abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102010322
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Die app volgt automatisch mensen gebaseerd op zoekwoorden of andermans account.
Bijvoorbeeld:

Je vult een @username in plus het aantal mensen, de app zal nu al die mensen langsgaan en ze volgen of een follow request sturen. Zelfde geld voor een zoekwoord. Vul bijvoorbeeld in: 'nijmegen' en iedereen die het over nijmegen had wordt nu gevolgd.

Verder zijn er nog wat andere functies, maar dat staat allemaal in een documentatie die erbij staat. Zoals ik al zei wordt het eind deze maand (waarschijnlijk) gelanceerd, je kunt hem dan (volledig) gratis gebruiken. ;)
Dat zou echt een perfecte app zijn, zodra je meer hebt, beta versie iets, laat het me weten dit programma zoek ik!
Of saté?
pi_102010789
Ik kan je vertellen dat automatisch volgen best veel irritatie op wekt, die mensen weten toch dat je ze niet volgt om wie ze zijn.

Ik heb ook vaak genoeg van zulke volgers, en die ga ik natuurlijk niet terug volgen...

Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Maarja, daar heb je niet zoveel aan.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:37:18 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_102011503
Precies ja. Als ik een tweet post krijg ik ook vaak opeens 3 nieuwe followers die de hele dag spammen over een bepaald onderwerp. Die ga ik nou niet bepaald terugvolgen. Je moet mensen binden door dingen te tweeten die in hun interessegebied liggen, dan komen de volgers vanzelf.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:56:23 #254
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102012206
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:

vrijdag 16 september 2011 @ 12:06:24 #255
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_102012526
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
Wat wel raar is dat mijn robots.txt alles toestaat maar dit nog steeds in mijn Webmaster Tools staat:

[ afbeelding ]
Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_102012702
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef JortK het volgende:

[ afbeelding ]
Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102013450
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Afwazig het volgende:
Precies ja. Als ik een tweet post krijg ik ook vaak opeens 3 nieuwe followers die de hele dag spammen over een bepaald onderwerp. Die ga ik nou niet bepaald terugvolgen. Je moet mensen binden door dingen te tweeten die in hun interessegebied liggen, dan komen de volgers vanzelf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan je vertellen dat automatisch volgen best veel irritatie op wekt, die mensen weten toch dat je ze niet volgt om wie ze zijn.

Ik heb ook vaak genoeg van zulke volgers, en die ga ik natuurlijk niet terug volgen...

Alleen nieuwe gebruikers denken: "Oh wat leuk, nog een volger, even terugfollowen"
Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.

Oke, de verhoudingen kloppen niet altijd helemaal; maar het helpt wel degelijk :)
pi_102013583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef dirkjo het volgende:

[..]

[..]

Een van m'n website's heeft een twitter account waar de meeste mensen vandaan komen. Door het automatisch volgen heb ik wel degelijk extra volgers gekregen.

Oke, de verhoudingen kloppen niet altijd helemaal; maar het helpt wel degelijk :)
Zoals ik al zei:

💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102013776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:

Ben ik het niet helemaal mee eens :P
Ik ben geen nieuwe gebruiker, maar volg wel eens iemand omdat ze mij volgen
pi_102014109
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:

Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!

Waar je wel mee op moet letten is dat je niet 10.000 autofollows gaat versturen want ik dacht dat Twitter daar ook bans voor uit deelt.
pi_102014166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat werkt goed hoor, heb ik in het begin ook gedaan. Gewoon bij je concurrent zijn lijst followers allemaal followen en een deel gaat jou volgen!

Waar je wel mee op moet letten is dat je niet 10.000 autofollows gaat versturen want ik dacht dat Twitter daar ook bans voor uit deelt.
Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102014189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaan ze je volgen, maar heb je er ook iets aan? Lezen ze de dingen die je tweet, klikken ze op je links?
Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter. ;)
pi_102014288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Ja dat doen ze, 75% van de bezoekers van een van m'n website's komt van twitter. ;)
Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mij :D

M.a.w. waarom staat de A4 niet in je lijstje?
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:00:41 #264
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102016070
Hallo,

Met dit bericht bevestigen we dat we uw bezwaar hebben ontvangen.

We zullen uw bezwaar zo spoedig mogelijk behandelen, maar vanwege het
grote aantal e-mails dat we ontvangen, kan dit minstens een week duren.
Als u al eerder een bezwaar voor dit account heeft ingediend, krijgt u
wellicht geen antwoord op dit of toekomstige bezwaarschriften.

Als u bezwaar heeft gemaakt tegen het beëindigen van uw AdSense-account,
houdt dit niet automatisch in dat het account opnieuw wordt geactiveerd.

Ga naar https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153
als u vragen heeft over accounts die zijn uitgeschakeld vanwege ongeldige
activiteit.

Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team

Baal hier echt gruwelijk van. Heb ook niet meer kunnen zien of ik gisteren veel kliks (inkomsten had). Begin van de avond stond het in elk geval nog op nul.

Spijtig genoeg ben ik die 95 euro ook kwijt (75 euro was nog van juli en de rest van augustus tot heden).

Jammer dat ze niet aangeven waarom mijn account is disabled.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102016297
Ja, erg jammer Razor, maar je kon het wel verwachten.

Sowieso is een menu over je ads niet een goed idee, erg veel kans op mis-klikken, wat weer irritatie opwekt bij bezoekers.

Ik kies er eigenlijk altijd voor om weinig ads te doen, en niet hinderlijk. Dan verdien je misschien wel wat minder, maar het is wel beter voor je bezoekers.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:37:30 #266
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102017324
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Het kan zijn dat Google de robots.txt cached, omdat je server dit aangeeft. Is dat een mogelijke verklaring?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Het kan zijn dat Google dat zegt omdat er een robots.txt aanwezig is(waarom zou je die hebben als ze alles mogen zien?)
Nee want als ik het test zegt Webmaster Tools dat die de pagina goed op kan halen. Ik ga gewoon even geduld hebben denk ik :)
pi_102018200
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
Of saté?
pi_102018574
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik vroeg laatst of je een bom op de A4 had laten vallen, geen reactie. Nog steeds volgens mij :D

M.a.w. waarom staat de A4 niet in je lijstje?
Helemaal overheen gelezen vanwege je andere vraag :@

Zal het eens aanpassen, bedankt :)
pi_102018667
Een 54.6 en de ander 49.3
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe scoort jullie site(s) eigenlijk op Woorank.com op het gebied van SEO?
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:13:00 #270
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102018727
Een 47.2 voor Tvpremiere.
Een 47.8 voor Miljonairblog
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102018839
Zit zo tussen de 55 en de 70 in :9
En blijkbaar had ik op 1 site 2 wikipedia backlinks en 1 .edu backlink :') Nice. En dit:
quote:
Related websites - Missing
Altijd mooi :)
pi_102019038
Hebben jullie allemaal WordPress?
Razor heeft een vergelijkbare score als mij en we hebben allebei Wordpress,niet al te hoog zelf scoor ik ook maar 47,3. Een site die ik voor stage moest omhoogpushen is binnen 4 weken van 49,5 naar 63,1 gegaan. Er waren veel dingen die met die site nog niet gedaan waren. Nu ben ik met mijn eigen site meteen goed van de start begonnen. Enige wat dan me score nog veel omhoog kan pushen is content, backlinks, meer geindexeerde pagina's en social media. Ik weet trouwens niet hoe betrouwbaar deze site is, maar een hoge score zal nooit kwaad kunnen, het gemiddelde ligt dacht ik op 41.3 of 43.1.

Ik kan helaas niks op NUjij! plaatsen zie ik net, hij zegt iedere keer dat ik niks mag plaatsen.
Of saté?
pi_102019094
Nope, schrijf alles compleet zelf :)
pi_102019116
Ik gebruik wordpress :) Maar de themas die ik gebruik zijn vaak zelfgeschreven
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:25:44 #275
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_102019242
48.5 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties