Laatste act en hoepelmeisjequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
goeie avond mensen
wie vonden jullie de beste? ik vond die laatste en die 2 meisjes wel leuk
OMG, inderdaad.quote:
Ik heel somsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
Kent iemand nog mensen die tegenwoordig nog stemmen op talentshows?
Ik twijfel of ik 'toen' op Lisa Lois heb gestemdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
11....
Vroeger was het nog wel leuk, met de allereerste Idols enzo, maar nu zijn er zoveel talentshows dat je wel 100¤ per maand uit kan gaan gevenquote:
Alleen in de finales soms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Croissantje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Croissantje het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel leuk, met de allereerste Idols enzo, maar nu zijn er zoveel talentshows dat je wel 100¤ per maand uit kan gaan geven
Kim.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Daarom ook maar heel soms. Laatste keer was volgens mij met The Voice op Kim.
wel na de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef Croissantje het volgende:
Hee.. shirt uittrekken bij voetbal mocht toch niet meer?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog even het laatste stukje mee.
Je hebt niks gemist eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog even het laatste stukje mee.
Tettenquote:
Hoogstens die twee dansende meiden en die laatste act met die dansende nerds.quote:
Nou die 15 jarige had wel een topje van katoen aan gekund heurquote:
Wie?quote:
Spijkerkleur staat hem erg mooiquote:
FILFquote:
Amen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ja vreemd he, 90% dansacts, dat is siewosie niet leuk
Ja, dat snap ik eigenlijk niet, vind haar best een goede stem hebben.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik eigenlijk niet, vind haar best een goede stem hebben.
Nee, het is een beetje een misser.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookHet nummer spreekt niet aan bij veel mensen.
Dat ja, want die 2 meiden waren niks bijzonders, synchroon met z'n twee niet moeilijk heurquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Croissantje het volgende:
Vieze oude mannetjes hebben natuurlijk op die meisjes gestemd..
Bejaarde vrouwen denk ik....quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou wat zijn als die hond door was gegaan zeg
En vieze mannetjes op de tienermeisjes dan zekerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen denk ik....
Jolijtquote:
Ze boeide het meestquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Waren die nerds leuk? Die heb ik niet gezien.
Ja, dat stond er net....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En vieze mannetjes op de tienermeisjes dan zeker
Toch wel de beste van de avond ook al had de avond niet veel boeiends te biedenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Amen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Nah dansen moet in SYTYCD niet hier vind ik.
Ze dansten wel goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Gordon had last van een Vader-Abraham-momentje.quote:
En zingen dan in VOH?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Nah dansen moet in SYTYCD niet hier vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |