Dat zou echt een perfecte app zijn, zodra je meer hebt, beta versie iets, laat het me weten dit programma zoek ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die app volgt automatisch mensen gebaseerd op zoekwoorden of andermans account.
Bijvoorbeeld:
Je vult een @username in plus het aantal mensen, de app zal nu al die mensen langsgaan en ze volgen of een follow request sturen. Zelfde geld voor een zoekwoord. Vul bijvoorbeeld in: 'nijmegen' en iedereen die het over nijmegen had wordt nu gevolgd.
Verder zijn er nog wat andere functies, maar dat staat allemaal in een documentatie die erbij staat. Zoals ik al zei wordt het eind deze maand (waarschijnlijk) gelanceerd, je kunt hem dan (volledig) gratis gebruiken.
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Afwazig het volgende:
Precies ja. Als ik een tweet post krijg ik ook vaak opeens 3 nieuwe followers die de hele dag spammen over een bepaald onderwerp. Die ga ik nou niet bepaald terugvolgen. Je moet mensen binden door dingen te tweeten die in hun interessegebied liggen, dan komen de volgers vanzelf.
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan je vertellen dat automatisch volgen best veel irritatie op wekt, die mensen weten toch dat je ze niet volgt om wie ze zijn.
Ik heb ook vaak genoeg van zulke volgers, en die ga ik natuurlijk niet terug volgen...
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Maarja, daar heb je niet zoveel aan.
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.
Oke, de verhoudingen kloppen niet altijd helemaal; maar het helpt wel degelijk
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!
Waar je wel mee op moet letten is dat je niet 10.000 autofollows gaat versturen want ik dacht dat Twitter daar ook bans voor uit deelt.
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)
Helemaal overheen gelezen vanwege je andere vraagquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mij
M.a.w. waarom staat de A4 niet in je lijstje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Altijd mooiquote:Related websites - Missing
Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ik
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Eerste half uur ofzo is het idd alleen reclame van Addynamo zelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Razor21 het volgende:
Ben op aanraden van iemand uit dit topic Ad Dynamo gaan gebruiken. Het is even wennen. Ze betalen de 1ste dag v..d maand uit (minimun van 20 euro).
Heb er nu eentje in mijn zijbalk en onder mijn artikel staan. Alleen tot op heden zie ik enkel reclame van Ad Dynamo zelf. Misschien geduld hebben en verschijnt er straks andere reclame??
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Dan heeft Google de robots waarschijnlijk gecached waardoor die melding verschijnt.
Moet denk ik makkelijk gaan bij Addynamoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zou de ads onder het dropdownmenu plaatsen. Dan moet het goed komen.
Of zoals ik zei, je hebt een robots.txt, maar laat alles toe. Probeer de robots.txt eens te verwijderen, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Google zegt zelf dat ze maar 24 uur cachen. We wachten het af.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Hier het dashboard :
[ afbeelding ]
OMG lol.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:44 schreef Eierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat jij een betere CTR gaat hebben dan ik
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG lol.
Kreeg net deze email van ze (niet op de spelfouten letten)![]()
Bedankt voor het registreren als Publisher bij Ad Dynamo!
Ik zie dat de ads al op je site draaien, top!
Hoeveel impressies heb je dagelijks? Als je er meer asl 1000 hebt kan ik je aanmeren als Premium Publisher.. Dan kan ik handmatig net iets meer voor je doen.
Mocht je nog vragen hebben laat het me weten.
Heb die gast een PDF verstuurd met mijn stats (Analytics) even wachten wat hij gaat zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:51 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Klopt, ben ook al sinds dag 1 premium ofzo
Volgens mij tellen meerdere ads op 1 pagina ook als meerdere impressies
On the bright side: je kunt wel makkelijk contact met ze hebben
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor wat heb je gedaan?! Die ad onder de dropdownmenu was vet handig!
62,1quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt bij DDKIN was het handig daar klapte het menu niet open. Op deze site wel....stom van mij. Maar ja...ik zie wel.
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet dat het terugkrijgen van je account/geld in ieder geval lastig gaat worden.
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga ik ook niet moeilijk over doen. Gelukkig stond er maar 95 euro.
Zal wat zijn als er 950 euro stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |