Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Foutje, bedankt haha,
Kan ik een domeinnaam bij Trans-Ip combinereren met het starters hosting pakket bij Versio?
het is neutraal geworden. CPC is 3 keer zo klein als normaal, terwijl CTR 3 keer zo groot is als normaalquote:
Dus nu zorgen dat je CPC gaat stijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
het is neutraal geworden. CPC is 3 keer zo klein als normaal, terwijl CTR 3 keer zo groot is als normaal![]()
http://jqueryui.com/demos/dialog/#modal-formquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef xaban06 het volgende:
Even offtopic.
Dirkjo: Wanneer je klikt op de snelwegen heb je een 'popup' zonder nieuwe window, zoiets heb ik nu ook nodig, hoe heb je dat precies gedaan?
En heb je een bom op de A4 laten vallen?
Ik laat via php een file laden en in die file staan 2divs, eentje die de overlay maakt en een ander die het popupje maakt. Style het vervolgens mooi en klaar.quote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef xaban06 het volgende:
Even offtopic.
Dirkjo: Wanneer je klikt op de snelwegen heb je een 'popup' zonder nieuwe window, zoiets heb ik nu ook nodig, hoe heb je dat precies gedaan?
En heb je een bom op de A4 laten vallen?
Ik zou het hier nog een keer vragen: Het grote betaalde webhosting topic - Deel 9 daar zitten veel meer mensen met betaalde webhosting.quote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef De-Hamster het volgende:
Het wordt een soort blog waarin ik voornamelijk artikelen en nieuwsfeiten post, driemaal per week gemiddeld, en waar men kan meeluisteren en kijken met de radio.
Versio zei me in de chat dat ik tussen de 50/100 gig per maand moet rekenen. Zou dit echt een verkooppraatje zijn of haal ik het met 20/50 ook fatsoenlijk.
De prijzen verschillen echt enorm. Sommige bieden 250 mb disk en 1 gig dataverkeer aan voor 1 euro per maand en bij de ander krijg je voor die precies het twintigvoudige.
Deze zijn pas goedkoop, iemand ervaringen mee?
http://www.webruimtehosting.nl/pakketten/cat=webhosting
Webmaster World vind ik een goedequote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vroeg mij af of jullie nog andere forums kennen of bezoeken waar ze ook over adsense praten. Met "over adsense praten" heb ik het vooral over de inkomsten.
Er staat dat je er voor moet betalenquote:
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat dat je er voor moet betalen
Je hebt ook een .nl webmasterworld.quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/
wat raar. Er stond net dat ik abonnement moest hebben om de topics in te zien en nu kan ik het wel opeens zienquote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.webmasterworld.com/google_adsense/
Ik weet dat bij een aantal van mijn sites het ook langer heeft geduurd voordat ze begonnen te ranken. Wellicht een kwestie van geduld hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Woerd26 het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb 2 websites met meerdere pagina's, aardig wat artikelen met meer dan 700 woorden, ik gebruik de sitemaps plugin van wordpress, ik gebruik all in one SEO en ik probeer de seo zo goed mogelijk te doen. Ik blijf artikelen posten maar ik rank simpelweg niet. Ik heb elke dag 2 a 3 bezoekers per site die van zoekverkeer van google afkomen. Iemand een tip meer bezoekers te krijgen danwel hoger te ranken? Ik wil zo onderhand (na 2 maanden) toch wel een beetje traffic gaan krijgen.
Was het een bestaande domein of een gloednieuwe? Ik heb gemerkt dat dat uit maakt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Woerd26 het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb 2 websites met meerdere pagina's, aardig wat artikelen met meer dan 700 woorden, ik gebruik de sitemaps plugin van wordpress, ik gebruik all in one SEO en ik probeer de seo zo goed mogelijk te doen. Ik blijf artikelen posten maar ik rank simpelweg niet. Ik heb elke dag 2 a 3 bezoekers per site die van zoekverkeer van google afkomen. Iemand een tip meer bezoekers te krijgen danwel hoger te ranken? Ik wil zo onderhand (na 2 maanden) toch wel een beetje traffic gaan krijgen.
Yo, het was een gloednieuwe domein en er staat nog geen adsense op. Zou adsense erop werken? Ik dacht er eerst aan te wachten op wat bezoekers voordat ik er adsense op zet.quote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Was het een bestaande domein of een gloednieuwe? Ik heb gemerkt dat dat uit maakt.
Heb je er adsense op?
Met adsense indexeert Google je sneller, of je daardoor ook sneller rankt weet ik niet.quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Yo, het was een gloednieuwe domein en er staat nog geen adsense op. Zou adsense erop werken? Ik dacht er eerst aan te wachten op wat bezoekers voordat ik er adsense op zet.
Daarnaast: Hoe vind ik oude domeinen die voldoen aan de goede naam/niche?
Edit: Domeinen zijn beiden zo'n 7 maanden oud.
neequote:Op maandag 12 september 2011 18:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
of je daardoor ook sneller rankt weet ik niet.
Zou het niet weten, Google zelf vertelt er niet al te veel over, maar het lijkt mij logisch dat wanneer je sneller geindexeerd wordt, dat je ook sneller kan ranken.quote:
Je kunt niet zomaar een bedrijf afschrijven simpelweg omdat de ander bekender en groter is. Daarnaast spreken we over affiliates/leads tegen over PPC, dat is appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Maar is PayPro, naar enig onderzoek, een bedrijfje uit Groningen opgewassen tegen de opbrengsten die Google kan bieden? Dat lijkt me toch niet?
Coupons, zijn voor nieuwe klanten. Zover ik weet zijn er geen coupons voor bestaande klanten, althans niet die ik heb gekregen/gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:57 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraag, moet je voor elke couponcode van AdWords zelf storten? Ik heb een 100 euro couponcode geactiveerd door tien euro te storten. Maar stel ik krijg nu nog een couponcode, moet ik dan weer opnieuw storten?
Is niet tegen de regels.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef streamzondernaam het volgende:
je kan gewoon meerdere coupons gebruiken voor adwords.
kwestie van een nieuwe adwords maken en dus ook nieuw mailadres
Je kan dan gewoon weer een coupon gebruiken voor je website.
uiteraard is dat tegen de regels maar werkt hier al sinds jaar en dag
Ik ben mijn adwords account kwijt, ik ben blij dat ik mijn adsense nog heb, geloof mij.. die 100euro bonus voor een nieuwe coupon is het mij echt niet waard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef streamzondernaam het volgende:
je kan gewoon meerdere coupons gebruiken voor adwords.
kwestie van een nieuwe adwords maken en dus ook nieuw mailadres
Je kan dan gewoon weer een coupon gebruiken voor je website.
uiteraard is dat tegen de regels maar werkt hier al sinds jaar en dag
45 dagen niet meer actief? Dus als jij 45 dagen niet inlogt? Of wat houdt het volgens hun in?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Is niet tegen de regels.![]()
Althans aan de telefoon is door Google aan mij te kennen gegeven dat als je account 45 dagen niet meer actief is je met een nieuw account mag starten.
Inderdaad dan is takkewerk nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:38 schreef JortK het volgende:
Het blijft een takkewerk dat content schrijven. Gelukkig is het eenmalig.
Als je in de rechterhoek gaat staan bij sommige adsense ads (alleen tekst dacht ik) kun je klikken, dan kom je bij het report violation form uit. Kun je ze erbij lappenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Slecht trouwens kwam bij sms-online uit :
Om het mogelijk te blijven maken, deze gratis dienst aan te bieden, willen we je vragen om op één van de banners (reclame vlakken) op deze pagina te klikken. Maximaal 1 keer per dag!
Dit is behoorlijk in strijd met Adsense.....
Altijd doen, des te meer blijft er voor jezelf overquote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je in de rechterhoek gaat staan bij sommige adsense ads (alleen tekst dacht ik) kun je klikken, dan kom je bij het report violation form uit. Kun je ze erbij lappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |