Als je me verteld sinds wanneer je je zo voelt kan ik je misschien helpen. Ik weet niet precies hoe maar ik denk dat spreuken te breken zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
En morgenvroeg waarschijnlijk weer bagger zoals gewoonlijk, maar daar komen we wel weer over heen. Het zal vast een tovenaar zijn die me dit aan doet!.
Ik vermoed dat die figuur het levende bewijs van een tovenaar is.quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wat hoop je daarmee te bereiken?
Ik bedoelde het sarcastisch, ik faalde.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef coban het volgende:
[..]
Klootzak. Je kunt helemaal niet zonder me
Ik wil dat filmpje dan zien.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!
Paranormal Activity 3!quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wat hoop je daarmee te bereiken?
Welterusten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
2 muggenbulten gevonden. 1 op enkel, 1 op elleboog. Conclusie: mug heeft gewrichtenfetish.
Oplossing: ik ga slapen, dan voel je al datgeprik niet. De pijn komt morgen wel. Bye
Trusten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
2 muggenbulten gevonden. 1 op enkel, 1 op elleboog. Conclusie: mug heeft gewrichtenfetish.
Oplossing: ik ga slapen, dan voel je al datgeprik niet. De pijn komt morgen wel. Bye
oh da's wel bijzonder.quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap goed, ik ga zo ook maar ik moet nog even wakker blijven want om precies 1:03 zie ik altijd een schaduw langskomen buiten.Ik voel me daar niet gemakkelijk bij en ik heb besloten een camera te kopen om hem op film te krijgen!
quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
![]()
In ieder geval is het probleem en bijkomende zaken dan opgelost!
Ze faalde.quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
HCl is een gas.
H+(aq)+Cl-(aq) kan je drinken.
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.quote:Op maandag 5 september 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, ik faalde.Jij mag gewoon blijven leven van mij.
[..]
Ik wil dat filmpje dan zien.
Klopt ik ben dan ook altijd extreem bang rond deze tijd.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef coban het volgende:
PROCESVERSLAG:
typ niet zoveel ik heb geen zin om reacties met meer dan 1,5 zin te lezen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.
Waarom zit jij op school? Daar zitten de meeste tovenaars! Snap je het dan echt niet?quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is echt serieus altijd precies om 1:03 laatst dacht ik ook al dat ik diezelfde schaduw op mijn eerste schooldag zag. Ik ben bang dat het een tovenaar is. Maar ik kan het niet 100% zeggen, het kan ook iets anders zijn. In ieder geval voel ik me niet veilig.
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!quote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom zit jij op school? Daar zitten de meeste tovenaars! Snap je het dan echt niet?
Woon je toevallig in Limburg?quote:Op maandag 5 september 2011 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
hey ben jij ook 11?quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!
Ik zie nu Tristan en Anders voor me.quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan er niet langer meer van weg rennen, het is mijn lot ze te vinden en te verslaan. Ze zullen me anders nooit met rust laten!
Maak je niet druk.quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?quote:
nee.quote:
En dat zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie nu Tristan en Anders voor me.
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?quote:
Dan ga je dood, sorry man. Succes.quote:Op maandag 5 september 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?
[..]
nee.
[..]
En dat zijn?
[..]
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?
Ik woon ook in Limburgquote:Op maandag 5 september 2011 01:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoezo?
[..]
nee.
[..]
En dat zijn?
[..]
Dankjewel nog 2 minuten en ik maak me nu wel echt zware zorgen wat als hij dit mee leest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |