Ik heb mijn eigen hosting bedrijfje.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
Over hosting gesproken. Waar hebben jullie je site gehost? Ik zoek nog iets namelijk en dan met ondersteuning voor meerdere sites. Ik gebruik momenteel mijn eigen thuisserver nog daarvoor, maar met een upload van 1Mbit is dat niet alles natuurlijk...
En dan wil je contracten gaan sluiten met de grote uitgevers om hun films te streamen? Of wil je gewoon "illegaal" films streamen ? Of linken naar sites waar je kan streamen. Op eerste optie na zal google je snel van adsense afgooien als ze er achter komenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, het is dat ik het risico niet durf te lopen omdat ik nog te weinig kennis heb van Adsense, maar freemoviesonline.nl en watchfreemovies.nl leken me wel goede domeinen. Enige jammere is dat er echt een waslijst aan concurrenten zijn met .com en .tv
100mbit VPSquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
Over hosting gesproken. Waar hebben jullie je site gehost? Ik zoek nog iets namelijk en dan met ondersteuning voor meerdere sites. Ik gebruik momenteel mijn eigen thuisserver nog daarvoor, maar met een upload van 1Mbit is dat niet alles natuurlijk...
Nice !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Tvpremiere begint steeds beter aan te trekken in Adsense :
[ afbeelding ]
IMGURIMGURIMGURIMGURIMGUR!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Tvpremiere begint steeds beter aan te trekken in Adsense :
[ afbeelding ]
Ach, is een beetje hetzelfde wat hier op Fok! gebeurde omdat er tieten gepost werden, en iemand dit meldde aan google.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:22 schreef Razor21 het volgende:
Damn dan baal je goed :
http://www.google.com/sup(...)5b14fb8eac1228&hl=en
Al heeft niet iedereen het geluk dat ze een persoon bij Google kunnen benaderen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef CasB het volgende:
[..]
Ach, is een beetje hetzelfde wat hier op Fok! gebeurde omdat er tieten gepost werden, en iemand dit meldde aan google.
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
IMGURIMGURIMGURIMGURIMGUR!!!!!
WWW.IMGUR.COM
Nee hoor, ik zie ze ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?
Hmm okay vaag....quote:
Ik zie ze maar 1 dag. Morgen zal die wel weer weg zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met het probleem dat je de screens niet ziet. Andere users en in andere topics hoor ik er nooit iemand over?
http://www.xboxmb.com/for(...)ges-not-loading.htmlquote:
Vandaag kom ik ook dik over de 200 unieke uit. Mede dankzij het playboy artikel (wel gerelateerd aan televisie ivm Martijn Krabbe).quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef ursel het volgende:
Hoe doen jullie dat toch?
Ik ben al blij als ik een site over de 100 heen krijg.
Doe je goed, een verdubbeling in 2 weken.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.xboxmb.com/for(...)ges-not-loading.html
--Ontopic--
1 van mijn nieuwe sites groeit best hard
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |