Dat zou echt een perfecte app zijn, zodra je meer hebt, beta versie iets, laat het me weten dit programma zoek ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die app volgt automatisch mensen gebaseerd op zoekwoorden of andermans account.
Bijvoorbeeld:
Je vult een @username in plus het aantal mensen, de app zal nu al die mensen langsgaan en ze volgen of een follow request sturen. Zelfde geld voor een zoekwoord. Vul bijvoorbeeld in: 'nijmegen' en iedereen die het over nijmegen had wordt nu gevolgd.
Verder zijn er nog wat andere functies, maar dat staat allemaal in een documentatie die erbij staat. Zoals ik al zei wordt het eind deze maand (waarschijnlijk) gelanceerd, je kunt hem dan (volledig) gratis gebruiken.
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Afwazig het volgende:
Precies ja. Als ik een tweet post krijg ik ook vaak opeens 3 nieuwe followers die de hele dag spammen over een bepaald onderwerp. Die ga ik nou niet bepaald terugvolgen. Je moet mensen binden door dingen te tweeten die in hun interessegebied liggen, dan komen de volgers vanzelf.
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan je vertellen dat automatisch volgen best veel irritatie op wekt, die mensen weten toch dat je ze niet volgt om wie ze zijn.
Ik heb ook vaak genoeg van zulke volgers, en die ga ik natuurlijk niet terug volgen...
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Maarja, daar heb je niet zoveel aan.
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.
Oke, de verhoudingen kloppen niet altijd helemaal; maar het helpt wel degelijk
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!
Waar je wel mee op moet letten is dat je niet 10.000 autofollows gaat versturen want ik dacht dat Twitter daar ook bans voor uit deelt.
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)
Helemaal overheen gelezen vanwege je andere vraagquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mij
M.a.w. waarom staat de A4 niet in je lijstje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Altijd mooiquote:Related websites - Missing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |