niet verassendquote:
bij mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef JortK het volgende:
Present, geld is weer overgezet naar de spaarrekening
September is tot nu toe wel een drama maand
Het is toch veel leuker om een idee uit te werken dat uiteindelijk geld oplevert.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het voor jullie nou rendabel als je de opbrengsten tegenover de gemaakte uren zet? Ik zie vaak voorbij komen dat het 'gewoon leuk voor erbij is', maar dan kan je net zo goed een krantenwijk nemen
Bij mij bij lange na niet.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het voor jullie nou rendabel als je de opbrengsten tegenover de gemaakte uren zet? Ik zie vaak voorbij komen dat het 'gewoon leuk voor erbij is', maar dan kan je net zo goed een krantenwijk nemen
Nice!quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
bij mij niet![]()
[ afbeelding ]
Het is leuk om de site te maken en te onderhouden. Daarbij is een kranten-wijk toch totaal niet te vergeleiken met het schrijven van een site. Buiten de inkomsten uit m'n website's heb ik ook nog gewoon een andere baan, maar dit is toch een stuk leuker om te doenquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet nog toen ik net begon aan adsense, dat ik alle Adsense-topics aan het lezen was.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Kan niet wachten op dit soort bedragen kwestie van tijd.
Het voelt zo lekker dit soort bedragen per dag
Leuk om te horen dat je mede dankzij mijn posts nu ook lekker aan het verdienen bent.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik net begon aan adsense, dat ik alle Adsense-topics aan het lezen was.
je liet plaatjes zien met hoeveel je verdiende. In het begin was het weinig, maar het werd steeds meer tot het hoogtepunt van DDKIN.
Jij liet zien dat het mogelijk is om veel geld te verdienen met adsense, want jij liet tenminste bewijs zien over de tijd.
Bedankt daarvoor
Is het nou Tonnie of Tonie op je blog?quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je mede dankzij mijn posts nu ook lekker aan het verdienen bent.
Volgende week is het 1 jaar geleden dat ik begon met DDKIN (snel gegaan trouwens).
Er al afgehaald ging nergens over :-)quote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Is het nou Tonnie of Tonie op je blog?
quote:Well I've just discovered a few dozen clicks all originating from India. That would explain the low pay out. Any way of telling if these clicks are coming from one individual or not?
Vorige week werkten ze wel nog.quote:Uw aanvraag wordt nog beoordeeld. De achtergrond van uw webpagina wordt weergegeven in plaats van live advertenties totdat uw account volledig is goedgekeurd.
wat is je site?quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
Nog uit het vorige topic:
Ik zie nu ook geen advertenties meer, maar zie dit dan ook bij Adsense staan:
[..]
Vorige week werkten ze wel nog.
Iemand een idee hoe dit kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik moet nog meer content toevoegen en de layout aanpassen. Maar vorige week werkte alles nog zoals het hoort.Don't let my username fool you...
quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik moet nog meer content toevoegen en de layout aanpassen. Maar vorige week werkte alles nog zoals het hoort.![]()
Hoezo? Ik heb sites met twee pagina's die het gewoon goed doen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het moment
Dat klopt, maar dat verklaart toch niet waarom de Google Ads het niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het moment
Never mind, zag de tweede pagina over het hoofdquote:Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb sites met twee pagina's die het gewoon goed doen?
maak een nieuwe accountquote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Razor21 het volgende:
OMG wat kinderachtig zeg van Sitedeals :
You have been banned for the following reason:
Teveel overtredingen
Date the ban will be lifted: 05-03-2012, 19:00
Enkel omdat ik bovenstaand topic het volgende zei : Proest!
(dit nav die faal van bovenstaande domeinnaam dat is toch ook grappig?)
En die andere overtredingen gingen nergens over : duplicate content / geen toegevoegde waarde dat soort dingen.
Is op IPadres gebanned kan de hele site niet meer bereiken. Ach ben er toch klaar mee! Ga zelf wel een domeinmarktplaats opzetten. Ze zijn nog strenger dan Tweakers.netquote:
Nee upc dat werkt dus helaas niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
heb je ziggo? en router?
kan je binnen 10 seconden een nieuw ip adres hebben als je wilt
Ben er al een tijd niet geweest maar het ging daar ook hard achteruit dus wel goed dat ze regels hebben aangescherpt. Het is ook geen opmerking van toevoegende waarde en het is niet zoals fok dat je lekker mag trollen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is op IPadres gebanned kan de hele site niet meer bereiken. Ach ben er toch klaar mee! Ga zelf wel een domeinmarktplaats opzetten. Ze zijn nog strenger dan Tweakers.net
LOL ik moest even goed lezen maar zie de woordspelingquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef ursel het volgende:
Daarnaast wordt elk account toch ook gecontrolleerd?
Heb jij ook net de verificatiedrempel bereikt? ik heb mijn bank nu wel bevestigt maar nog niet de PIN die je naar je huis krijgt toegestuurd. (duurt trouwens wel lang)quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
Nog uit het vorige topic:
Ik zie nu ook geen advertenties meer, maar zie dit dan ook bij Adsense staan:
Iemand een idee hoe dit kan
[..]
Vorige week werkten ze wel nog.
Sedo kennende gaan ze een .nu domain geen "top domain" noemen, zeker niet in een taal die niet met het tld matcht. En in dit geval lijkt dat me terecht. Juwelen vind ik als domein maar matig, vooral vanwege de extensie. Om te ontwikkelen dan wel weer leuk, maar dan komt de waarde uit development, niet uit het domein. Zappen.nu vind ik zonde van het geld.quote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Razor21 het volgende:
Als de volgende geen top domains worden op Sedo (ondanks .nu)
juwelen.nu
zappen.nu
Kan niet anders in elk geval de bovenste 1 bestaand normaal woord.
Op Sedo staat momenteel iets van kleding.nu vraagprijs 500 euro al 1 bod.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Razor21 het volgende:
Als de volgende geen top domains worden op Sedo (ondanks .nu)
juwelen.nu
zappen.nu
Kan niet anders in elk geval de bovenste 1 bestaand normaal woord.
Op Sedo staat momenteel iets van kleding.nu vraagprijs 500 euro al 1 bod.
Plus, denk je nou echt dat juwelen.nu nog vrij was als het als een top domain beschouwd werd? Get real.. en wat wou je met zappen.nu doen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sedo kennende gaan ze een .nu domain geen "top domain" noemen, zeker niet in een taal die niet met het tld matcht.
Over goede aankopen gesproken, ik dacht dat pratenoverseks.nl zeker wel een goed domein was, ben hem helaas alleen nog steeds niet kwijt, al heel veel websites/fora gemaild maar slechts 1 reactie en voor de rest helemaal niets. Toch wel een domein met veel potentie dacht ik zo, als iemand hier interesse heeft in dit domein, kriminelen.nl of amigoingtosleep.com doe maar een leuk bodquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Plus, denk je nou echt dat juwelen.nu nog vrij was als het als een top domain beschouwd werd? Get real.. en wat wou je met zappen.nu doen?
Geen goede aankopen, zeker niet hoe jij erover denkt
Damn goed gedaan man, op hoeveel bezoekers per dag zit je nu dan ongeveer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Vorige maand 36.000 euro aan ads binnen gehaald.
Wat een pareltjes!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn goed gedaan man, op hoeveel bezoekers per dag zit je nu dan ongeveer?
Tja. Sprakeloos. Heel goed gedaan.quote:
Hehe, nee, maar ik ga mijn echte stats niet laten zien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tja. Sprakeloos. Heel goed gedaan.
Ik zie in die grafiek max 9 bezoekers staanquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hehe, nee, maar ik ga mijn echte stats niet laten zien.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Vorige maand 36.000 euro aan ads binnen gehaald.
Wat een pareltjes!
Nee, die tijd ben ik al voorbij. Nu is het vooral onderhouden, zorgen dat de boel blijft draaien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nog zelf kosten voor adverteren o.i.d. gemaakt?
Dit is niet het geschikte topic hiervoor maar ik geef toch antwoord.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef De-Hamster het volgende:
Hee Google Adsense en Adwords kenners,
Ik ben een beetje aan het rondkijken in Adwords en nu vraag ik me iets af waar jullie wellicht antwoord op hebben?
[ afbeelding ]
Voor deze prijs en de zoekwoorden 'Auto Insurance' zou het betekenen dat ik met mijn Ad Words advertentie op plek 4 terecht komen? Klopt dit tot dusver?
[ afbeelding ]
Als we het dan over plek 1,2,3 etc. hebben is dat dan de plek die ik heb aangegeven?
Als dit allemaal klopt is het via Adwords toch behoorlijk goedkoop om toch hoog in Google te komen?
Ik blijf het wel een goed domein vinden hoor, maar ik heb geen flauw idee wat je als richtprijs in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:37 schreef Kerol het volgende:
[..]
Over goede aankopen gesproken, ik dacht dat pratenoverseks.nl zeker wel een goed domein was, ben hem helaas alleen nog steeds niet kwijt, al heel veel websites/fora gemaild maar slechts 1 reactie en voor de rest helemaal niets. Toch wel een domein met veel potentie dacht ik zo, als iemand hier interesse heeft in dit domein, kriminelen.nl of amigoingtosleep.com doe maar een leuk bod
Ja. Al mijn sites bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Pizzalucht wat bedoel je met die 36000 euro ??
Heb je dat in 1 maand verdiend met adsense???
GEEZUS F. CHRISTquote:
Hard werken, denk vooral aan de rest van de wereld, en niet alleen aan Nederland(groot denken).quote:
Nah, je hoeft het niet te gelovenquote:
Ik heb ooit een tabelletje van hem gezien, word je alleen maar jaloers vanquote:
Hehequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tabelletje van hem gezien, word je alleen maar jaloers van. Maar wel respect natuurlijk.
Met 2500 unieke bezoekers per dag zit je niet op 1000+ euro per dagquote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Mijn eigen sites zitten op 2500 unieke bezoekers per dag.
Een site waarvan ik de beheerder ben heeft 30.000 unieke per dag.
Ik heb toen alleen mijn nieuwe sites meegerekend, die hebben adsense.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Eierbal het volgende:
[..]
HeheZeker ja. Is per dag ongeveer evenveel als ik in mijn beste maand had (+-1200).
Maar, dan heb je sinds juni dus flink zitten werken Pizzalucht?
[..]
Met 2500 unieke bezoekers per dag zit je niet op 1000+ euro per dag
Lekker bezig danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen mijn nieuwe sites meegerekend, die hebben adsense.
Meeste van mijn inkomsten komen niet van adSense, maar door het verkopen van adspace.
Ik heb misschien geen kosten aan adverteren, maar de boel draaiende houden is niet gratis, er zitten een aantal websites bij die een nogal dure infrastructuur vereisen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lekker bezig danBen je binnen een aantal jaar miljonair als dit doorzet
Respect.
Hoeveel vraag je voor je adspace per week/maand?
Hmm ja, dat is wat minder. Heb zelf ongeveer 3000 euro verdiend in 3-4 maanden, en heb daarbij nog geen tientje aan serverkosten per maandquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb misschien geen kosten aan adverteren, maar de boel draaiende houden is niet gratis, er zitten een aantal websites bij die een nogal dure infrastructuur vereisen.
Ja maar dan ga je op een gegeven moment toch wel een limiet aantikken, dan wilt je site niet meer groeien, of je site draait niet meer lekker voor dat tientje per maand.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wat minder. Heb zelf ongeveer 3000 euro verdiend in 3-4 maanden, en heb daarbij nog geen tientje aan serverkosten per maand
Klopt inderdaad. Zit nu telkens bij een aantal sites tegen (over) de limieten. Eerst met het dataverkeer, en nu met diskpace. Maar die stap om over te stappen naar een wat betere/duurdere host is meteen wel erg grootquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je op een gegeven moment toch wel een limiet aantikken, dan wilt je site niet meer groeien, of je site draait niet meer lekker voor dat tientje per maand.
Je kan toch ook hetzelfde hosting pakket kopen en daar weer 20 sites op gooien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Zit nu telkens bij een aantal sites tegen (over) de limieten. Eerst met het dataverkeer, en nu met diskpace. Maar die stap om over te stappen naar een wat betere/duurdere host is meteen wel erg grootMisschien als het echt uit de hand gaat lopen wel ja.
Nee, al mijn hostingpakketen bij elkaar zijn nog geen 10tje per maand (ongeveer, eerder richting de 20quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je kan toch ook hetzelfde hosting pakket kopen en daar weer 20 sites op gooien?2 tientjes de maand kwijt..
Nog geen downtime gehad gelukkigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, downtime is ook niet goed voor je portemonnee!
Sssst... er is al zoveel concurrentie!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hard werken, denk vooral aan de rest van de wereld, en niet alleen aan Nederland(groot denken).
[..]
Ik vraag mij af wat voor infrastructuur je dan hebt, want een paar servers in een cluster kost nog niet eens 1000,- per maand.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb misschien geen kosten aan adverteren, maar de boel draaiende houden is niet gratis, er zitten een aantal websites bij die een nogal dure infrastructuur vereisen.
En ik geef liever niet vrij welke websites van mij zijn, en de precieze cijfers.
Gisteren was toch al de eerste aflevering? Dan ben je (te) laat.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef xaban06 het volgende:
Razor, heb je interesse om 2 domeinen te kopen welke nu hot zijn, xcherso.net en x-cherso.net? Zo niet, ga ik het zelf uitbouwen.
Het zijn veel verschillende websites, een aantal hebben veel processorkracht nodig, een aantal heel veel bandbreedte/opslagruimtequote:Op woensdag 7 september 2011 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat voor infrastructuur je dan hebt, want een paar servers in een cluster kost nog niet eens 1000,- per maand.
Mwah, heb al een paar sites gemaakt die met 15-25 euro investering (nieuw domein, hosting) en een uur of 2-3 werk al zo'n 200 tot zelfs 1500 euro op hebben geleverd (ben nu 4 maanden bezig). Heb ik nauwelijks meer wat aan gedaan sindsdienquote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef De-Hamster het volgende:
Een vraagje, hoe kopen jullie deze domeinen allemaal op? Zoeken jullie domeinen die nog vrij zijn? Is deze domeinnaam nog in gebruik en kopen jullie deze over bij sitedeals of zoeken jullie naar verlopen domeinnamen? Want domeinnaam registreren, overkopen, website erop zetten, en content op blijven zetten, adverteren of promotie voor maken kost toch veel te veel geld voor die euro of twee per dag opbrengst?
Nieuw, overkopen, sitedeals (net mac donalds, altijd euro knallersquote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef De-Hamster het volgende:
Een vraagje, hoe kopen jullie deze domeinen allemaal op? Zoeken jullie domeinen die nog vrij zijn? Is deze domeinnaam nog in gebruik en kopen jullie deze over bij sitedeals of zoeken jullie naar verlopen domeinnamen? Want domeinnaam registreren, overkopen, website erop zetten, en content op blijven zetten, adverteren of promotie voor maken kost toch veel te veel geld voor die euro of twee per dag opbrengst?
een rekensom voor jouwquote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef De-Hamster het volgende:
Ligt eraan, sommige mensen verkopen hun site omdat ze een daling verwachten, zoals Razor hier bijv slim deed. (en de koper niet slim).quote:Op woensdag 7 september 2011 13:33 schreef De-Hamster het volgende:
Ah, oke, ja op sitedeals zitten veel sites die ook veel geld vragen. En ik vraag me af, als zij van hun site af willen wat valt er dan nog aan te verdienen? Daar zitten toch ook grotendeels ervaren webmasters met ervaring van SEO en Adwords en Adsense etc?
Niet elke hosting partij of hosting pakket heeft dit, let dus op dat je wel goed leest waar wel en niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:46 schreef De-Hamster het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties, ik wist al niet dat ik mijn hosting kan gebruiken voor meerdere domeinen ik dacht dat je voor elke website een apart hostingpakket en domeinnnaam moest kopen.
Hangt van meerdere zaken af zoals welke tier je bezoeker thuis hoort 1 t/m 4, 1 is het beste, dus herkomst (USA betaald beter dan NL over het algemeen), ligt aan wat voor advertentie er getoond werd en erop geklikt werd en wat dus die adverteerder in Adwords betaald.quote:Ik ga me gauw eens verdiepen in Adsense, adwords ken ik inmiddels vrij goed, alleen bij Adsense snap ik niet precies goed hoe het Razor kon gebeuren van 15 euro opeens naar 1 cent als dagopbrengst te gaan.Zijn kliks werden minder waard omdat er teveel mensen klikten? Ik dacht dat er juist net veel mensen moesten klikken. En een andere was bang voor een te hoog Click trough ratio? Bij Adwords is dit alleen maar positief als dit hoog is?.
Je zal een penalty krijgen waardoor je flink in de serp's/rankings daalt, als je pech hebt kun je een google ban krijgen. (Dan is je domein waardeloos 99,9% van de tijd aangezien google heer en meester is)quote:Ik zag op sitedeals iemand die 1000 backlinks aanbiedt, dit zal wel via van die onbekende sites komen,maar is dit legaal of kan ik dan een punishment van Google verwachten?
Beter pak je MILF, teen,amateur,pov en dat soort namen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Afwazig het volgende:
Je zal maar sex.xxx reggen. Dan loop je even binnen.
6 december gaat deze voor iedereen open :quote:Op woensdag 7 september 2011 13:52 schreef ursel het volgende:
@Razor,
Woensdag start de verkoop van de .xxx domeinen.
Je staat toch ingeschreven bij de KvK al, of heb je dat nog steeds uitgesteld?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
6 december gaat deze voor iedereen open :
http://datanews.rnews.be/(...)le-1195098647604.htm
wat dacht je van se.xxx lol
Moet ik nog doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Je staat toch ingeschreven bij de KvK al, of heb je dat nog steeds uitgesteld?
Ik heb mijn eigen hosting bedrijfje.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
Over hosting gesproken. Waar hebben jullie je site gehost? Ik zoek nog iets namelijk en dan met ondersteuning voor meerdere sites. Ik gebruik momenteel mijn eigen thuisserver nog daarvoor, maar met een upload van 1Mbit is dat niet alles natuurlijk...
En dan wil je contracten gaan sluiten met de grote uitgevers om hun films te streamen? Of wil je gewoon "illegaal" films streamen ? Of linken naar sites waar je kan streamen. Op eerste optie na zal google je snel van adsense afgooien als ze er achter komenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, het is dat ik het risico niet durf te lopen omdat ik nog te weinig kennis heb van Adsense, maar freemoviesonline.nl en watchfreemovies.nl leken me wel goede domeinen. Enige jammere is dat er echt een waslijst aan concurrenten zijn met .com en .tv
100mbit VPSquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
Over hosting gesproken. Waar hebben jullie je site gehost? Ik zoek nog iets namelijk en dan met ondersteuning voor meerdere sites. Ik gebruik momenteel mijn eigen thuisserver nog daarvoor, maar met een upload van 1Mbit is dat niet alles natuurlijk...
Nice !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Tvpremiere begint steeds beter aan te trekken in Adsense :
[ afbeelding ]
IMGURIMGURIMGURIMGURIMGUR!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Tvpremiere begint steeds beter aan te trekken in Adsense :
[ afbeelding ]
Ach, is een beetje hetzelfde wat hier op Fok! gebeurde omdat er tieten gepost werden, en iemand dit meldde aan google.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:22 schreef Razor21 het volgende:
Damn dan baal je goed :
http://www.google.com/sup(...)5b14fb8eac1228&hl=en
Al heeft niet iedereen het geluk dat ze een persoon bij Google kunnen benaderen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef CasB het volgende:
[..]
Ach, is een beetje hetzelfde wat hier op Fok! gebeurde omdat er tieten gepost werden, en iemand dit meldde aan google.
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
IMGURIMGURIMGURIMGURIMGUR!!!!!
WWW.IMGUR.COM
Nee hoor, ik zie ze ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?
Hmm okay vaag....quote:
Ik zie ze maar 1 dag. Morgen zal die wel weer weg zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?
http://www.xboxmb.com/for(...)ges-not-loading.htmlquote:
Vandaag kom ik ook dik over de 200 unieke uit. Mede dankzij het playboy artikel (wel gerelateerd aan televisie ivm Martijn Krabbe).quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef ursel het volgende:
Hoe doen jullie dat toch?
Ik ben al blij als ik een site over de 100 heen krijg.
Doe je goed, een verdubbeling in 2 weken.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.xboxmb.com/for(...)ges-not-loading.html
--Ontopic--
1 van mijn nieuwe sites groeit best hard
[ afbeelding ]
Wat een mooie zinquote:Op donderdag 8 september 2011 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Yes de eerste adverteerder voor Tvpremiere is bijna een feit. 100 euro per maand heb ik gerekend. Hij wil minimaal één maand afnemen wellicht nog meer. Hoor morgen meer.
En wij geven twee bioscoopbonnen weg! Doet het altijd goed via Twitter / Facebook etc.
Het mooie is van deze prijsvraag is dat ik gratis (unieke) content gemailed ga krijgen deelnemers.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:45 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe komt het dat er vrijwel niets over Adsense is te vinden behalve Google zelf. Via Adwords kan ik honderden handleidingen vinden.
Kleine vragen:
- Sommige van jullie zijn bang dat er mensen op jullie site komen die je statistieken verkloten door er op te klikken. Maar elke klik die je krijgt is toch goed? Je krijgt toch betaald per klik?
- Waarom is meer advertenties niet altijd beter? Hoe meer kans dat er iemand klikt.
Natuurlijk een overkill zorgt dat men je site helemaal niet meer bezoekt maar verder maakt het toch niet uit, of wel?
- Wat betekend CPC precies, ja costs per click, hoe kan het dat sommige klikken maar 11 cent ofzo zijn en sommige wel drie euro.
- Hoe kan het dat je van een totaal van 8 euro op een dag uit bijvoorbeeld 20 klikken opeens na 40 klikken op 7 euro kan staan.Die 8 euro heb je toch allang behaald uit die eerste 20 klikken? Hoe kunnen die laatste twintig klikken erbij nu ervoor zorgen dat je totaal naar beneden gaat.
- Hoe mogen advertenties nou aangepast worden? Google biedt zelf de kleurstellingen aan, mag ik hem precies in mijn website blenden? Of moet het echt apart blijven en heel duidelijk te zien zijn? Waar zit die grens?
Je kan beter de AdWords-handleidingen doorlezen, daar staat dit allemaal in uitgelegd. En dan snap je ook meteen waarom de ene click meer waard is dan de andere.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zeg toch dat ik er niets over kan vinden?
Het is inderdaad totaal niet bijzonder om zo erachter te komen wat goed betaalde niches zijn zodat Google wordt overspoeld met duizenden websites over hetzelfde onderwerpquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
AdWords snap ik wel, maar via AdWords kan je toch niet opeens in de min komen, dus hoezo wel met AdSense. En waarom is het zo geheim en mag je er van Google niet over praten, zo bijzonder is het toch ook weer niet?
http://www.google.com/ads(...)y?hl=nl&answer=32725quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar je CPC wordt toch bepaald aan de hand van de advertenties en niet aan de hand van je website?
Dan is het toch niet zo heel moeilijk erachter komen, ik zie jullie soms kiezen uit 15 categorieën welke advertenties je wel of niet wil laten tonen. Is het zo niet vrij eenvoudig om te meten welke het duurste zijn?
Als kliks "geforceerd" zijn of gewoon niet oprecht zijn tellen ze niet. Google detecteerd dat en haalt dus die inkomsten weg bij jouw en geeft de adverteerder dat geld terug.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef De-Hamster het volgende:
Toch bedankt, ik heb de hele beginnershandleiding van Google Adsense gelezen en jouw topics en toch vind ik bepaalde dingen niet.
- Hoe kan het dat Razor eerst 8 euro op zijn account had staan naar een x aantal klikken en een paar uur later opeens een stuk minder geld, maar dan wel meer klikken had. Elke klik is toch geld waard, ik snap dat er nu verschillende prijzen per klik zijn, maar zodra het geld toch beloofd is kan het toch niet meer teruggepakt worden lijkt me? Of zit er een logische reactie achter?
en
- Waarom kan je soms beter niet willen dat ik op iemands site op een advertentie ga klikken? Elke klik moet jullie toch geld op gaan leveren? Of is het soms niet goed als ik op een advertentie klik.
Ken alleen in Nederland : tbforum.com en sitedeals.nl (waar ik een ban van 6 maanden heb te pakken). Laatst genoemde zijn nog strengen dan Tweakers.net dus kijk uit wat je post. (bij mij was het echt onschuldig).quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef De-Hamster het volgende:
Ah op die manier zit dat, bedankt voor het antwoord, ik ben voorlopig redelijk op de hoogte
Edit: Zijn er nog websites zoals sitedeals tbforum? Waar dus .nl domeinen te koop staan? Ik zie vaak onder topics staan: "Staat op sd, tb en df."
Thnx altijd handig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
sd = sitedeals.nl
tb = tbforum.nl
df = domeinforum.nl
wht = webhostingtalk.nl
dp = domeinprofs.nl (op uitnodiging)
np = namepros.com
dnf = dnforum.com
Die "concurrentie" is het aantal mensen dat op dat woord adverteert. Dus het is juist goed als die tool aangeeft dat er veel concurrentie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:04 schreef De-Hamster het volgende:
Via de keyword tool zie dat er totaal geen concurrentie is
Wie zegt dat dan? Ken geen betere FAQ dan die van Googlequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:18 schreef JortK het volgende:
Er iedereen maar roepen dat Google geen goede documentatie heeft: http://static.googleuserc(...)starter-guide-nl.pdf
De-Hamsterquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Ken geen betere FAQ dan die van GoogleEcht alles wat je moet weten staat er, en anders wel in 1 van hun blogs.
quote:
Foutje, bedankt haha,quote:
Positief of negatiefquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bij mij is er een opmerkelijke verandering opgetreden in zowel cpc als ctr
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Foutje, bedankt haha,
Kan ik een domeinnaam bij Trans-Ip combinereren met het starters hosting pakket bij Versio?
het is neutraal geworden. CPC is 3 keer zo klein als normaal, terwijl CTR 3 keer zo groot is als normaalquote:
Dus nu zorgen dat je CPC gaat stijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
het is neutraal geworden. CPC is 3 keer zo klein als normaal, terwijl CTR 3 keer zo groot is als normaal![]()
http://jqueryui.com/demos/dialog/#modal-formquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef xaban06 het volgende:
Even offtopic.
Dirkjo: Wanneer je klikt op de snelwegen heb je een 'popup' zonder nieuwe window, zoiets heb ik nu ook nodig, hoe heb je dat precies gedaan?
En heb je een bom op de A4 laten vallen?
Ik laat via php een file laden en in die file staan 2divs, eentje die de overlay maakt en een ander die het popupje maakt. Style het vervolgens mooi en klaar.quote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef xaban06 het volgende:
Even offtopic.
Dirkjo: Wanneer je klikt op de snelwegen heb je een 'popup' zonder nieuwe window, zoiets heb ik nu ook nodig, hoe heb je dat precies gedaan?
En heb je een bom op de A4 laten vallen?
Ik zou het hier nog een keer vragen: Het grote betaalde webhosting topic - Deel 9 daar zitten veel meer mensen met betaalde webhosting.quote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef De-Hamster het volgende:
Het wordt een soort blog waarin ik voornamelijk artikelen en nieuwsfeiten post, driemaal per week gemiddeld, en waar men kan meeluisteren en kijken met de radio.
Versio zei me in de chat dat ik tussen de 50/100 gig per maand moet rekenen. Zou dit echt een verkooppraatje zijn of haal ik het met 20/50 ook fatsoenlijk.
De prijzen verschillen echt enorm. Sommige bieden 250 mb disk en 1 gig dataverkeer aan voor 1 euro per maand en bij de ander krijg je voor die precies het twintigvoudige.
Deze zijn pas goedkoop, iemand ervaringen mee?
http://www.webruimtehosting.nl/pakketten/cat=webhosting
Webmaster World vind ik een goedequote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vroeg mij af of jullie nog andere forums kennen of bezoeken waar ze ook over adsense praten. Met "over adsense praten" heb ik het vooral over de inkomsten.
Er staat dat je er voor moet betalenquote:
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat dat je er voor moet betalen
Je hebt ook een .nl webmasterworld.quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/
wat raar. Er stond net dat ik abonnement moest hebben om de topics in te zien en nu kan ik het wel opeens zienquote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/
Ik weet dat bij een aantal van mijn sites het ook langer heeft geduurd voordat ze begonnen te ranken. Wellicht een kwestie van geduld hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Woerd26 het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb 2 websites met meerdere pagina's, aardig wat artikelen met meer dan 700 woorden, ik gebruik de sitemaps plugin van wordpress, ik gebruik all in one SEO en ik probeer de seo zo goed mogelijk te doen. Ik blijf artikelen posten maar ik rank simpelweg niet. Ik heb elke dag 2 a 3 bezoekers per site die van zoekverkeer van google afkomen. Iemand een tip meer bezoekers te krijgen danwel hoger te ranken? Ik wil zo onderhand (na 2 maanden) toch wel een beetje traffic gaan krijgen.
Was het een bestaande domein of een gloednieuwe? Ik heb gemerkt dat dat uit maakt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Woerd26 het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb 2 websites met meerdere pagina's, aardig wat artikelen met meer dan 700 woorden, ik gebruik de sitemaps plugin van wordpress, ik gebruik all in one SEO en ik probeer de seo zo goed mogelijk te doen. Ik blijf artikelen posten maar ik rank simpelweg niet. Ik heb elke dag 2 a 3 bezoekers per site die van zoekverkeer van google afkomen. Iemand een tip meer bezoekers te krijgen danwel hoger te ranken? Ik wil zo onderhand (na 2 maanden) toch wel een beetje traffic gaan krijgen.
Yo, het was een gloednieuwe domein en er staat nog geen adsense op. Zou adsense erop werken? Ik dacht er eerst aan te wachten op wat bezoekers voordat ik er adsense op zet.quote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Was het een bestaande domein of een gloednieuwe? Ik heb gemerkt dat dat uit maakt.
Heb je er adsense op?
Met adsense indexeert Google je sneller, of je daardoor ook sneller rankt weet ik niet.quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Yo, het was een gloednieuwe domein en er staat nog geen adsense op. Zou adsense erop werken? Ik dacht er eerst aan te wachten op wat bezoekers voordat ik er adsense op zet.
Daarnaast: Hoe vind ik oude domeinen die voldoen aan de goede naam/niche?
Edit: Domeinen zijn beiden zo'n 7 maanden oud.
neequote:Op maandag 12 september 2011 18:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
of je daardoor ook sneller rankt weet ik niet.
Zou het niet weten, Google zelf vertelt er niet al te veel over, maar het lijkt mij logisch dat wanneer je sneller geindexeerd wordt, dat je ook sneller kan ranken.quote:
Je kunt niet zomaar een bedrijf afschrijven simpelweg omdat de ander bekender en groter is. Daarnaast spreken we over affiliates/leads tegen over PPC, dat is appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Maar is PayPro, naar enig onderzoek, een bedrijfje uit Groningen opgewassen tegen de opbrengsten die Google kan bieden? Dat lijkt me toch niet?
Coupons, zijn voor nieuwe klanten. Zover ik weet zijn er geen coupons voor bestaande klanten, althans niet die ik heb gekregen/gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:57 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraag, moet je voor elke couponcode van AdWords zelf storten? Ik heb een 100 euro couponcode geactiveerd door tien euro te storten. Maar stel ik krijg nu nog een couponcode, moet ik dan weer opnieuw storten?
Is niet tegen de regels.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef streamzondernaam het volgende:
je kan gewoon meerdere coupons gebruiken voor adwords.
kwestie van een nieuwe adwords maken en dus ook nieuw mailadres
Je kan dan gewoon weer een coupon gebruiken voor je website.
uiteraard is dat tegen de regels maar werkt hier al sinds jaar en dag
Ik ben mijn adwords account kwijt, ik ben blij dat ik mijn adsense nog heb, geloof mij.. die 100euro bonus voor een nieuwe coupon is het mij echt niet waard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef streamzondernaam het volgende:
je kan gewoon meerdere coupons gebruiken voor adwords.
kwestie van een nieuwe adwords maken en dus ook nieuw mailadres
Je kan dan gewoon weer een coupon gebruiken voor je website.
uiteraard is dat tegen de regels maar werkt hier al sinds jaar en dag
45 dagen niet meer actief? Dus als jij 45 dagen niet inlogt? Of wat houdt het volgens hun in?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Is niet tegen de regels.![]()
Althans aan de telefoon is door Google aan mij te kennen gegeven dat als je account 45 dagen niet meer actief is je met een nieuw account mag starten.
Inderdaad dan is takkewerk nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:38 schreef JortK het volgende:
Het blijft een takkewerk dat content schrijven. Gelukkig is het eenmalig.
Als je in de rechterhoek gaat staan bij sommige adsense ads (alleen tekst dacht ik) kun je klikken, dan kom je bij het report violation form uit. Kun je ze erbij lappenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Slecht trouwens kwam bij sms-online uit :
Om het mogelijk te blijven maken, deze gratis dienst aan te bieden, willen we je vragen om op één van de banners (reclame vlakken) op deze pagina te klikken. Maximaal 1 keer per dag!
Dit is behoorlijk in strijd met Adsense.....
Altijd doen, des te meer blijft er voor jezelf overquote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je in de rechterhoek gaat staan bij sommige adsense ads (alleen tekst dacht ik) kun je klikken, dan kom je bij het report violation form uit. Kun je ze erbij lappen
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef xaban06 het volgende:
Wil je de verschillen bij mij zien?
[ afbeelding ]
Probeer blackhatworld eens. Die is het grootst.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Een paar dagen geleden vroeg ik om andere forums waar ook over adsense wordt gesproken en dan met name over de inkomsten.
Ik heb een handige gevonden:
http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=27
goede site man.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Probeer blackhatworld eens. Die is het grootst.
Inderdaad, de eerste paar dagen waren wel goed, maar de afgelopen paar dagen is het echt dramatisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef JoshuaL het volgende:
Deze maand is echt slecht tot nu toe..
Nice. Wat voor site(s) heb je?quote:Op donderdag 15 september 2011 03:10 schreef Intelligence het volgende:
Dit topic binnenkort ook maar eens meer tijd aan besteden, ik heb diverse sites waar ik aardig mee verdien, zag iemand zeggen dat hij aan 36k per maand omzet zit, ik denk dat mijn winst en de zijne aardig gelijk zijn....
Het is mijn fulltime job inmiddels geworden
Je keyword density aanpassen, zonder 2011 bold maken bijv, meer backlinks verzamelen met keyword zonder jaartal erbij.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:55 schreef ursel het volgende:
even een vraag.
Als iemand zoekt op rommelmarkt Rotterdam dan is mijn positie 8 - 10
Zoekt iemand op rommelmarkt Rotterdam 2011 dan is mijn positie 1.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ook hoger kom met die eerste, zonder het jaartal?
Volgens mij klopt hier niets van, een paar vervolgstappen die hij opgeeft kun je helemaal niet doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 02:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
goede site man.
Ik kwam dit topic tegen wat voor iedereen best wel handig kan zijn. Echter ik kwam er niet uit met al die stappen die je moet uitvoeren
http://www.blackhatworld.(...)words-your-page.html
Sowieso heb je amper tekst op je site, ik ging er even snel doorheen, als je een h1 tag maakt met je keyword, en dit een aantal keer (density) laat terug komen in je tekst, zou al heel wat kunnen doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef ursel het volgende:
Alleen de density moet ik dan aan werken. Heb geen backlinks met jaartal, enige backlinks zijn via die sharetools.
Zie trouwens dat mijn wijziging voor de keywords niet online is gekomen. Dat maar eerst eens fixen.. Daarna kijken wat ik kan doen met de density, al wordt dat denk ik wel lastig gezien ik alleen een agenda toon.
Ik vond het al raar dat ik was weggezakt in de zoekmachine. Stomme updatequote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef JortK het volgende:
De laatste dagen is het bij mij gelukkig wel weer terug op niveau.
Google heeft van de week volgens mij ook weer een update gedaan in de ranking, ben op 3 belangrijke keywords een plekje gestegen.
Op twee plekken van 4 naar 3 en op het andere keyword van 2 naar 1.
Good updatequote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat ik was weggezakt in de zoekmachine. Stomme update
Mijn inkomsten zijn sinds deze week ongeveer met 50%-60% gedaaldquote:
http://www.webmasterworld.com/google/4358138.htmquote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mijn inkomsten zijn sinds deze week ongeveer met 50%-60% gedaald![]()
Heeft iemand een bron waarin wordt verwezen naar de Google update die deze week of vorige week plaatsvond?
Tja de naam zegt het al hequote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef De-Hamster het volgende:
Trouwens wat is dat voor een site zeg, dat BlackHatworld, alles wat daar voor tips staat is illegaal of je krijgt een penalty/ban van Google.
New Adman gebruik ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef De-Hamster het volgende:
Ja dat is wel zo,
Welke plug-in van Wordpress gebruiken jullie voor jullie AdSense advertenties?
Niet slecht nee, ik vind zelfs dat het goed is.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:00 schreef JoshuaL het volgende:
Heb een pagerank van 4, niet slecht toch?
Ik doe weinig met ads op het moment, heb wat sites waar leden voor dingen betalen, deze maand voor het eerst een dipje, dus ben nu mijn andere ideeën een beetje aan het uitwerken.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:04 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Nice. Wat voor site(s) heb je?
En werk je met adsense of heb je je inkomsten(/risico) verspreid?
Vanmiddag had google wat problemen met het laten zien van je inkomsten. Hier is et ondertussen gefixt, misschien bij jou nog niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef CasB het volgende:
Hmm, mijn gegevens zijn ineens niet beschikbaar van deze en vorige maand?
Da's goed kut! Laat je wel weten hoe het evt. verdergaat? Ik neem aan dat je er tegenin gaat...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal je vast wel IETS gedaan hebben neem ik aan ?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
adverteerders.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft het er mee te maken dat je drop down menu over je ads hingenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
adverteerders.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die "dropdown ad" stond daar altijd al lekker voor de kliks, dat heb je ooit zelf toe gegeven.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Razor21 het volgende:
Heb niets gedaan dat weten jullie.
Ben altijd verstandig met mijn Adsense omgegaan.
En die dropdown heb ik ook bij DDKIN gehad.
Neem morgen wel contact op met ze als het lukt.
Damn.
Nee, dat weten wij nietquote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Razor21 het volgende:
Dat je altijd al een dropdown hebt gehad wil niet zeggen dat het mag.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Razor21 het volgende:
Ben altijd verstandig met mijn Adsense omgegaan.
En die dropdown heb ik ook bij DDKIN gehad.
Neem morgen wel contact op met ze als het lukt.
Damn.
Heb zelf 6 weken geleden dat mailtje gehad en wacht nog op een reactie. Las ergens dat het meer dan 6 tot 8 weken kan duren voordat je reactie heb. /cc Razor21quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:25 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Iniedergeval succes met contact opnemen. Kan erg lang duren voordat ze reageren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef dirkjo het volgende:
Oei kerel, moet kut voelen![]()
Ben hier op het moment met de laatste dingetjes bezig voor m'n nieuwe website (die waarschijnlijk eind deze maand wordt gelanceerd).
Een paar weken geleden al wat over geplaatst in het vorige topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers een kleine preview van hoe het gaat worden (flinke verandering, systeem is zo goed als hetzelfde):Ik ben ook bezig met een website waar ik veel mensen via Twitter wil benaderen.Ik begin met een account met 0 volgers, 0 volgende en 0 tweets. Hoe kan ik het beste beginnen? En zorgt jouw app dat je automatisch gaat volgen? Of alleen terugvolgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
Die app volgt automatisch mensen gebaseerd op zoekwoorden of andermans account.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met een website waar ik veel mensen via Twitter wil benaderen.Ik begin met een account met 0 volgers, 0 volgende en 0 tweets. Hoe kan ik het beste beginnen? En zorgt jouw app dat je automatisch gaat volgen? Of alleen terugvolgen?
Dat zou echt een perfecte app zijn, zodra je meer hebt, beta versie iets, laat het me weten dit programma zoek ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die app volgt automatisch mensen gebaseerd op zoekwoorden of andermans account.
Bijvoorbeeld:
Je vult een @username in plus het aantal mensen, de app zal nu al die mensen langsgaan en ze volgen of een follow request sturen. Zelfde geld voor een zoekwoord. Vul bijvoorbeeld in: 'nijmegen' en iedereen die het over nijmegen had wordt nu gevolgd.
Verder zijn er nog wat andere functies, maar dat staat allemaal in een documentatie die erbij staat. Zoals ik al zei wordt het eind deze maand (waarschijnlijk) gelanceerd, je kunt hem dan (volledig) gratis gebruiken.
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Afwazig het volgende:
Precies ja. Als ik een tweet post krijg ik ook vaak opeens 3 nieuwe followers die de hele dag spammen over een bepaald onderwerp. Die ga ik nou niet bepaald terugvolgen. Je moet mensen binden door dingen te tweeten die in hun interessegebied liggen, dan komen de volgers vanzelf.
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan je vertellen dat automatisch volgen best veel irritatie op wekt, die mensen weten toch dat je ze niet volgt om wie ze zijn.
Ik heb ook vaak genoeg van zulke volgers, en die ga ik natuurlijk niet terug volgen...
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Maarja, daar heb je niet zoveel aan.
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.
Oke, de verhoudingen kloppen niet altijd helemaal; maar het helpt wel degelijk
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!
Waar je wel mee op moet letten is dat je niet 10.000 autofollows gaat versturen want ik dacht dat Twitter daar ook bans voor uit deelt.
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)
Helemaal overheen gelezen vanwege je andere vraagquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mij
M.a.w. waarom staat de A4 niet in je lijstje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Altijd mooiquote:Related websites - Missing
Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ik
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Eerste half uur ofzo is het idd alleen reclame van Addynamo zelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.
Moet denk ik makkelijk gaan bij Addynamoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Of zoals ik zei, je hebt een robots.txt, maar laat alles toe. Probeer de robots.txt eens te verwijderen, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Hier het dashboard :
[ afbeelding ]
OMG lol.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:44 schreef Eierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat jij een betere CTR gaat hebben dan ik
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG lol.
Kreeg net deze email van ze (niet op de spelfouten letten)![]()
Bedankt voor het registreren als Publisher bij Ad Dynamo!
Ik zie dat de ads al op je site draaien, top!
Hoeveel impressies heb je dagelijks? Als je er meer asl 1000 hebt kan ik je aanmeren als Premium Publisher.. Dan kan ik handmatig net iets meer voor je doen.
Mocht je nog vragen hebben laat het me weten.
Heb die gast een PDF verstuurd met mijn stats (Analytics) even wachten wat hij gaat zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:51 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzo
Volgens mij tellen meerdere ads op 1 pagina ook als meerdere impressies
On the bright side: je kunt wel makkelijk contact met ze hebben
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor wat heb je gedaan?! Die ad onder de dropdownmenu was vet handig!
62,1quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.
Zal wat zijn als er 950 euro stond
"Razor genakt?"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe TT zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |