Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaanquote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat je me soms afkraakte in bepaalde reacties.
Ja klopt ik luister ze dan ook met plezier.
Slaap lekker Zak!quote:
Die laatste zin.quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaan
Briljante muziek, zonde dat ze zijn gestopt.
[..]
Slaap lekker Zak!![]()
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is niet vreemd hoor, moet je de topics in ONZ en KLB maar met een dosis humor nemen, als je een serieuze reactie van mij wilt zien moet je naar 1 van de andere fora gaan
Briljante muziek, zonde dat ze zijn gestopt.
[..]
Slaap lekker Zak!![]()
Dat ben ik dus.quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.
Maar jij zal mij niet in de weg staan, niet nu ik weet dat jij bazen muziek luistert!
Toch denk ik dat jij de boel slechts verduisterd. Jij bent geen tovenaar maar slechts iemand die mij in de weg wilt staan!quote:
Onwetendheid is nooit goed.quote:Op maandag 5 september 2011 00:38 schreef Intronic het volgende:
Ow het is Argo, die vent van die tovenaars.
Mij vergeven, net alsof het mij een worst zal zijnquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik onze geschillen maar vergeten, ik heb sowieso nog grotere vijanden in KLB. Ik zal je dan ook vergeven. Maar ik neem mijn queeste tegen tovenaren zeer serieus.
Maar jij zal mij niet in de weg staan, niet nu ik weet dat jij bazen muziek luistert!
Jij doet toch geen vlieg kwaad?quote:
Klopt. Maar volgens mij is het niet helemaal terecht dat nu juist jij dit zegtquote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat jij de boel slechts verduisterd. Jij bent geen tovenaar maar slechts iemand die mij in de weg wilt staan!
[..]
Onwetendheid is nooit goed.
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij vergeven, net alsof het mij een worst zal zijn
Mooie woorden, ik ben heel benieuwd wie dan je vijanden zijn in KLB, zelf heb ik eigenlijk nooit problemen met de mensen daar (en ik heb ook wel kuttopics geopend hoor).
Mwah, ik sta je eigenlijk nooit in de weg, vaak probeer ik je nog wel een redelijke kant op te sturen, vaak faalt dat, helaas. Verder natuurlijk niets dan respect voor je smaak in muziek!
[..]
Jij doet toch geen vlieg kwaad?
Waarom niet ik zie mijzelf als een van de grootste vrijheidsstrijders die wilt vechten tegen de tovenaren!quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Maar volgens mij is het niet helemaal terecht dat nu juist jij dit zegt.
Misschien moet je proberen om te vechten tegen die vage kronkel in je brein.quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat je me de goede kant wou opsturen maar ik bedank je hier toch voor!
[..]
Waarom niet ik zie mijzelf als een van de grootste vrijheidsstrijders die wilt vechten tegen de tovenaren!
Tovenaren, dit-dat alles, je heet toch niet Joost IRL? Anders ken ik je waarschijnlijkquote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet om wat je persoonlijk denkt ik heb er nu vrede mee, en dat is wat belangrijk is. Ach ik heb velen vijanden, tovenaren zetten mensen tegen mij op ik ben niet anders gewend, ik ben daarom ook best onder de indruk dat ze jouw muziek niet gewoon in limp bizkit hebben omgetoverd! Ik kom er niet bij.
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat je me de goede kant wou opsturen maar ik bedank je hier toch voor!
Over Argo en zijn hersenspinsels.quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waar de neuk gaat dit gesprek over?
Ik snap dit niet helemaal. Althans ik heb geen last van kronkels.quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen om te vechten tegen die vage kronkel in je brein.
Ik zou mijn naam niet willen prijsgeven, je weet nooit wat de tovenaren met je doen op het moment dat ze die weten! Ja ik hoop ook dat onze muziek veilig gewaarborgd blijft!quote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tovenaren, dit-dat alles, je heet toch niet Joost IRL? Anders ken ik je waarschijnlijk
Mijn muziek kan niet omgetoverd worden naar Limp Bizkit, mijn muziek is namelijk voor de eckte bazen, die durven het niet aan!
Zo'n beetje elk topic in ONZ en KLB waar je gepost hebt, maar het is je vergeven.
GANDALF? IS THAT YOU? AFTER ALL THOSE YEARS! GANDALF!quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over Argo en zijn hersenspinsels.Hij denkt dat ik een tovenaar ben of zoiets.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GANDALF? IS THAT YOU? AFTER ALL THOSE YEARS! GANDALF!
Je doet je voor als een, maar ik hoop niet dat je straks een echte tovenaar op je af roept. Die zal niet blij zijn!quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over Argo en zijn hersenspinsels.Hij denkt dat ik een tovenaar ben of zoiets.
Dankjewel, iemand die mij wel nog serieus neemt.quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vanwaar al die haat tegen Argo? Ieder z'n eigen denkwijze :S
Begrijpelijk, ik snap je punt dan ook, ten zeerste.quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam niet willen prijsgeven, je weet nooit wat de tovenaren met je doen op het moment dat ze die weten! Ja ik hoop ook dat onze muziek veilig gewaarborgd blijft!
Hmm ik heb je niet zo vaak getroffen in klb. Maar ik denk dat je pogingen dan faliekant mislukt zijn?
quote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een verjongingskuur gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |