IE zuigt dus dat kloptquote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dalando je site voegt niks toe in IE
IE.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dalando je site voegt niks toe in IE
Ik heb even geen idee welke functiequote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
HIj deed raar
[..]
Jawel toch?welke functie dan
quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Postcount? Dan hoor ik bijna bovenaan te staan
Ja daar heb ik dus niks aan, moet ik weer naar digquote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee welke functie
Firefox!quote:Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
IE is indd alleen voor de opperbazen onder ons
Gefeliciteerd man, met je overwinningquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, of Chrome op een Windows PC
Je leeft nog welquote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
Ik vind my moment - rebecca black wel nice vergeleken met haar eerste lied.
Ben ik nu niet cool ofzo?.
was je al neitquote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
-1quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
Dank!quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, met je overwinning. Trouwens bazenUI
Hoinquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik weerDit keer weer vanuit mijn kamer in plaats van ouders
Sowieso minimaal 32 mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank!
Ik moet het toch op een bepaalde manier even laten blijken leek mij![]()
Hopelijk doen er de volgende ronde ook andere mensen mee, en wat mij betreft een ander werelddeel, waardoor we uiteindelijk een wereldoorlog kunnen construeren
Nee 32 is beterquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Beter inderdaad.quote:
Yep, dat werkt inderdaad niet zo handig, maargoed, het was een opzetje!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 32 mensen.
32 > 16 > 8 > 4 > 2 > 1
Nu had je 20
20 > 10 > 5 > puzzelen maar
Exact, of zoals Huppel aangeeft 32, op zich nog wel te doen met twee spelleiders. Lijkt mij erg tof om het per continent uit te vechten! We moeten dan wel genoeg mensen ronselen, het lijkt mij niet eerlijk om 2 continenten in bezit te hebben!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh ja. Per continent tegen elkaar laten strijden en dan de 'finales' continent tegen continent. Maar dan nog wel een max van 20 landen anders wordt het, zoals mono al zei, onoverzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |