Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?quote:Op maandag 5 september 2011 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik snap je punt dan ook, ten zeerste.
Jazeker wel, echter kwam er geen tegenpost van jouw kant, daarom faalde mijn pogingen, excuses daarvoor. Voortaan zal ik er voor zorgen dat je reageert.
[..]
Ik zal de GGZ vast inlichten, er is een plekje gereserveerd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?
Aha ik heb niet gereageerd? Je denkt toch niet dat tovenaren mij ook maar een beetje gemanipuleerd hebben of wel?
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef LompeHork het volgende:
Gedwongen halal moeten eten
Dit was een mooi voorbeeld trouwens
?quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik zal de GGZ vast inlichten, er is een plekje gereserveerd.
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha zie je, ik wist wel dat iemand van jouw kaliber ook wel wist dat het bestaan van tovenaren zwaar mogelijk is?
Aha ik heb niet gereageerd? Je denkt toch niet dat tovenaren mij ook maar een beetje gemanipuleerd hebben of wel?
Ik neem geen pillen, alleen als er een zo'n blaadje op is afgebeeld.quote:
geef hem een naamquote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik neem geen pillen, alleen als er een zo'n blaadje op is afgebeeld.
Omg er is een mug in mijn kamer red me!
quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!
Bij de GGZ werken heel veel mensen die tovenaars laten verdwijnen. De groeten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah daar is een verklaring voor! Ik wist toen nog niet je muziek smaak en ik vond je verdacht, je had in mijn ogen het profiel van een tovenaar excuses daarvoor!
[..]
?
mensen zonder slipperquote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bagger niet ik probeer slechts leuk te praten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens even baggeren in de nachtbagger.![]()
Ik heb niet echt een kaliber.quote:Op maandag 5 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nachtbagger is wellicht een goede plek voor iemand van jouw kaliber!
Ik denk dat dit andersom is het zijn tovenaren die wellicht gezonde mensen lokken die ze nog niet betoverd hebben!quote:Op maandag 5 september 2011 00:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij de GGZ werken heel veel mensen die tovenaars laten verdwijnen. De groeten!
Heb ik al. Ik roep de hele tijd: klotemug, klotemug. Maar hij luistert helemaal nietquote:
dat is overdrevenquote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet slapen! 1!1!!1
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
Roberttt heeft mij uit de OP gehaald wat een kwalijke zaak is.
Hallo!quote:
De oplossing:quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik al. Ik roep de hele tijd: klotemug, klotemug. Maar hij luistert helemaal niet
Ja ik ben echt pissig, laaiend, woedend en furieus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pissig zijn dat je ego strelende regeltje is verwijderd.
[..]
Hallo!
En dan valt zij ook gelijk dood neer, geweldig plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |