Never mind, zag de tweede pagina over het hoofdquote:Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb sites met twee pagina's die het gewoon goed doen?
maak een nieuwe accountquote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Razor21 het volgende:
OMG wat kinderachtig zeg van Sitedeals :
You have been banned for the following reason:
Teveel overtredingen
Date the ban will be lifted: 05-03-2012, 19:00
Enkel omdat ik bovenstaand topic het volgende zei : Proest!
(dit nav die faal van bovenstaande domeinnaam dat is toch ook grappig?)
En die andere overtredingen gingen nergens over : duplicate content / geen toegevoegde waarde dat soort dingen.
Is op IPadres gebanned kan de hele site niet meer bereiken. Ach ben er toch klaar mee! Ga zelf wel een domeinmarktplaats opzetten. Ze zijn nog strenger dan Tweakers.netquote:
Nee upc dat werkt dus helaas niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
heb je ziggo? en router?
kan je binnen 10 seconden een nieuw ip adres hebben als je wilt
Ben er al een tijd niet geweest maar het ging daar ook hard achteruit dus wel goed dat ze regels hebben aangescherpt. Het is ook geen opmerking van toevoegende waarde en het is niet zoals fok dat je lekker mag trollen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is op IPadres gebanned kan de hele site niet meer bereiken. Ach ben er toch klaar mee! Ga zelf wel een domeinmarktplaats opzetten. Ze zijn nog strenger dan Tweakers.net
LOL ik moest even goed lezen maar zie de woordspelingquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef ursel het volgende:
Daarnaast wordt elk account toch ook gecontrolleerd?
Heb jij ook net de verificatiedrempel bereikt? ik heb mijn bank nu wel bevestigt maar nog niet de PIN die je naar je huis krijgt toegestuurd. (duurt trouwens wel lang)quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
Nog uit het vorige topic:
Ik zie nu ook geen advertenties meer, maar zie dit dan ook bij Adsense staan:
Iemand een idee hoe dit kan
[..]
Vorige week werkten ze wel nog.
Sedo kennende gaan ze een .nu domain geen "top domain" noemen, zeker niet in een taal die niet met het tld matcht. En in dit geval lijkt dat me terecht. Juwelen vind ik als domein maar matig, vooral vanwege de extensie. Om te ontwikkelen dan wel weer leuk, maar dan komt de waarde uit development, niet uit het domein. Zappen.nu vind ik zonde van het geld.quote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Razor21 het volgende:
Als de volgende geen top domains worden op Sedo (ondanks .nu)
juwelen.nu
zappen.nu
Kan niet anders in elk geval de bovenste 1 bestaand normaal woord.
Op Sedo staat momenteel iets van kleding.nu vraagprijs 500 euro al 1 bod.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Razor21 het volgende:
Als de volgende geen top domains worden op Sedo (ondanks .nu)
juwelen.nu
zappen.nu
Kan niet anders in elk geval de bovenste 1 bestaand normaal woord.
Op Sedo staat momenteel iets van kleding.nu vraagprijs 500 euro al 1 bod.
Plus, denk je nou echt dat juwelen.nu nog vrij was als het als een top domain beschouwd werd? Get real.. en wat wou je met zappen.nu doen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sedo kennende gaan ze een .nu domain geen "top domain" noemen, zeker niet in een taal die niet met het tld matcht.
Over goede aankopen gesproken, ik dacht dat pratenoverseks.nl zeker wel een goed domein was, ben hem helaas alleen nog steeds niet kwijt, al heel veel websites/fora gemaild maar slechts 1 reactie en voor de rest helemaal niets. Toch wel een domein met veel potentie dacht ik zo, als iemand hier interesse heeft in dit domein, kriminelen.nl of amigoingtosleep.com doe maar een leuk bodquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Plus, denk je nou echt dat juwelen.nu nog vrij was als het als een top domain beschouwd werd? Get real.. en wat wou je met zappen.nu doen?
Geen goede aankopen, zeker niet hoe jij erover denkt
Damn goed gedaan man, op hoeveel bezoekers per dag zit je nu dan ongeveer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Vorige maand 36.000 euro aan ads binnen gehaald.
Wat een pareltjes!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn goed gedaan man, op hoeveel bezoekers per dag zit je nu dan ongeveer?
Tja. Sprakeloos. Heel goed gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |