quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef fratsman het volgende:
Mijn vriendin zegt "Zo lang die kop er boven zit is er niks vrouwelijks van te maken."
Netjes ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik vind trouwens dat Gordon dit erg goed doet.
Pics van je vriendin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef fratsman het volgende:
Mijn vriendin zegt "Zo lang die kop er boven zit is er niks vrouwelijks van te maken."
Goh, en dat terwijl ie normaal altijd zo'n geweldige presentator isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Als je zo opgroeit weet je niet beter...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Vermakelijker dan ik van te voren dacht, dit programma
En Gordon doet het best leuk. Valt me mee.
Ik vind het knap dat die dochters hun moeder niet al lang afgeschreven hadden, als mijn moeder sliploos zou bukken in een supermarkt had ik haar voorlopig echt niet hoeven zien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik zou daar niet mee pochen.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef trovey het volgende:
Kom net thuis maar heb het ook gezien....i.v.m. de laatste vrouw....stop nu met roken als je nog jong bent, je gaat er minstens10-20 jaar ouder uit zien na je 40ste., Ik dacht werkelijk dat dat mens stokoud was...blijkt ze jonger te zijn dan ik.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef trovey het volgende:
Ik dacht werkelijk dat dat mens stokoud was...blijkt ze jonger te zijn dan ik.
RTL kijkt wel goed af van SBSquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
RTL![]()
Wat een briljante programma's maken ze daar toch
Nee, bij iemand op bezoek geweest en live gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
![]()
Heb je online via gemist gekeken? Ik krijg daar steeds een foutmelding...
Roker?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik altijd mis bij dit soort programmas (maar ook bij dingen als dubbeltje op zn kant en verbouwing zooi) zijn follow ups. Ze moeten over 5 jaar bij die mensen langs gaan en dan checken hoe ze zich kleden, iets zegt mij weinig anders.
Ja dat was ook het eerste wat bij mij opkwam toen het programma was afgelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik altijd mis bij dit soort programmas (maar ook bij dingen als dubbeltje op zn kant en verbouwing zooi) zijn follow ups. Ze moeten over 5 jaar bij die mensen langs gaan en dan checken hoe ze zich kleden, iets zegt mij weinig anders.
Dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:19 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat Gordon zijn eigen intro met een suf nummer plus verkleedpartijtje verpest. Wederom.
Het slaat ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:19 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat Gordon zijn eigen intro met een suf nummer plus verkleedpartijtje verpest. Wederom.
Dat denk ik ook ! Vooral de laatste dame zeer zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze dames kleden zich een week later gewoon weer hetzelfde. Kapsel niet bijhouden, make-up ook niet... hoppakee.
Is zeker jammer jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:19 schreef Copycat het volgende:
quote:
yeahhh!quote:
Bennyquote:
Soms lijk je zo wereldvreemdquote:
Nee het klonk alsof je niet wist dat zoiets bestondquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry
Ik vond dr zo bleek en wit uitzien
Ohw, dat wist ik welquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het klonk alsof je niet wist dat zoiets bestond
Dit. Wat zei die vent?!?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zei die kerel nou '...hoer' of verstond ik het verkeerd?
Hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat erg zeg. Ik kan de quote van vorige week weer uit de kast halen:
Ik ben blij met mijn Miss Etam moeder
Ik ga dadelijk terugspoelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef MissJ het volgende:
een leuk tijgerprintje mot gewoon kenne
Niks mis met dat volk.quote:
teringhoer tegen zijn dochterquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
nou wat zei die vent? spoel maar terug
Hij zegt "Ik wordt er wel eens doodziek van, van dat geouweteringhoer".quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zei die kerel nou '...hoer' of verstond ik het verkeerd?
Vertel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Croissantje het volgende:
Bij dit programma ben ik wel blij dat er reclame is
Kan mijn buik weer even ontspannen, al dat gelachquote:
Dan moet hij niet vaak naar zijn vriendin kijken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij zegt "Ik wordt er wel eens doodziek van, van dat geouweteringhoer".
Oh zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan mijn buik weer even ontspannen, al dat gelach
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij zegt "Ik wordt er wel eens doodziek van, van dat geouweteringhoer".
dat is wel wat anders hequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij niet vaak naar zijn vriendin kijken...
Aandacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zouden ze nou krijgen om mee te doen aan dit programma?
aandacht, geen geldquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Een tegoedbon van Miss Etamquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Lekker gepoedert worden door Maikkkkkk.quote:
Nope. Ik heb ook ooit eens meegedaan met zo'n soort programma(als in je wordt gevolgd, met je gepraat, ed.) en levert je niks opquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Geen enkel centje? Ah ja die make-over en 1 minute of fame.
Ik word altijd vrolijk van die Thalys reclamequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
De vrijdagavond is dus gevuld met reclameblokken. Christ.
Ik wil altijd voor die Thalys springen danquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van die Thalys reclame
Heb je ook een tattoo van opa Bob?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik heb ook ooit eens meegedaan met zo'n soort programma(als in je wordt gevolgd, met je gepraat, ed.) en levert je niks op
Die krijg je ook als je uitzendinggemist kijkt op RTL, heel irritant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van die Thalys reclame
Leuke muziek hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
Ik snap meteen waarom ik nooit met de trein ga, wtf is dat nou weer voor kutreclame?
Als je 60+ bent misschien.quote:
Hij heeft wel gelijk, maar kom op, het is een puberquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef fratsman het volgende:
Tyf op Gordon, beetje het verlies van je moeder gebruiken voor een of andere dorpssnol.
geil badpakquote:
Als die 44 is wil je haar ook niet meer zo zien. Dan hangen die tetten tot aan de knieën.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef JaneDoe het volgende:
goor, trap dat kind eens keihard in dr kut
die moet echt even op dr plaats gezet worden
quote:
Ik vind het wel schattig?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jemig wat hebben ze dat kind voor kleding gegeven
+1 voor de elektrische stoelquote:
ja schattig, leuk als je 15 bent, schattigquote:
Ik hoop voor jou het Ottomaanse Rijk, anders zou je heel oud zijn.quote:
Hm nee voor een kind van 15 vind ik het prima! Die outfit van daarvoor, met die blazer en die rok en die zwarte panty's (dat kan echt niet!!) vond ik echt heel ouwelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ja schattig, leuk als je 15 bent, schattig
Schattig is voor kindjes van 8 met knotjes
Ik heb alleen dat outfitje gezien waar ze op straat over oordeelden, met die gympies zwart-roze, en een blazer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm nee voor een kind van 15 vind ik het prima! Die outfit van daarvoor, met die blazer en die rok en die zwarte panty's (dat kan echt niet!!) vond ik echt heel ouwelijk.
Ritueel verbrandenquote:
Gordijnen van makenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
When I see your face, ren ik hard richting de plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |