Wil je met me trouwenquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ati mobility Radeon 5470
start - bij zoeken 'msconfig' typen
64
Heb je je ooit laten testen dan? Trouwens ervaren de meeste autisten problemen in sociale situaties, maar niet alle.quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt! Ziek veel zelfs.(iets met technisch inzicht en schematiseren, hoewel ik dan wel weer sociaal in de omgang ben.)
[..]
![]()
;$quote:
Mijn videokaart is niks man, maar heb dan ook een laptopquote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
met haar videokaart of met kipje zelf?
Neuh, vond ik niet zo nodig, daarnaast ken ik wel een aantal mensen met echt zwaar autisme en daar kan ik ook redelijk goed mee omgaan. Ik denk eerder dat ik het type ben dat ze een beetje uit hun isolement trek dan dat ik het zelf hebquote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je ooit laten testen dan? Trouwens ervaren de meeste autisten problemen in sociale situaties, maar niet alle.
Hallon!quote:
7 uur.quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoelaat moeten jullie morgen opstaan?
voor 23:59quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kwart over 6quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet!quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ah, oké. Maar als je toch eens verveelt:quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, vond ik niet zo nodig, daarnaast ken ik wel een aantal mensen met echt zwaar autisme en daar kan ik ook redelijk goed mee omgaan. Ik denk eerder dat ik het type ben dat ze een beetje uit hun isolement trek dan dat ik het zelf heb
Dat laatste doe ik trouwens ook vaak met mensen die gewoon verlegen zijn.
trein pakken an half 8quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
trein pakken van 09:38 voor degenen die willen stalken
Ik ga meteen even kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar als je toch eens verveelt:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
In grote lijnen klopt deze test wel.
quote:7. Anderen zeggen me regelmatig dat ik iets onbeleefds heb gezegd, terwijl ik het zelf beleefd vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |