Je UI!quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het schijnt, soms hoor, parttime
Berber?quote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn vader woonde ook in een berggebied vroeger
Liever een baggeruser dan een kutuser!quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php
Die
True, eigenlijk moet de TT aangepast worden.quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Liever een baggeruser dan een kutuser!
Ik heb eens iets gezien dat mensen uit de grotere steden in Marokko neer kijken op berbers. Of herinner ik me dat verkeerd?quote:
Daar zit dan ook wel weer wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baggeraars worden vaak ook kut gevonden
Doe je even ene TRquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, eigenlijk moet de TT aangepast worden.
Jouw UI!quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doe ik op die lijst![]()
Is de liefde over Dalando?
Zegt niets, ik heb zelfs op mail dat ik geen kutuser benquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baggeraars worden vaak ook kut gevonden
Ja geen wereldheerser dus nu moet ik op een andere manier aan mn geld zien te komenquote:
Niet per se, maar er komt heel soms nog weleens haat voor tussen Arabische Marokkanen en berbers idd.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb eens iets gezien dat mensen uit de grotere steden in Marokko neer kijken op berbers. Of herinner ik me dat verkeerd?
Ahhhh, dan mag je Stadhouder Patje wel bedienen heur, zonder rare handelingen natuurlijk, dan schop ik hem Verenigd Europa uitquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen wereldheerser dus nu moet ik op een andere manier aan mn geld zien te komen
Ik wil de query alleen door laten gaan als de user bestaat, dus ik doe zoquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php if(stristr(file_get_contents('http://forum.fok.nl/user/profile/'. $_POST['usernaam']), 'Deze gebruiker bestaat niet') === FALSE){ // query } else { echo 'user bestaat niet';} ?> |
file_get_contents geeft toch ook geen string als output?quote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil de query alleen door laten gaan als de user bestaat, dus ik doe zo
[ code verwijderd ]
maar hij laat nogsteeds alles door
HIj deed raarquote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Dalando, die site doet weer raar.
Jawel toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
file_get_contents geeft toch ook geen string als output?
Het probleem zit er in dat hij zo te zien alle profiles ophaalt en eerst kijkt naar een postcount in plaats van een username. Of ik zit er helemaal naast natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil de query alleen door laten gaan als de user bestaat, dus ik doe zo
[ code verwijderd ]
maar hij laat nogsteeds alles door
Oh, dat dus.quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
file_get_contents geeft toch ook geen string als output?
Postcount? Dan hoor ik bijna bovenaan te staanquote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het probleem zit er in dat hij zo te zien alle profiles ophaalt en eerst kijkt naar een postcount in plaats van een username. Of ik zit er helemaal naast natuurlijk.
[..]
Oh, dat dus.
Oke, dan herinner ik me dat goedquote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet per se, maar er komt heel soms nog weleens haat voor tussen Arabische Marokkanen en berbers idd.
Mijn vader is later ook verhuisd naar een grote stad, dus weet niet hoe het is in zo'n berggebied.
IE zuigt dus dat kloptquote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dalando je site voegt niks toe in IE
IE.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dalando je site voegt niks toe in IE
Ik heb even geen idee welke functiequote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
HIj deed raar
[..]
Jawel toch?welke functie dan
quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Postcount? Dan hoor ik bijna bovenaan te staan
Ja daar heb ik dus niks aan, moet ik weer naar digquote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee welke functie
Firefox!quote:Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
IE is indd alleen voor de opperbazen onder ons
Gefeliciteerd man, met je overwinningquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, of Chrome op een Windows PC
Je leeft nog welquote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
Ik vind my moment - rebecca black wel nice vergeleken met haar eerste lied.
Ben ik nu niet cool ofzo?.
was je al neitquote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
-1quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
Dank!quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, met je overwinning. Trouwens bazenUI
Hoinquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
Sowieso minimaal 32 mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Nee 32 is beterquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Beter inderdaad.quote:
Yep, dat werkt inderdaad niet zo handig, maargoed, het was een opzetje!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Exact, of zoals Huppel aangeeft 32, op zich nog wel te doen met twee spelleiders. Lijkt mij erg tof om het per continent uit te vechten! We moeten dan wel genoeg mensen ronselen, het lijkt mij niet eerlijk om 2 continenten in bezit te hebben!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
Nieuwe oude dus?quote:
Ja, is inderdaad logischer. Mono houdt eindoordeel natuurlijk. Misschien een idee om het voor te leggen bij hem. Dan kan iemand zichzelf hier op fok tot wereldoverheerser benoemen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, dat werkt inderdaad niet zo handig, maargoed, het was een opzetje!
[..]
Exact, of zoals Huppel aangeeft 32, op zich nog wel te doen met twee spelleiders. Lijkt mij erg tof om het per continent uit te vechten! We moeten dan wel genoeg mensen ronselen, het lijkt mij niet eerlijk om 2 continenten in bezit te hebben!
Ze gaan naar Italië. Seizoen 4 dusquote:
Oh op NL tv dus. Die heb ik een paar weken terug al gezienquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan naar Italië. Seizoen 4 dus
jajaquote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kijk het nu 2 min. en ik weet dat ik helemaal niks gemist heb. Wat een dom gedoe
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteldquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad logischer. Mono houdt eindoordeel natuurlijk. Misschien een idee om het voor te leggen bij hem. Dan kan iemand zichzelf hier op fok tot wereldoverheerser benoemen.
Ik wil ook wel thee maar dan moet ik water gaan koken enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
sowieso dat jullie gaan haten op mijn vanillethee
Coole UI, ik moet er eigenlijk eentje hebben met de Nederlandse vlag.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteld
Preciesdaarna kunnen we eventueel planeten nemen om te gaan voor Universum-Overheerser
teveel moeite ja kweetquote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel thee maar dan moet ik water gaan koken enzo.
Hahahaquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteld
Preciesdaarna kunnen we eventueel planeten nemen om te gaan voor Universum-Overheerser
Dat kan ik wel voor je fixen, wacht even.quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coole UI, ik moet er eigenlijk eentje hebben met de Nederlandse vlag.
quote:
Vanillethee!quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
sowieso dat jullie gaan haten op mijn vanillethee
Echt waar? Dank je.quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Met dank aan Patje now playing: Netsky - Escape
[..]
Dat kan ik wel voor je fixen, wacht even.
[..]
![]()
![]()
?quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
Wie fladdert hier eigenlijk bij opwinding?
maar dan doe je het beter en dan is al mijn werk voor nietsquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, ik ben nu ook stiekem bezig met een baggeruserlijst
Ken je dat niet, fladderen bij opwinding?quote:
nee?quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken je dat niet, fladderen bij opwinding?
HEE DAT IS MIJN ZINquote:
ik heb hem al gekochtquote:
Het bestand is te groot voor mijn huidige abonnement.quote:
wat een leuk plaats toch he assen bejaarden die je ieder moment kunnen vermoorden de straten zijn hier niet veilig.quote:
87 en dan een rijbewijs hebben? horen die niet gewoon de hele dag lui van hun pensioen te genieten?quote:....Zijn rijbewijs moest hij inleveren ...
Ik verklein hem even.quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bestand is te groot voor mijn huidige abonnement.Kut regels.
Neem abo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bestand is te groot voor mijn huidige abonnement.Kut regels.
dingen niet zelf kunnenquote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie zit er ook weleens op het helpmij.nl forum.
ikquote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee sorry maar bij jou kan ik het wel begrijpen jij wist niet eens hoe je " moest doen zonder twee keer ' te typen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet veel van computers hoorquote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
nee sorry maar bij jou kan ik het wel begrijpen jij wist niet eens hoe je " moest doen zonder twee keer ' te typen.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent serieus een baas.
oke.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet veel van computers hoor
Het is hier fleurig sinds jij hier bentquote:
Bedankt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hatseflats, wel iets minder kleurtjes, maar de animatie ziet er nog steeds goed uit.
wat is je videokaart? hoe kom je bij msconfig? draai je 64 of 86x?quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet veel van computers hoor
Oh mooi, dan blijf ik hier even hangen denk ikquote:
Ik weet het.quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen probleem, beter dan je huidige UI in ieder geval, beetje saai zo
Oh gelukkig zegquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb ff je fobo gecheckt, je mag hier wel meeposten
quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, als ik dat zo lees heb ik wel heel veel autistische trekjes
Ati mobility Radeon 5470quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat is je videokaart? hoe kom je bij msconfig? draai je 64 of 86x?
Oeh, ze is best leukquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb ff je fobo gecheckt, je mag hier wel meeposten
Nu past mijn tagje nog meer bij jequote:
En dat was ook alweer?quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nu past mijn tagje nog meer bij je
Echt! Ziek veel zelfs.quote:
quote:
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ati mobility Radeon 5470
start - bij zoeken 'msconfig' typen
64
Heb je je ooit laten testen dan? Trouwens ervaren de meeste autisten problemen in sociale situaties, maar niet alle.quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt! Ziek veel zelfs.(iets met technisch inzicht en schematiseren, hoewel ik dan wel weer sociaal in de omgang ben.)
[..]
![]()
;$quote:
Mijn videokaart is niks man, maar heb dan ook een laptopquote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
met haar videokaart of met kipje zelf?
Neuh, vond ik niet zo nodig, daarnaast ken ik wel een aantal mensen met echt zwaar autisme en daar kan ik ook redelijk goed mee omgaan. Ik denk eerder dat ik het type ben dat ze een beetje uit hun isolement trek dan dat ik het zelf hebquote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je ooit laten testen dan? Trouwens ervaren de meeste autisten problemen in sociale situaties, maar niet alle.
Hallon!quote:
7 uur.quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoelaat moeten jullie morgen opstaan?
voor 23:59quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kwart over 6quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet!quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ah, oké. Maar als je toch eens verveelt:quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, vond ik niet zo nodig, daarnaast ken ik wel een aantal mensen met echt zwaar autisme en daar kan ik ook redelijk goed mee omgaan. Ik denk eerder dat ik het type ben dat ze een beetje uit hun isolement trek dan dat ik het zelf heb
Dat laatste doe ik trouwens ook vaak met mensen die gewoon verlegen zijn.
trein pakken an half 8quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
trein pakken van 09:38 voor degenen die willen stalken
Ik ga meteen even kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar als je toch eens verveelt:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
In grote lijnen klopt deze test wel.
quote:7. Anderen zeggen me regelmatig dat ik iets onbeleefds heb gezegd, terwijl ik het zelf beleefd vond.
quote:
Als een soort toelatingsexamenquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
Eigenlijk zou die test voorgelegd moeten worden aan iedereen die hier geregistreert is, omdat dat hele 'alle fokkers zijn autisten' uit de wereld te helpen.
Ja, zoietsquote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als een soort toelatingsexamen![]()
Prachtig idee, ik ga het gelijk voorstellen. En dan moeten alle echte autisten een tagje krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als een soort toelatingsexamen![]()
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er uit je test komt
quote:Uw score op deze test is 13.
Dat had ik dan ook wel verwacht, ik ben vrij sociaal ingesteld, al zeg ik het zelf.quote:11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Ik ga ook even die test doenquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soms nog steeds wel hoor, niet altijd.
[..]
[..]
[..]
Dat had ik dan ook wel verwacht, ik ben vrij sociaal ingesteld, al zeg ik het zelf.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga ook even die test doen
Ben benieuwdquote:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:
Ik heb die test al een keer eerder gedaan toen had ik 6.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd![]()
![]()
Ik ben overigens selectief fotografisch, wellicht heeft dat iets te maken met nummerreeksen en schema's
[..]
ben je nou nog bezig met de jouwwequote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (110 nieuwe posts en 1 gewijzigde post). Klik hier om de wijzigingen weer te geven._!
Ja, maar ik ben een beetje perfectionist.quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
ben je nou nog bezig met de jouwwe
Da's laag! Dan ben je wel HEUL rationeelquote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb die test al een keer eerder gedaan toen had ik 6.
Ik doe hem nog wel eens.quote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Da's laag! Dan ben je wel HEUL rationeel
Ik heb ook een selectief fotografisch geheugen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd![]()
![]()
Ik ben overigens selectief fotografisch, wellicht heeft dat iets te maken met nummerreeksen en schema's
[..]
Ja, vooral van die kleine praatjes.quote:Ik merk regelmatig dat ik niet weet hoe ik een conversatie gaande kan houden.
Dit doe ik echt te ergquote:Ik maak graag uitgewerkte plannen voor de activiteiten die ik onderneem.
Ja, echt heel vaak.quote:Als ik aan de telefoon ben, weet ik niet precies wanneer het mijn beurt is om te spreken.
quote:Uw score op deze test is 24.
Hahahaquote:23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
boksquote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 7.
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Maar die van mij is net afquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een beetje perfectionist.
Autistische trekjes jwz.
in IE doet ie het nog steeds nietquote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar die van mij is net afIk heb net een stukje van het design ook af
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php kom allen kijken!
Welke versie?quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
in IE doet ie het nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot hart heb jij danquote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
RockNijntje heeft mijn hart gestolen
IE9 ken ik niet, ik heb XPquote:
Nee...quote:
en nee.quote:
Handigheid ten top!quote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook een selectief fotografisch geheugen.
[..]
Ja, vooral van die kleine praatjes.
Het is erger gewordenquote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Trouwens, ik heb diezelfde test een half jaar geleden ook gedaan en toen kwam er 18 uit. Dit weet ik nog, omdat het 1 punt boven het mannelijke gemiddelde zat. En nu 24
'hoezo?quote:
Toen ik het deed had ik 6 of 7, nu 10quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is erger gewordenOver nog een halfjaar zit je op 30
Belooft wat voor je 80stequote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik een rasechtequote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe die test dan ook even.quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik had ooit zo'n test gedaan en er kwam geloof ik 3 of 4 uit..
Jupquote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik een rasechte
quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik had ooit zo'n test gedaan en er kwam geloof ik 3 of 4 uit..
lol wut?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaat sowieso nergens op; een online test, maar toch leuk om te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is de diagnose door een huisarts vaak ook kul, net als "ADD/ADHD", tegenwoordig heeft iedereen dat en als je een overmatige interesse in een bepaald onderwerp bent, ben je doorgaans al iemand met een lichte vorm van autisme![]()
Klopt idd preciesquote:
Sorry, autistische trekjesquote:
Ik ben een echte autist, maar deze test laat het allemaal veel erger klinken dan het werkelijk is. De meeste mensen hebben niet eens door dat ik autisme heb.quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slaat sowieso nergens op; een online test, maar toch leuk om te maken
Daarnaast is de diagnose door een huisarts vaak ook kul, net als "ADD/ADHD", tegenwoordig heeft iedereen dat en als je een overmatige interesse in een bepaald onderwerp bent, ben je doorgaans al iemand met een lichte vorm van autisme
Ik snap dat hele praten om te praten sowieso niet echtquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, in mijn huwelijk niet, maar het stereotype klopt inderdaad wel op die manier
Dit geldt ook voor mij.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben een echte autist, maar deze test laat het allemaal veel erger klinken dan het werkelijk is. De meeste mensen hebben niet eens door dat ik autisme heb.
Ik ook niet. Ik erger me ook aan mensen die nutteloze dingen gaan zeggen, omdat ze niet tegen de stilte kunnen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap dat hele praten om te praten sowieso niet echt
Dat ik er nieteens bij staquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
zo, dat ook gehad.Mijn baggeruserlijst is af, niet met een grandioos design, maar het is toch best uitgebreid voor een grapje
Nee, dat niet. Maar ik schijn wel echt idioot veel/snel te praten soms, zonder dat ik het door hebquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo eenquote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik schijn wel echt idioot veel/snel te praten soms, zonder dat ik het door heb. Totdat iemand vraagt of ik niet moet ademhalen af en toe
.
wat is die test stuur doorquote:
Selectief fotografisch zegt niets natuurlijk. Op zich snap ik de hele heisa niet, er is niets mis met mensen met autisme, als de hele wereld nou zo dacht waren van dat probleem af! (Onder andere op FOK! is het nog al eens irriterend, gaat namelijk nergens over om iemand "autist" te noemen)quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben een echte autist, maar deze test laat het allemaal veel erger klinken dan het werkelijk is. De meeste mensen hebben niet eens door dat ik autisme heb.
Dit dus! Mijn vrouw snapt dat dat gelukkig ook nietquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, sorryquote:
Dat slaat ook nergens op, echt van die kleine praatjes die nergens over gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lui mens.quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
@rez: ik wad eraan begonnen maar heb er geen zin meer in
Soms is stilte gewoon genieten.quote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik erger me ook aan mensen die nutteloze dingen gaan zeggen, omdat ze niet tegen de stilte kunnen.
Ze hebben mijn autisme dan ook niet alleen vastgesteld op basis van mijn selectief fotografisch geheugen, vroeger was ik echt een rasautist.quote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Selectief fotografisch zegt niets natuurlijk. Op zich snap ik de hele heisa niet, er is niets mis met mensen met autisme, als de hele wereld nou zo dacht waren van dat probleem af! (Onder andere op FOK! is het nog al eens irriterend, gaat namelijk nergens over om iemand "autist" te noemen)
[..]
Dit dus! Mijn vrouw snapt dat dat gelukkig ook niet
Ik snap het ergens wel, maar ergens ook niet
Je hebt bier gedronken en bacon gegeten?quote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Omg ik heb gisteren iets verschrikkelijks gedaan he
Geneukt? Gevingerd? Gepijpt? Jezelf gebeft? Vertel het ns meid.quote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Bij bacon drink je Jack Daniels verdomme.quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt bier gedronken en bacon gegeten?
Dat vermoedde ik al (qua vaststellen), anders was ik het ook gewoon. Ik heb wal wat psychologische onderzoeken gehad en daar kwam al uit dat ik heel sociaal was ingesteld, vervolgens kwam er een test met het onthouden van formules en dergelijke, toen was het wel duidelijkquote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hebben mij autisme dan ook niet alleen vastgesteld op basis van mijn selectief fotografisch geheugen, vroeger was ik echt een rasautist.
VERTEL SKATJEquote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Hoe kan een vrouw zichzelf beffen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geneukt? Gevingerd? Gepijpt? Jezelf gebeft? Vertel het ns meid.
Ach, ieder zijn ding. Er zijn ook mensen die zich ergeren aan mensen die zich terughoudend gedragen. Ieder z'n ding, niet?quote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar als ik het doorheb hou ik wel m'n mond hoor
Ik kan mezelf pijpenquote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw zichzelf beffen?Ik weet wel dat er mannen zijn die zichzelf kunnen pijpen.
Ken je dat soort mannen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw zichzelf beffen?Ik weet wel dat er mannen zijn die zichzelf kunnen pijpen.
Daar heb ik ooit een plaatje van gezienquote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger was ik op sociaal gebied echt brak. Het is een wonder dat ik de diagnose autisme pas om mijn twaalfde kreeg. Maar gelukkig heb ik er nu, na 5 jaar speciaal onderwijs, weinig tot geen last meer van.quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al (qua vaststellen), anders was ik het ook gewoon. Ik heb wal wat psychologische onderzoeken gehad en daar kwam al uit dat ik heel sociaal was ingesteld, vervolgens kwam er een test met het onthouden van formules en dergelijke, toen was het wel duidelijk
Weet ik veel, ik voeg mensen niet toe en ik hou ook niet bij wie wie toevoegd.quote:
Een baasquote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vroeger was ik ook veel autistischer maar door de loop der jaren heb ik mij veel meer kunnen ontwikkelen tot de persoon wie ik nu ben.
Een bijna 'normaal' iemand?quote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vroeger was ik ook veel autistischer maar door de loop der jaren heb ik mij veel meer kunnen ontwikkelen tot de persoon wie ik nu ben.
Weet ik, het was meer een algemene vraag eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik voeg mensen niet toe en ik hou ook niet bij wie wie toevoegd.
Respectquote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
regels allesquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
wat betekenen
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
fipo
sepo
tripo
lap
Ja nou het was donker en ik wilde slapen maar er kwam een grote mug op mijn ipodlicht af en ik schrok en ik dacht oh zal wel hij gaat wel weg ik doe nooit muggen vermoorden namelijk en toen kwam hij weer en bijna in mijn shirt en toen werd ik boos en deed het licht aan en zag hem op het plafond en ik stond eronder met een boek en ik zei bismillah en was heel verdrietig en gooide het boek omhoog en rende weg het boek viel met een heleboel kabaal op de grond en ik keek omhoog en er zat een dode geplette mug aan het plafond ik vond het zo zielig he dit is de eerste keer dat ik een beestje met opzet heb vermoord ik voel me zo verschrikkelijkquote:
Ja logisch toch?quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
wat betekenen
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
fipo
sepo
tripo
lap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |