Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespooktquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespookt
Waar ken je haar van en hoelang al?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
wtf! Ga ik in mijn geval niet vanuit
.
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ken je haar van en hoelang al?
Hij is een stalker !!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Zeker! fckn irritant!quote:
Gewoon gewoon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Meh, das minder. Truste alvastquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
ik word er vrolijk vanquote:
slaap lekker en sterkte!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
spacecake?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst zelf cake gemaakt
Jakkes. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Dat zal stinken in huisquote:
twitter:
dat kun jij ook als je in een plaatselijke dancing met je piemel zwiert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Evertjan het volgende:
die Don Diablo pakt gewoon iedere avond lekkere tiener meisjes
ik durf niet naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun jij ook als je in een plaatselijke dancing met je piemel zwiert.
moet altijd zo lachten om die tweets van Beatwitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 23:12:41Haal het niet in je hoofd, Lex! Weg met die vuvuzela! #nedsan reageer retweet
woon je toevallig in een gebied waar veel dronken sloeries langslopen? dan gewoon voor het raam gaan zwaaiem met EJ-tjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik durf niet naar buiten te gaan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
Man verkoopt poep van beroemdheden
stel, ik heb een drol van Nicolette van Dam, wat zouden jullie daarvoor betalen? En voor 1 van Veenstra?
SPOILER: update Vrijdag de 13 26-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vrijdag de 13 02-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[img]http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/237442_700b.jpg[img]
Wat?quote:
Jij maakt er een probleem vanquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook al hondermiljoenmiljardjaar oud.
slaap lekker!quote:
en ik wist het al voor de hintquote:
volgens mij wel ja....quote:
Ah! Jammer voor de dames en hem...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
of bedoel je dat met die 2 lesbische dames? dat verhaal staat volgens mij op een laag pitje
ik ga voor de 1e plaat al denk ik....quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:56 schreef Qunix het volgende:
Zo... ben moooeee!
Direct na eerste plaat van Giel naar bed!
Veenstraquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk net Op Veronica een programma over houthakkers, en raad eens wat ik hoor VEENSTRA VEENSTRA die het programma aan elkaar lult
*vanaf iPad
ow, paskal jakobs van blof!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Als ik het goed heb gehoord iets als 'Pascal Jansen'?
Bluv!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, paskal jakobs van blof!
dat was ook mijn 1e gok
Paskalquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, paskal jakobs van blof!
dat was ook mijn 1e gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |