Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ik
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Eerste half uur ofzo is het idd alleen reclame van Addynamo zelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.
Moet denk ik makkelijk gaan bij Addynamoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Of zoals ik zei, je hebt een robots.txt, maar laat alles toe. Probeer de robots.txt eens te verwijderen, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Hier het dashboard :
[ afbeelding ]
OMG lol.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:44 schreef Eierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat jij een betere CTR gaat hebben dan ik
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG lol.
Kreeg net deze email van ze (niet op de spelfouten letten)![]()
Bedankt voor het registreren als Publisher bij Ad Dynamo!
Ik zie dat de ads al op je site draaien, top!
Hoeveel impressies heb je dagelijks? Als je er meer asl 1000 hebt kan ik je aanmeren als Premium Publisher.. Dan kan ik handmatig net iets meer voor je doen.
Mocht je nog vragen hebben laat het me weten.
Heb die gast een PDF verstuurd met mijn stats (Analytics) even wachten wat hij gaat zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:51 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzo
Volgens mij tellen meerdere ads op 1 pagina ook als meerdere impressies
On the bright side: je kunt wel makkelijk contact met ze hebben
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor wat heb je gedaan?! Die ad onder de dropdownmenu was vet handig!
62,1quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.
Zal wat zijn als er 950 euro stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |