Wat een naaistreek!quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht de laatste minuten van de cliffhanger (vanaf het moment dat ze gaan zingen) teruggekeken.
1,5 uur nog maar.
En natúúrlijk is RTL Lounge nu wel ontgrendeld. Nu de aflevering al geweest is.
goed getimedquote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
nog 10 seconden klaar met de zomercliff
die kan zo weer terug de kliniek inquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. hoeveelste keer is het ondertussen?
nogalquote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef jut23 het volgende:
wat isd at irritante flitsende licht tussendoor
dus dat, ik zit echt met tranen in mijn ogenquote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het mooi in beeld gebracht.. heel dramatisch.. net een film
Inderdaad, maar na de leader lijkt het dan weer nergens op vind ik. Maar komt wellicht mede door het voor/na leader contrast.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het mooi in beeld gebracht.. heel dramatisch.. net een film
Dat is inderdaad mogelijk, het hangt af van de baan van de kogel of iemand het overleeft. Een (al dan niet zware) handicap is echter niet uitgesloten.quote:
Ja die leader was echt een dooddoenerquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar na de leader lijkt het dan weer nergens op vind ik. Maar komt wellicht mede door het voor/na leader contrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |