Dan zullen Luxemburg én Hilversum geen Goede Tijden belevenquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Donders dat is waar, ik denk dat ik het weer ook nog maar even meepik
Wat zouden jullie overigens doen als er na het weer dit in beeld kwam:
[ afbeelding ]
tot ongeveer 20.35 waarna CSI New York begon, terwijl tegelijkertijd de site van RTL gemist tot 0.00 offline zou zijn?![]()
Volgens mij zou er een lynch mob richting de RTL studio's vertrekken
Dat zei ik toch ook.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Die aflevering op RTL Lounge is de cliffhanger.![]()
Toch nog een half uur wachten dus.
Dan heb ik nog een afwas te doen, een stofzuiger die wel eens gebruikt mag gaan worden en tig muziekstukken om te oefenen. Als ik daarmee klaar ben ga ik online nog wat mensen lastigvallen, zal het inmiddels wel bedtijd zijn en kijk ik de aflevering morgen wel een keer. Of niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Donders dat is waar, ik denk dat ik het weer ook nog maar even meepik
Wat zouden jullie overigens doen als er na het weer dit in beeld kwam:
[ afbeelding ]
tot ongeveer 20.35 waarna CSI New York begon, terwijl tegelijkertijd de site van RTL gemist tot 0.00 offline zou zijn?![]()
Volgens mij zou er een lynch mob richting de RTL studio's vertrekken
Dat is eerder de mentaliteit van de gemiddelde GTST kijker in plaats van er kwaad om te worden, idd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een afwas te doen, een stofzuiger die wel eens gebruikt mag gaan worden en tig muziekstukken om te oefenen. Als ik daarmee klaar ben ga ik online nog wat mensen lastigvallen, zal het inmiddels wel bedtijd zijn en kijk ik de aflevering morgen wel een keer. Of niet.
Niet goed gelezen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef James1988 het volgende:
Nou Helga, oprotten met je weer. Ik wil GTST!
Hohoquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef James1988 het volgende:
Nou Helga, oprotten met je weer. Ik wil GTST!
Ahh kom op, ze doen het er nu gewoon om.quote:
Wat een naaistreek!quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht de laatste minuten van de cliffhanger (vanaf het moment dat ze gaan zingen) teruggekeken.
1,5 uur nog maar.
En natúúrlijk is RTL Lounge nu wel ontgrendeld. Nu de aflevering al geweest is.
goed getimedquote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
nog 10 seconden klaar met de zomercliff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |