijk. Ik meng me verder niet in dit gesprek, is mij te gevaarlijk.
Ik weet het niet, ik kan de laatste tijd niet goed slapen laat staan helder denken, overal zie ik wel iets boos aardigs. Zo hoorde ik laatste geluiden van zolder, nu hebben wij geen vaste trap naar de zolder. Dat maakte het juist eng! Ik durf soms zelfs niet naar de wc. Want de kans dat hij voor de voordeur staat is groot. (die schaduw)quote:Op maandag 5 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik heb gelukkig nergens last van. Misschien dat je er te veel mee bezig bent en dan ga je vanzelf rare dingen zien.
ah gossiequote:Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kan de laatste tijd niet goed slapen laat staan helder denken, overal zie ik wel iets boos aardigs. Zo hoorde ik laatste geluiden van zolder, nu hebben wij geen vaste trap naar de zolder. Dat maakte het juist eng! Ik durf soms zelfs niet naar de wc.
Ik denk dat je die boosaardige dingen uit je hoofd moet zetten want er zijn heus niet overal enge dingen hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kan de laatste tijd niet goed slapen laat staan helder denken, overal zie ik wel iets boos aardigs. Zo hoorde ik laatste geluiden van zolder, nu hebben wij geen vaste trap naar de zolder. Dat maakte het juist eng! Ik durf soms zelfs niet naar de wc. Want de kans dat hij voor de voordeur staat is groot. (die schaduw)
Toch merk ik het gewoon, ik denk dat ze het specifiek op mij hebben gemunt. Ik weet denk ik te veel. Maar ik word het moe..quote:Op maandag 5 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat je die boosaardige dingen uit je hoofd moet zetten want er zijn heus niet overal enge dingen hoor.
Nee dat maak je jezelf alleen maar wijs. Hoezo zouden ze het op jou gemunt moeten hebben?quote:Op maandag 5 september 2011 01:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch merk ik het gewoon, ik denk dat ze het specifiek op mij hebben gemunt. Ik weet denk ik te veel. Maar ik word het moe..
hoeveel jaar ben je?quote:Op maandag 5 september 2011 01:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch merk ik het gewoon, ik denk dat ze het specifiek op mij hebben gemunt. Ik weet denk ik te veel. Maar ik word het moe..
Ik weet het niet, maar als ik eraan denk word ik verdrietig en moet ik huilen. Vanaf dag 1 merkte ik het maar niemand die mij gelooft. Iedereen die zegt dat het onzin is. Maar toch zie ik ze, ze kunnen zich ook vermommen als normale mensen. Soms ben ik nog te bang een winkel naar binnen te gaan omdat ik gewoon een tovenaar herken aan de persoon die achter de kassa staat. Ik word het moe, echt moe. Maar niemand die mij kan helpen het te bevechten. En als ik dan vrienden weg sleur van de winkel kijken zij mij raar aan! Dan weet je ook dat zij al betoverd zijn! Ik heb niemand meer die ik kan vertrouwen!quote:Op maandag 5 september 2011 01:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dat maak je jezelf alleen maar wijs. Hoezo zouden ze het op jou gemunt moeten hebben?
19quote:
Hoe is dat ooit begonnen dan? Gewoon zomaar ooit? Of nadat je er iets over gelezen/gezien hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 01:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als ik eraan denk word ik verdrietig en moet ik huilen. Vanaf dag 1 merkte ik het maar niemand die mij gelooft. Iedereen die zegt dat het onzin is. Maar toch zie ik ze, ze kunnen zich ook vermommen als normale mensen. Soms ben ik nog te bang een winkel naar binnen te gaan omdat ik gewoon een tovenaar herken aan de persoon die achter de kassa staat. Ik word het moe, echt moe. Maar niemand die mij kan helpen het te bevechten. En als ik dan vrienden weg sleur van de winkel kijken zij mij raar aan! Dan weet je ook dat zij al betoverd zijn! Ik heb niemand meer die ik kan vertrouwen!
[..]
19
oke ja dan denk ik dat ze het echt op je gemund hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 01:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als ik eraan denk word ik verdrietig en moet ik huilen. Vanaf dag 1 merkte ik het maar niemand die mij gelooft. Iedereen die zegt dat het onzin is. Maar toch zie ik ze, ze kunnen zich ook vermommen als normale mensen. Soms ben ik nog te bang een winkel naar binnen te gaan omdat ik gewoon een tovenaar herken aan de persoon die achter de kassa staat. Ik word het moe, echt moe. Maar niemand die mij kan helpen het te bevechten. En als ik dan vrienden weg sleur van de winkel kijken zij mij raar aan! Dan weet je ook dat zij al betoverd zijn! Ik heb niemand meer die ik kan vertrouwen!
[..]
19
quote:Op maandag 5 september 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Mensen, ik ga slapen, kusjes aan jullie moeders (mits nog levend)![]()
Ja, ik bedoel, duistere schaduwen & Limburg, dat is 1 + 1. Ik zou dolgraag één van mijn persoonlijke ervaringen willen delen met Argo, maar dat is mij écht te gevaarlijk.quote:
Trusten!quote:Op maandag 5 september 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Toen ik jong was en ik naar een nieuwe school moest. Omdat de oude niks was volgens mijn moeder. Toen ik in een busje naar die school moest. Toen ik daar mijn voeten naar binnen zette, voelde ik negativiteit. Alsof iedereen mij uitlachte toen ik voor het eerst de klas in liep. Ik denk dan ook dat ze me mijn moeder betoverd hebben en me zo tot hun gelokt hebben. 6 jaar heb ik daar gezeten! Wat een hel als ik eraan denk moet ik weer huilen!quote:Op maandag 5 september 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe is dat ooit begonnen dan? Gewoon zomaar ooit? Of nadat je er iets over gelezen/gezien hebt?
quote:Op maandag 5 september 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 01:11 schreef Intronic het volgende:
Ik ga slapen, dit gaat te ver. Hopelijk word ik niet anaal verkracht door een tovenaar.
quote:Op maandag 5 september 2011 01:11 schreef Intronic het volgende:
Ik ga slapen, dit gaat te ver. Hopelijk word ik niet anaal verkracht door een tovenaar.
Ik denk dat dat een soort van jeugdtrauma voor jou is en dat je dat daarom associeert met 'kwaadaardige dingen' ..quote:Op maandag 5 september 2011 01:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik jong was en ik naar een nieuwe school moest. Omdat de oude niks was volgens mijn moeder. Toen ik in een busje naar die school moest. Toen ik daar mijn voeten naar binnen zette, voelde ik negativiteit. Alsof iedereen mij uitlachte toen ik voor het eerst de klas in liep. Ik denk dan ook dat ze me mijn moeder betoverd hebben en me zo tot hun gelokt hebben. 6 jaar heb ik daar gezeten! Wat een hel als ik eraan denk moet ik weer huilen!
Ik heb er nooit echt over gepraat. Op die school waren er mensen die met mij wilde praten maar ik kan die toch niet vertrouwen! Die werken voor of zijn tovenaren!quote:Op maandag 5 september 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een soort van jeugdtrauma voor jou is en dat je dat daarom associeert met 'kwaadaardige dingen' ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |