Hoinquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
Sowieso minimaal 32 mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Nee 32 is beterquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Beter inderdaad.quote:
Yep, dat werkt inderdaad niet zo handig, maargoed, het was een opzetje!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Exact, of zoals Huppel aangeeft 32, op zich nog wel te doen met twee spelleiders. Lijkt mij erg tof om het per continent uit te vechten! We moeten dan wel genoeg mensen ronselen, het lijkt mij niet eerlijk om 2 continenten in bezit te hebben!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
Nieuwe oude dus?quote:
Ja, is inderdaad logischer. Mono houdt eindoordeel natuurlijk. Misschien een idee om het voor te leggen bij hem. Dan kan iemand zichzelf hier op fok tot wereldoverheerser benoemen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, dat werkt inderdaad niet zo handig, maargoed, het was een opzetje!
[..]
Exact, of zoals Huppel aangeeft 32, op zich nog wel te doen met twee spelleiders. Lijkt mij erg tof om het per continent uit te vechten! We moeten dan wel genoeg mensen ronselen, het lijkt mij niet eerlijk om 2 continenten in bezit te hebben!
Ze gaan naar Italië. Seizoen 4 dusquote:
Oh op NL tv dus. Die heb ik een paar weken terug al gezienquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan naar Italië. Seizoen 4 dus
jajaquote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kijk het nu 2 min. en ik weet dat ik helemaal niks gemist heb. Wat een dom gedoe
Ik zag dat sowieso Patje en nog iemand spelleider werden, heb het al voorgesteldquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad logischer. Mono houdt eindoordeel natuurlijk. Misschien een idee om het voor te leggen bij hem. Dan kan iemand zichzelf hier op fok tot wereldoverheerser benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |