Laatste act en hoepelmeisjequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
goeie avond mensen
wie vonden jullie de beste? ik vond die laatste en die 2 meisjes wel leuk
OMG, inderdaad.quote:
Ik heel somsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
Kent iemand nog mensen die tegenwoordig nog stemmen op talentshows?
Ik twijfel of ik 'toen' op Lisa Lois heb gestemdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
11....
Vroeger was het nog wel leuk, met de allereerste Idols enzo, maar nu zijn er zoveel talentshows dat je wel 100¤ per maand uit kan gaan gevenquote:
Alleen in de finales soms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Croissantje het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel leuk, met de allereerste Idols enzo, maar nu zijn er zoveel talentshows dat je wel 100¤ per maand uit kan gaan geven
Kim.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Daarom ook maar heel soms. Laatste keer was volgens mij met The Voice op Kim.
wel na de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef Croissantje het volgende:
Hee.. shirt uittrekken bij voetbal mocht toch niet meer?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog even het laatste stukje mee.
Je hebt niks gemist eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog even het laatste stukje mee.
Tettenquote:
Hoogstens die twee dansende meiden en die laatste act met die dansende nerds.quote:
Nou die 15 jarige had wel een topje van katoen aan gekund heurquote:
Wie?quote:
Spijkerkleur staat hem erg mooiquote:
FILFquote:
Amen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ja vreemd he, 90% dansacts, dat is siewosie niet leuk
Ja, dat snap ik eigenlijk niet, vind haar best een goede stem hebben.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik eigenlijk niet, vind haar best een goede stem hebben.
Nee, het is een beetje een misser.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookHet nummer spreekt niet aan bij veel mensen.
Dat ja, want die 2 meiden waren niks bijzonders, synchroon met z'n twee niet moeilijk heurquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Croissantje het volgende:
Vieze oude mannetjes hebben natuurlijk op die meisjes gestemd..
Bejaarde vrouwen denk ik....quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou wat zijn als die hond door was gegaan zeg
En vieze mannetjes op de tienermeisjes dan zekerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen denk ik....
Jolijtquote:
Ze boeide het meestquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Waren die nerds leuk? Die heb ik niet gezien.
Ja, dat stond er net....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En vieze mannetjes op de tienermeisjes dan zeker
Toch wel de beste van de avond ook al had de avond niet veel boeiends te biedenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Amen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Nah dansen moet in SYTYCD niet hier vind ik.
Ze dansten wel goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Gordon had last van een Vader-Abraham-momentje.quote:
En zingen dan in VOH?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Oh jottemquote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Sowieso zijn de audities het leukstquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Croissantje het volgende:
[..]
Hier moeten mensen melk uit hun oog spuiten en andere rare dingen
Is bij elke talentshow wel, bij programma's zoals X-Factor kijk ik ook alleen maar de audities, tenzij er echt een supertalent bij zit ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso zijn de audities het leukst
Daar komen ze nooit door de voorrondes heen dus gaan ze hier.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Daar mogen ze niet meedoen in groepenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Is er geen TAL voor dansgroepenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar mogen ze niet meedoen in groepen
Alleen Americans Best Dancecrew op MTV, maar niet in Nederland, nee..quote:
Dan moet die laatste groep nog wel ff flink oefenen en die meiden komen er nooit door.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen Americans Best Dancecrew op MTV, maar niet in Nederland, nee..
Aliyah is daar te jong voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar komen ze nooit door de voorrondes heen dus gaan ze hier.
Net als hysterische Aliyah bij een zangprogramma.
Heeft dus wel potentiequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft iemand met veel oesters op.quote:
ABDC kijk ik graag naar, die groepen zijn echt ontzettend goed. Soms ook hele aparte groepen er tussen soms, bv op rolschaatsen of met springtouwen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed ik, al dan niet verkaptquote:
Ik verheug met je meequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me ook wel op vrijdag over 2 weken.... The Voice
Ik zie er een beetje tegen op om iedere week Marco B. te moeten doorstaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Nja, ik keek er tijdens XFA eigenlijk al naar uit![]()
Ik weet nog niet wat ik van hem moet verwachten eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje tegen op om iedere week Marco B. te moeten doorstaan.
Jeroen v.d. B. viel al niet mee
Overacterend enthousiasmequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van hem moet verwachten eigenlijk
Oja, dat was er weer op las ik gisteren ergensquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu ben ik er weerDWDD is afgelopen.
Dat kan, dat je dat ergens lasquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat was er weer op las ik gisteren ergens
Dan al weer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik verheug me ook wel op vrijdag over 2 weken.... The Voice
En ik wacht tot jullie roepen dat het is begonnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan, dat je dat ergens lasIk wacht nu met spanning op de homoscene van GTST. Of doen ze die niet meer?
Ja, ik weet ook nog niet hoe ik MB ga vinden.. ik ga me denk ik enorm irriterenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje tegen op om iedere week Marco B. te moeten doorstaan.
Jeroen v.d. B. viel al niet mee
De andere 3 (of 4 eigenlijk) juryleden waren wel hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog niet hoe ik MB ga vinden.. ik ga me denk ik enorm irriteren
Die ene ligt in coma..quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan, dat je dat ergens lasIk wacht nu met spanning op de homoscene van GTST. Of doen ze die niet meer?
Yes, Angelaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
De andere 3 (of 4 eigenlijk) juryleden waren wel hetzelfde toch?
Tofquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Volgende week finale HGT, de week daarop het begin van TVOH
He, ja, bah!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Jasses die stomme operafamilie zometeen weer
Moehahaha, Ja! Heb je M&M's?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee wat een drama. Ik zie het inderdaad. Wel een homoscene hoor, alleen ligt eentje stil.
En 3 dansgroepen tochquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb pas net gegeten..quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
bijna op al, ik had er gisteren al van gegeten, maar ik heb nog chips EN nootjes.
Zoveel? Ik heb het vorige week niet helemaal gezien. 3 dansgroepen is teveel.quote:
Ik zit aan de witte, die is half leeg maar er staat ook nog een volle in de ijskastquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb pas net gegeten..maar ze gaan zo mee naar boven
Fles Rosé staat koud.. al een halve wit op
Die gele zak?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb ook M&M's (met nootjes).
Show Acrobatiek Drachtenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Show groep Drachten, of iets in de trant.. wat een slechte naam
Boyquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Die jongen met dat grote rad vind ik wel goed.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ah, die... okee.. komt overeen met de gele zak geloof ik idd..quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nee, van de Aldi.Geen M&M's dus eigenlijk, maaar... chocopinda's!
Lekker Pheen!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
Filet gemaakt van Amerikanen, brie en zalm. Toastjes erbij en ik zit er klaar voor. Wie gaat er vallen?
Voordat we uit Amerika kwamen naar de WalMart gegaan: M&M anderhlaf kilozakquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, die... okee.. komt overeen met de gele zak geloof ik idd..
Kom er net achter dat ik een Maxi zak heb.. 400 gramMisselijk Zal ik worden!
Ik wil eckte tetten!quote:
Sjaloezieeequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordat we uit Amerika kwamen naar de WalMart gegaan: M&M anderhlaf kilozakIk mis het. De misselijkheid.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
Wat ziet Gordon er gekleurd uit in dat filmpje
Nepneger!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
Wat ziet Gordon er gekleurd uit in dat filmpje
Die moet in de aparte plastic afvalzak.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn eckte.... eckte plastic tieten
Neh, gewoon net als de rest van haar bij het grof vuilquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet in de aparte plastic afvalzak.
Eh jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn type, neem ik dan aan?
Omdat het me boy isquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Waarom nou weer een onbloot bovenlijf?
Als ik het doe zapt iedereen weg, bij hem blijft vrouwelijk Nederland hangenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Tienermeisjes sms'en veelquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Voor de vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik ook hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het doe zapt iedereen weg, bij hem blijft vrouwelijk Nederland hangen
Patricia stond al in de PlayBoy.quote:
Patriquequote:
Altijd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PatriqueBen je al hotter dan je modder?
Yeesseh!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd!
Dat is ook vandaag weer, toch?
Waarom zeg je dat nou, was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft echt een deuk in het midden, jammer
Kippenborstquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
yupquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd!
Dat is ook vandaag weer, toch?
Zak over de deuk en voor het vaderland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Vlag hequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zak over de deuk en voor het vaderland.
Hoe kun je dát nou missen? Zelfs ik, die gister een hazenlip miste, zie datquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, was me nog niet opgevallen
Nee, die moet ze vasthouden.quote:
Vorige week piste ik bijna in m'n broek, ik hoop dat het net zo geweldig wordtquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohhhh top!Als jij ook maar in het topic bent straks
Eenschquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef loezzzje het volgende:
Hij is echt goeden dat lijf mag er ook wel wezen
Ja gek he? Gewoon overheen gekeken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kun je dát nou missen? Zelfs ik, die gister een hazenlip miste, zie dat
Ik krijg hem dan niet omhoog heur, jij wel?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zak over de deuk en voor het vaderland.
Okaay, de rose staat koud hierquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week piste ik bijna in m'n broek, ik hoop dat het net zo geweldig wordt
Die komt na deze actquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit op de reclame te wachten,k ik wil een andere lamp indraaien, ik zie geen moer.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kun je dát nou missen? Zelfs ik, die gister een hazenlip miste, zie dat
Ik wil m'n oplader ophalen. Wel handig als ik hier wil blijven meelezen en schrijven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit op de reclame te wachten,k ik wil een andere lamp indraaien, ik zie geen moer.
Zag jij hem ook Jane?quote:
Dit is niet showacrobatiek Drachten toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Show acrobatiek staat gelijk aan gekke dansjes?
Das meestal zoquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. is dat gezegd? of patroon n.a.v. vorige shows?
Jawel tochquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is niet showacrobatiek Drachten toch?
Hij houdt van spoilers.quote:
Hmmm..quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das meestal zo. 2 acts, reclame, 2 acts, reclame, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |