quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
Het is trouwens wel bevestigd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:47 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
jaa lastig hequote:Op maandag 5 september 2011 13:41 schreef Lonaa het volgende:
*nietopdespoilerklikkennietopdespoilerklikken*
Kun je om 19:30 nog een keer naar de zomercliff kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht de laatste minuten van de cliffhanger (vanaf het moment dat ze gaan zingen) teruggekeken.
1,5 uur nog maar.
En natúúrlijk is RTL Lounge nu wel ontgrendeld. Nu de aflevering al geweest is.
Echt waar?quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Kun je om 19:30 nog een keer naar de zomercliff kijken.
Lounge heeft geen reclame tijdens de aflevering.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar dan ben ik bang dat ik de eerste minuten van de uitzending van 20:00 uur mis.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Lounge heeft geen reclame tijdens de aflevering.
Frey staat je recorder aan zodat je er weer een mooie compilatie van kan maken zo?quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Kun je om 19:30 nog een keer naar de zomercliff kijken.
Altijdquote:Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Frey staat je recorder aan zodat je er weer een mooie compilatie van kan maken zo?
Westenwind was ook een prachtige serie.quote:Op maandag 5 september 2011 18:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Hé, Joep Sertons.
Nog maar 40 minuten.![]()
![]()
Westenwind heb ik nooit gekeken. Ik keen toen liever naar TMF.quote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Westenwind was ook een prachtige serie.
Ik zet mijn televisie denk ik pas aan om 20.00 vandaagquote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
Zometeen (waarschijnlijk tegen het einde) bij Boulevard iets over GTST, alles schijnt verklapt te worden ofzo.
Doe dat maar een paar minuten eerder: je zult zien dat het eerder begintquote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zet mijn televisie denk ik pas aan om 20.00 vandaag
Donders dat is waar, ik denk dat ik het weer ook nog maar even meepikquote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe dat maar een paar minuten eerder: je zult zien dat het eerder begint
Of ze proppen weer een reclame tussen het weer en GTST in![]()
![]()
oh echt? Ik heb het nu aanstaan, dus nu maar even snel op een andere zender zetten, wil echt nog niks weten!quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
Zometeen (waarschijnlijk tegen het einde) bij Boulevard iets over GTST, alles schijnt verklapt te worden ofzo.
Dan zullen Luxemburg én Hilversum geen Goede Tijden belevenquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Donders dat is waar, ik denk dat ik het weer ook nog maar even meepik
Wat zouden jullie overigens doen als er na het weer dit in beeld kwam:
[ afbeelding ]
tot ongeveer 20.35 waarna CSI New York begon, terwijl tegelijkertijd de site van RTL gemist tot 0.00 offline zou zijn?![]()
Volgens mij zou er een lynch mob richting de RTL studio's vertrekken
Dat zei ik toch ook.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Die aflevering op RTL Lounge is de cliffhanger.![]()
Toch nog een half uur wachten dus.
Dan heb ik nog een afwas te doen, een stofzuiger die wel eens gebruikt mag gaan worden en tig muziekstukken om te oefenen. Als ik daarmee klaar ben ga ik online nog wat mensen lastigvallen, zal het inmiddels wel bedtijd zijn en kijk ik de aflevering morgen wel een keer. Of niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Donders dat is waar, ik denk dat ik het weer ook nog maar even meepik
Wat zouden jullie overigens doen als er na het weer dit in beeld kwam:
[ afbeelding ]
tot ongeveer 20.35 waarna CSI New York begon, terwijl tegelijkertijd de site van RTL gemist tot 0.00 offline zou zijn?![]()
Volgens mij zou er een lynch mob richting de RTL studio's vertrekken
Dat is eerder de mentaliteit van de gemiddelde GTST kijker in plaats van er kwaad om te worden, idd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een afwas te doen, een stofzuiger die wel eens gebruikt mag gaan worden en tig muziekstukken om te oefenen. Als ik daarmee klaar ben ga ik online nog wat mensen lastigvallen, zal het inmiddels wel bedtijd zijn en kijk ik de aflevering morgen wel een keer. Of niet.
Niet goed gelezen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef James1988 het volgende:
Nou Helga, oprotten met je weer. Ik wil GTST!
Hohoquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef James1988 het volgende:
Nou Helga, oprotten met je weer. Ik wil GTST!
Ahh kom op, ze doen het er nu gewoon om.quote:
Wat een naaistreek!quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht de laatste minuten van de cliffhanger (vanaf het moment dat ze gaan zingen) teruggekeken.
1,5 uur nog maar.
En natúúrlijk is RTL Lounge nu wel ontgrendeld. Nu de aflevering al geweest is.
goed getimedquote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
nog 10 seconden klaar met de zomercliff
die kan zo weer terug de kliniek inquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. hoeveelste keer is het ondertussen?
nogalquote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef jut23 het volgende:
wat isd at irritante flitsende licht tussendoor
dus dat, ik zit echt met tranen in mijn ogenquote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het mooi in beeld gebracht.. heel dramatisch.. net een film
Inderdaad, maar na de leader lijkt het dan weer nergens op vind ik. Maar komt wellicht mede door het voor/na leader contrast.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het mooi in beeld gebracht.. heel dramatisch.. net een film
Dat is inderdaad mogelijk, het hangt af van de baan van de kogel of iemand het overleeft. Een (al dan niet zware) handicap is echter niet uitgesloten.quote:
Ja die leader was echt een dooddoenerquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar na de leader lijkt het dan weer nergens op vind ik. Maar komt wellicht mede door het voor/na leader contrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |