dat is overdrevenquote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet slapen! 1!1!!1
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
Roberttt heeft mij uit de OP gehaald wat een kwalijke zaak is.
Hallo!quote:
De oplossing:quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik al. Ik roep de hele tijd: klotemug, klotemug. Maar hij luistert helemaal niet
Ja ik ben echt pissig, laaiend, woedend en furieus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.
[..]
Hallo!
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.quote:
trusten xxxquote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
Ik ga nu maar slapen anders thug life morgen
peace
Dit, ik heb precies hetzelfde probleem, daarom ga ik pas om 2 of 3 uur slapen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Intronic het volgende:
Die van mij gaat ook vroeg helaas. Maar op zondag kan ik meestal niet zo snel in slapen vallen, door het uitslapen en zulks.
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
peace
Klootzak. Je kunt helemaal niet zonder mequote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!quote:
Slaaplekkequote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
peace
En morgenvroeg waarschijnlijk weer bagger zoals gewoonlijk, maar daar komen we wel weer over heen. Het zal vast een tovenaar zijn die me dit aan doet!quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit, ik heb precies hetzelfde probleem, daarom ga ik pas om 2 of 3 uur slapen.
HCl is een gas.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.
quote:
En wat hoop je daarmee te bereiken?quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |