Dit doe ik echt te ergquote:Ik maak graag uitgewerkte plannen voor de activiteiten die ik onderneem.
Ja, echt heel vaak.quote:Als ik aan de telefoon ben, weet ik niet precies wanneer het mijn beurt is om te spreken.
quote:Uw score op deze test is 24.
Hahahaquote:23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
boksquote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 7.
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Maar die van mij is net afquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een beetje perfectionist.
Autistische trekjes jwz.
in IE doet ie het nog steeds nietquote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar die van mij is net afIk heb net een stukje van het design ook af
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php kom allen kijken!
Welke versie?quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
in IE doet ie het nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot hart heb jij danquote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
RockNijntje heeft mijn hart gestolen
IE9 ken ik niet, ik heb XPquote:
Nee...quote:
en nee.quote:
Handigheid ten top!quote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook een selectief fotografisch geheugen.
[..]
Ja, vooral van die kleine praatjes.
Het is erger gewordenquote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Trouwens, ik heb diezelfde test een half jaar geleden ook gedaan en toen kwam er 18 uit. Dit weet ik nog, omdat het 1 punt boven het mannelijke gemiddelde zat. En nu 24
'hoezo?quote:
Toen ik het deed had ik 6 of 7, nu 10quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is erger gewordenOver nog een halfjaar zit je op 30
Belooft wat voor je 80stequote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik een rasechtequote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe die test dan ook even.quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik had ooit zo'n test gedaan en er kwam geloof ik 3 of 4 uit..
Jupquote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik een rasechte
quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik had ooit zo'n test gedaan en er kwam geloof ik 3 of 4 uit..
lol wut?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaat sowieso nergens op; een online test, maar toch leuk om te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is de diagnose door een huisarts vaak ook kul, net als "ADD/ADHD", tegenwoordig heeft iedereen dat en als je een overmatige interesse in een bepaald onderwerp bent, ben je doorgaans al iemand met een lichte vorm van autisme![]()
Klopt idd preciesquote:
Sorry, autistische trekjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |