Ik wil ook wel thee maar dan moet ik water gaan koken enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
sowieso dat jullie gaan haten op mijn vanillethee
Coole UI, ik moet er eigenlijk eentje hebben met de Nederlandse vlag.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteld
Preciesdaarna kunnen we eventueel planeten nemen om te gaan voor Universum-Overheerser
teveel moeite ja kweetquote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel thee maar dan moet ik water gaan koken enzo.
Hahahaquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteld
Preciesdaarna kunnen we eventueel planeten nemen om te gaan voor Universum-Overheerser
Dat kan ik wel voor je fixen, wacht even.quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coole UI, ik moet er eigenlijk eentje hebben met de Nederlandse vlag.
quote:
Vanillethee!quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
sowieso dat jullie gaan haten op mijn vanillethee
Echt waar? Dank je.quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Met dank aan Patje now playing: Netsky - Escape
[..]
Dat kan ik wel voor je fixen, wacht even.
[..]
![]()
![]()
?quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
Wie fladdert hier eigenlijk bij opwinding?
maar dan doe je het beter en dan is al mijn werk voor nietsquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, ik ben nu ook stiekem bezig met een baggeruserlijst
Ken je dat niet, fladderen bij opwinding?quote:
nee?quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken je dat niet, fladderen bij opwinding?
HEE DAT IS MIJN ZINquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |