Ook net een YouTube email gehad met de uploads van JelmersMegaGadgets?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
met verkapte doodswens naar een ex-collega!
nee, Stenders tweette hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook net een YouTube email gehad met de uploads van JelmersMegaGadgets?
Stenders en Jensen waren idd niet echt bepaald vrienden bij Yorinquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
met verkapte doodswens naar een ex-collega!
einde van de Ramadam>?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is dat nou wer voor vuurwerk hier in de stad
i knowquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders en Jensen waren idd niet echt bepaald vrienden bij Yorin
ging zelfs zo ver dat wanneer Stenders uitzending had hij de deuren en ramen barricadeerde om maar geen contact te hebben met Jensenquote:
had jensen niet met zo'n beetje iedereen ruzie? volgens mij vindt zelfs zijn eigen broertje hem niet zoveel soeps....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ging zelfs zo ver dat wanneer Stenders uitzending had hij de deuren en ramen barricadeerde om maar geen contact te hebben met Jensen
ehm......dit wil ik niet weten!quote:
Ik vind het op het moment anders behoorlijk slaapverwekkendquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je gaat toch niet slapen tijdens stenders
nee joh lekker chaotischquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het op het moment anders behoorlijk slaapverwekkend
Ik moet werken om 8u en zoveel slaap heb ik de afgelopen dagen niet gehadquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je gaat toch niet slapen tijdens stenders
Ik kan WhatsAppen met 1 hand...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik WhatsApp nog even. Niks ernstigs dus![]()
Knap hoor, ik met 1 vingerquote:
Ik hoorde tegen de avond uit zeer welingelichte bron dat hij aan het spookrijden wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |