hey! crosspost!quote:
Er stond 'open nieuw deel' dus ik voelde me gedwongen!quote:
Fok! is ook de duivel zelve...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond 'open nieuw deel' dus ik voelde me gedwongen!
Ik ook.quote:
ik een kontsnorquote:
Extra tijd is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Evertjan het volgende:
hij floot ook gelijk af bij de 90e min
2 keer het zelfde postenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef Evertjan het volgende:
en dan nu ook de wedstrijd serieus gaan analyseren met van basten en gullit
Ook net een YouTube email gehad met de uploads van JelmersMegaGadgets?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
met verkapte doodswens naar een ex-collega!
nee, Stenders tweette hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook net een YouTube email gehad met de uploads van JelmersMegaGadgets?
Stenders en Jensen waren idd niet echt bepaald vrienden bij Yorinquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
met verkapte doodswens naar een ex-collega!
einde van de Ramadam>?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is dat nou wer voor vuurwerk hier in de stad
i knowquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders en Jensen waren idd niet echt bepaald vrienden bij Yorin
ging zelfs zo ver dat wanneer Stenders uitzending had hij de deuren en ramen barricadeerde om maar geen contact te hebben met Jensenquote:
had jensen niet met zo'n beetje iedereen ruzie? volgens mij vindt zelfs zijn eigen broertje hem niet zoveel soeps....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ging zelfs zo ver dat wanneer Stenders uitzending had hij de deuren en ramen barricadeerde om maar geen contact te hebben met Jensen
ehm......dit wil ik niet weten!quote:
Ik vind het op het moment anders behoorlijk slaapverwekkendquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je gaat toch niet slapen tijdens stenders
nee joh lekker chaotischquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het op het moment anders behoorlijk slaapverwekkend
Ik moet werken om 8u en zoveel slaap heb ik de afgelopen dagen niet gehadquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je gaat toch niet slapen tijdens stenders
Ik kan WhatsAppen met 1 hand...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik WhatsApp nog even. Niks ernstigs dus![]()
Knap hoor, ik met 1 vingerquote:
Ik hoorde tegen de avond uit zeer welingelichte bron dat hij aan het spookrijden wasquote:
Nah, met 2 handen gaat het wel sneller en met minder foutenquote:
Ik weet dat hij dagelijks op een cruiseschip isquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde tegen de avond uit zeer welingelichte bron dat hij aan het spookrijden was
blijf links rijden en probeer de spookrijder met licht signalen te waarschuwenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde tegen de avond uit zeer welingelichte bron dat hij aan het spookrijden was
Woordenboek met correctie ftw.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, met 2 handen gaat het wel sneller en met minder fouten
Heeft hij een rol in een musical over captain Stubing??quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dagelijks op een cruiseschip is
Dat is waar ik Whatsapp eigenlijk alleen s'nachtsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, met 2 handen gaat het wel sneller en met minder fouten
Nee iets met een ambtenaar en waar we als student van leefdenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft hij een rol in een musical over captain Stubing??
dan kan ze vast klaar gaan liggen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar ik Whatsapp eigenlijk alleen s'nachtsOf als ik naar huis ga van werk om te vertellen aan mijn vrouw dat ik bijna thuis ben.
Ik type letter voor letter, wist niet eens dat er een woordenboek op zat!!quote:
Ik WhatsApp de hele dag zo'n beetje door, iedereen lult tegen me aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar ik Whatsapp eigenlijk alleen s'nachtsOf als ik naar huis ga van werk om te vertellen aan mijn vrouw dat ik bijna thuis ben.
Nee dat kan ik ook wel zonder telefoon zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ze vast klaar gaan liggen?
Minister van Stufi geworden?? Ik ben zeer slecht in raadspelletjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee iets met een ambtenaar en waar we als student van leefden
Rockie tochquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ze vast klaar gaan liggen?
Het nieuwe gebouw van IBG/DUO noemen ze in Groningen het cruiseschip en Hans is daar ambtenaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Minister van Stufi geworden?? Ik ben zeer slecht in raadspelletjes
dat zijn tips die je moet onthouden! kun jij bij Ieniemienie gebruiken!quote:
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van overquote:
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Seks of slapen?
Makkelijke keuze dan.
Jongen ga dat wijf neuken dan heb je later geen spijt of ze moet heel erg lelijk zijn als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..
Ik weet niet of ik het ken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..
Daar kom ik niet zo vaak, alleen bij Ikea of Makro. Ik verdwaal daar wel altijd. Groningenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Het nieuwe gebouw van IBG/DUO noemen ze in Groningen het cruiseschip en Hans is daar ambtenaar
Makro heeft altijd lekkere spare ribsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo vaak, alleen bij Ikea of Makro. Ik verdwaal daar wel altijd. Groningen
tja, aan een pijpje heeft ze niet zoveel....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Evertjan het volgende:
dat potje heeft wel smaak ze drinkt Grolsch uit een fles
Altijd doen! en dan zeggen dat je niet verliefd bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat ze er meer van verwacht na vannacht..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
Is het geen voetbal, dan wel seks! Heerlijk topic is dit ook![]()
En daar zit jij tussen als enige vrouwquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
Plus ik kan meepratenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
Ik ben ff weg, Gramsbergen lichtstad bekijken. Toedels![]()
Dionne Bromfieldquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
Ik ben ff weg, Gramsbergen lichtstad bekijken. Toedels![]()
Voetbal heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
En daar zit jij tussen als enige vrouw
Ik ook!quote:
True..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd doen! en dan zeggen dat je niet verliefd bent![]()
Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespooktquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespookt
Waar ken je haar van en hoelang al?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
wtf! Ga ik in mijn geval niet vanuit
.
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ken je haar van en hoelang al?
Hij is een stalker !!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Zeker! fckn irritant!quote:
Gewoon gewoon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Meh, das minder. Truste alvastquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
ik word er vrolijk vanquote:
slaap lekker en sterkte!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
spacecake?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst zelf cake gemaakt
Jakkes. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Dat zal stinken in huisquote:
twitter:
dat kun jij ook als je in een plaatselijke dancing met je piemel zwiert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Evertjan het volgende:
die Don Diablo pakt gewoon iedere avond lekkere tiener meisjes
ik durf niet naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun jij ook als je in een plaatselijke dancing met je piemel zwiert.
moet altijd zo lachten om die tweets van Beatwitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 23:12:41Haal het niet in je hoofd, Lex! Weg met die vuvuzela! #nedsan reageer retweet
woon je toevallig in een gebied waar veel dronken sloeries langslopen? dan gewoon voor het raam gaan zwaaiem met EJ-tjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik durf niet naar buiten te gaan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
Man verkoopt poep van beroemdheden
stel, ik heb een drol van Nicolette van Dam, wat zouden jullie daarvoor betalen? En voor 1 van Veenstra?
SPOILER: update Vrijdag de 13 26-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vrijdag de 13 02-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[img]http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/237442_700b.jpg[img]
Wat?quote:
Jij maakt er een probleem vanquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook al hondermiljoenmiljardjaar oud.
slaap lekker!quote:
en ik wist het al voor de hintquote:
volgens mij wel ja....quote:
Ah! Jammer voor de dames en hem...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
of bedoel je dat met die 2 lesbische dames? dat verhaal staat volgens mij op een laag pitje
ik ga voor de 1e plaat al denk ik....quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:56 schreef Qunix het volgende:
Zo... ben moooeee!
Direct na eerste plaat van Giel naar bed!
Veenstraquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk net Op Veronica een programma over houthakkers, en raad eens wat ik hoor VEENSTRA VEENSTRA die het programma aan elkaar lult
*vanaf iPad
ow, paskal jakobs van blof!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Als ik het goed heb gehoord iets als 'Pascal Jansen'?
Bluv!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, paskal jakobs van blof!
dat was ook mijn 1e gok
Paskalquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, paskal jakobs van blof!
dat was ook mijn 1e gok
Die heb ik ook mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een veeg-me-op pas voor nodig
quote:
Ik hou nog steeds van je hoor.quote:
Inkopper.quote:
Daarom zouden we zo goed bij elkaar passen Dyanne en ik.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:38:15Hallo wereld. Ik leef nog :-) Nog steeds in het ziekenhuis, na veel onderzoek blijk ik geveld door salmonella, die weer toe kon slaan (1/2) reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:39:31Door mindere weerstand wegens de antibiotica voor dat abces. Voel me al stukken beter maar ben er nog niet. Dank voor alle lieve berichten! reageer retweet
Ik wist dat je de berichtjes ging posten je bent voorspelbaar aan het wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:39 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:38:15Hallo wereld. Ik leef nog :-) Nog steeds in het ziekenhuis, na veel onderzoek blijk ik geveld door salmonella, die weer toe kon slaan (1/2) reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:39:31Door mindere weerstand wegens de antibiotica voor dat abces. Voel me al stukken beter maar ben er nog niet. Dank voor alle lieve berichten! reageer retweet
Groeten vanuit een minstens zo zonnig Heemskerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:58 schreef TheZapster het volgende:
Groeten vanaf een zonnig Quiberon![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:58 schreef TheZapster het volgende:
Groeten vanaf een zonnig Quiberon![]()
Groeten uit een zonniger Den Helder:quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Groeten vanuit een minstens zo zonnig Heemskerk
twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 11:04:07Morgen ben ik voor één dag Billie Joe Armstrong, de zanger van Greenday. #identiteitscrisis #90srequest #videoclip reageer retweet
Eens. Daarom smartphonequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Met dit weer moet je niet binnen achter je radio/pc zitten maar lekker naar buiten gaan en genieten van het weer want dat gaan we dit jaar niet meer veel meer mee maken.
Even een ontbijt naar binnenwerken. Daarna maar een rondje op de mountainbikequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Met dit weer moet je niet binnen achter je radio/pc zitten maar lekker naar buiten gaan en genieten van het weer want dat gaan we dit jaar niet meer veel meer mee maken.
Dat ontbijt zal je wel nodig hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Even een ontbijt naar binnenwerken. Daarna maar een rondje op de mountainbike.
ik mis dergelijke gevoelens compleet. wat dat betreft (en vast nog wel op meer vlakken) ben ik raarquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Jij bent dus gewoon het schoolvoorbeeld van de typische Fok!kerquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mis dergelijke gevoelens compleet. wat dat betreft (en vast nog wel op meer vlakken) ben ik raar
geciteerd voor waarheid.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
misschien welquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon het schoolvoorbeeld van de typische Fok!ker
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Dat is toch altijd zo bij Timurquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef alors het volgende:
die reclame is toch zo simpelwaarom snappen mensen dat niet
voor een keertjequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:53 schreef Allrounder het volgende:
Zo'n meid moet/ wil je echt niet hebben.
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik bedoel niet één die je constant belt en smst. Daar wordt je echt gek van.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....
"wat ben je aan het doen?" 2minuten later "waarom antwoord je niet?!" Weer een minuut later "als je nu niet antwoordt dan hoeft het niet meer!!"
Snel klaar mee!!
Ja... Das wel het verneukerige aan Whatsapp, is gratis, bleef me flooden met berichten...quote:
Shit héquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Das wel het verneukerige aan Whatsapp, is gratis, bleef me flooden met berichten...
sorryquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....
"wat ben je aan het doen?" 2minuten later "waarom antwoord je niet?!" Weer een minuut later "als je nu niet antwoordt dan hoeft het niet meer!!"
Snel klaar mee!!
owquote:
Overal blokkeren en verder negeren en geen contact meer zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Shit hé. Snel deleten dan idd.
ik, als lichte stotteraar, kan er wel om lachen. maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat kan en echt handig als radiospel vind ik het dan ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef minthy het volgende:
Wat flauw om iemand belachelijk te maken om wat gestotter
Ik vind het nogal kinderachtig eerlijk gezegd... Kunnen ze nu niks leukers verzinnen zonder iemand af te zeiken?!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik, als lichte stotteraar, kan er wel om lachen. maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat kan en echt handig als radiospel vind ik het dan ook niet.
Ik begin hem steeds meer te hatenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, kan iemand ervoor zorgen dat Domien geen kleurstoffen meer krijgt??
Domien Domien Verschuuren
Oh jongens, wat een dag! @janslagter staat ZELF ijsjes te tappen! #osd #hmf moby.to/qmobj9
ik vind het wel grappig. dat jeugdige enthousiasmequote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds meer te haten
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 12:53:43alleen maar bagger op tv vanavond, dan maar tussen 20 en 22u naar @rudymackay op #3fm luisteren
reageer retweet
en wat een verhaal op de radio.twitter:rudymackay twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 14:17:46@3rdrocknl zo mag ik het horen! reageer retweet
Mooi, scheelt weer bijlezen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Michiel heeft al 4 uur niks meer getwitterd!!!!1111!
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Allrounder het volgende:
Zo de Weber maar voor de laatste keer dit jaar erbij pakken, helaas.
Ik ga ook maar eens richting de BBQ.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Allrounder het volgende:
Zo de Weber maar voor de laatste keer dit jaar erbij pakken, helaas.
quote:
Eens! En ja ik ga al!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van waarom een Megahit een goed concept is dat met de juiste keuze heel verrassend aan kan slaan. Dit liedje had heel makkelijk een stille dood kunnen sterven maar door de hoge airplay werd het snel opgepikt en steeds leuker gevonden. Ik zelf vond het eerst niet echt een geweldig nummer of zo maar na een weekje MH viel het kwartje hard.
Dat soort nummers moeten ze gewoon vaker kiezen. Een hit or miss. Niet een vanzelfsprekende hit omdat het gros van 't volk toch alles slikt wat de artiest in kwestie uitbrengt (lees: Anouk, Bløf, Coldplay etc.). Durf op je bek te gaan met het verkondigen van een MH die nooit een hit wordt want van de 5 mislukkingen zit er 1 Gotye tussen die tegen alle verwachtingen in hoge ogen gooit.
Zo, einde monoloog, nu hup hup allemaal naar buiten perenijsjes eten.
+1quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van waarom een Megahit een goed concept is dat met de juiste keuze heel verrassend aan kan slaan. Dit liedje had heel makkelijk een stille dood kunnen sterven maar door de hoge airplay werd het snel opgepikt en steeds leuker gevonden. Ik zelf vond het eerst niet echt een geweldig nummer of zo maar na een weekje MH viel het kwartje hard.
Dat soort nummers moeten ze gewoon vaker kiezen. Een hit or miss. Niet een vanzelfsprekende hit omdat het gros van 't volk toch alles slikt wat de artiest in kwestie uitbrengt (lees: Anouk, Bløf, Coldplay etc.). Durf op je bek te gaan met het verkondigen van een MH die nooit een hit wordt want van de 5 mislukkingen zit er 1 Gotye tussen die tegen alle verwachtingen in hoge ogen gooit.
Zo, einde monoloog, nu hup hup allemaal naar buiten perenijsjes eten.
yeah baby!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |