quote:
Doe gewoon bbqsausage1.nl en bbqsausage2.nl en installeer dan subdomeinen verspreid over die 2 domeinen, geen gezeur geen gezeik.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik ook al, heb ik er ook teveel van.
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
witte polo en zwarte broek is toch netjes?
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog
Je zou beter moeten weten
Gast.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Mijn overhemd verdwijnt wel in mijn broek
hoe de fuck doe je datquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?![]()
Enige reden dat ie nog online staat is dat ik er jaarlijks nog een beetje geld aan overhoud.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Mijn overhemd verdwijnt wel in mijn broek
Let jouw vrouw niet op of zo?quote:
Safari (quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet ook beter, ik heb dit al heel lang draaien. Heb alleen geen idee waar je die fout ziet?![]()
Enige reden dat ie nog online staat is dat ik er jaarlijks nog een beetje geld aan overhoud.
Wat? Alsof dat er mooi uit ziet in een pantalon als je het boven je broek draagtquote:
Ik heb nu zo'n 80 subdomeinen, mag er 150 hebben van mijn hoster.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe gewoon bbqsausage1.nl en bbqsausage2.nl en installeer dan subdomeinen verspreid over die 2 domeinen, geen gezeur geen gezeik.
neem versio, onbeperktquote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 80 subdomeinen, mag er 150 hebben van mijn hoster.
quote:
Juist wel dusquote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Alsof dat er mooi uit ziet in een pantalon als je het boven je broek draagt
quote:
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.quote:
Hoezo boetesquote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.
Mwah, of gewoon aanpassen, toch een leuk zakcentjequote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Jup, enige probleem is dat ik er wel boetes aan over kan houden. Dus binnenkort toch maar even offline gooien denk ik.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je draagt een pak, zeg dat dan gewoon.
Ik heb twee hostpakketten, kom dus op een totaal van 300 uit. Daar kom ik voorlopig nog niet opquote:
Let vooral op de voorlopigquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb twee hostpakketten, kom dus op een totaal van 300 uit. Daar kom ik voorlopig nog niet op
Dan mag je wel heel hard je best doen met refreshen!quote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
Huppakee, 60mb aan bandbreedte gebruikt voor baggeruser.php.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |