quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef fratsman het volgende:
Mijn vriendin zegt "Zo lang die kop er boven zit is er niks vrouwelijks van te maken."
Netjes ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik vind trouwens dat Gordon dit erg goed doet.
Pics van je vriendin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef fratsman het volgende:
Mijn vriendin zegt "Zo lang die kop er boven zit is er niks vrouwelijks van te maken."
Goh, en dat terwijl ie normaal altijd zo'n geweldige presentator isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Als je zo opgroeit weet je niet beter...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Vermakelijker dan ik van te voren dacht, dit programma
En Gordon doet het best leuk. Valt me mee.
Ik vind het knap dat die dochters hun moeder niet al lang afgeschreven hadden, als mijn moeder sliploos zou bukken in een supermarkt had ik haar voorlopig echt niet hoeven zien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik zou daar niet mee pochen.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef trovey het volgende:
Kom net thuis maar heb het ook gezien....i.v.m. de laatste vrouw....stop nu met roken als je nog jong bent, je gaat er minstens10-20 jaar ouder uit zien na je 40ste., Ik dacht werkelijk dat dat mens stokoud was...blijkt ze jonger te zijn dan ik.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef trovey het volgende:
Ik dacht werkelijk dat dat mens stokoud was...blijkt ze jonger te zijn dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |