Want ik mag dat niet jammer vinden ? Jawel vind het jammer.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
Iedereen kijkt uit naar het moment dat we een banaan in onze mond kunnen nemen.
Ja, vooral Sipke-Jan
ja want dat maakt die eerste eilandraad een stuk moeilijkerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Trouwens schandalig dat er geen negers meedoen
Die zouden wegvallen tegen het landschapquote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ja want dat maakt die eerste eilandraad een stuk moeilijker
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef PhalanX het volgende:
[..]
sugar jackson kwam vorig seizoen nog tot de samensmeltingquote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hallo?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT!!!! Vergeten
Komt dit op RTL Gemist?
When you see them you will shit bricksquote:
Volgens mij wel hoorquote:
Scheelt minimaal 2 FTE bij afdeling Ondertiteling (bokser van vorig jaar)quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Geweldig toch dat er echt iemand is die als Annie de Rooij praat?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef Cheiron het volgende:
Dat accent van sylvia, vreselijj.
In kamp noord zitten zo een beetje alle mensen die mij zouden irriteren. Ego'Ego'tjes en patsertjes. Blegh
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
er was toch zo'n bazen neger, aantal jaar geleden? hij zit nu in de tuc reclame.. Igor ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
sugar jackson kwam vorig seizoen nog tot de samensmelting
rtl gemist: 3 euro per uitzendingquote:
Alle negroide schijn bners waren waarschijnlijk op in NL en BE.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Eerste week na de uitzending toch meestal gratis? Of is dat inmiddels ook veranderd?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
rtl gemist: 3 euro per uitzending
torrentz of nzb gratisch
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Scheelt minimaal 2 FTE bij afdeling Ondertiteling (bokser van vorig jaar)
Ja ik mis ze ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle negroide schijn bners waren waarschijnlijk op in NL en BE.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle negroide schijn bners waren waarschijnlijk op in NL en BE.
Ik denk gemixt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef Ties02 het volgende:
Dat ene wijf is toch neger, die van Onderweg naar Morgen
Mijn dankquote:
Vanaf nu is Lauretta onze Negerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ja ik mis ze ookWel die Lauretta als soort van (halve?) excuus......
Dachten heerlijk op een tropisch eiland te zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lijkt wel een Nederlandse zomer
Ik mis ze eigenlijk totaal nietquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ja ik mis ze ookWel die Lauretta als soort van (halve?) excuus......
Nou anders ik wel, ik had gedacht dat hij binnen een halve dag huilend in een hoekje zou zitten omdat zijn haar niet meer goed zatquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
Ik flikker bijna van de bank, zo actief is den Nicolas
Die is even aan een charme offensief bezigquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef just me het volgende:
Nou die Pfaff doet het niet verkeerd!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou anders ik wel, ik had gedacht dat hij binnen een halve dag huilend in een hoekje zou zitten omdat zijn haar niet meer goed zat
Lukt hem best goedquote:Op donderdag 1 september 2011 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is even aan een charme offensief bezig
respect voor die baasquote:
Whahahaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Ik hoor S-J denken, hij kan wel optrekken,,, maar hoe zit het met zijn aftrek kwaliteiten..
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Ik hoor S-J denken, hij kan wel optrekken,,, maar hoe zit het met zijn aftrek kwaliteiten..
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef PhalanX het volgende:
en toen moest Lauretta janken... want oh mijn god, voedsel, een dak boven je hoofd, bananenbomen... ze vallen in het niet bij de innige vriendschappen die ze met kamp Noord heeft gesloten...
Nou! Wat zit die oppeens de hetero oerman uit te hangen. Een beetje kokosnoten scoren, vissen, hut bouwen, vuur makenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou anders ik wel, ik had gedacht dat hij binnen een halve dag huilend in een hoekje zou zitten omdat zijn haar niet meer goed zat
Echt? Reden temeer om te juichen dat die muts d'r munten niet kan vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij is toch ook de beste vriendin van ons aller Yolanthe
ze heeft er wel vier meegenomen!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Lauretta een zwemband heeft meegenomen bij de proef.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Reden temeer om te juichen dat die muts d'r munten niet kan vinden.
quote:
Als je gaat zitten en een gezond gewicht hebt, heeft iedereen al snel zo'n vetlaag.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Lauretta een zwemband heeft meegenomen bij de proef.
Ernst-Paul zou het zo gewild hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Maar dat onlogische dat de verliezers de hutten en bedden hebben enzo, heb ik dat gemist even?
Of is dat gewoon omdat het kan?
dat dusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Maar dat onlogische dat de verliezers de hutten en bedden hebben enzo, heb ik dat gemist even?
Ik denk dat het is omdat zij aan de groep dachten door eten enzo mee te nemen. Dus toch 'n beloning.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
omgekeerde psychologiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
wie een gat graaft voor een ander...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
we moeten wel dieper... gevaarlijke uitspraak
Schotels, hij hoopt Canvas te kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat heeft die gast in zijn oren![]()
Controllers en hdmi aansluitingenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat heeft die gast in zijn oren![]()
Wat, doen er ook moffen mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
wie een gat graaft voor een ander...
dat kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef PhalanX het volgende:
Het eerste Belgencomplot is een feit!
Nikobequote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh krijgen we nu al gelijk een Belgisch complot
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Ties02 het volgende:
ervaring als gamer... nigga Lauretta please
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Schotels, hij hoopt Canvas te kunnen ontvangen.
Lauretta dusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Redefine het volgende:
De vraag zal dus wel weer zijn welke Ollander gaat er uit?
22:00 pasquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Had dit niet allang afgelopen moeten zijn?
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Had dit niet allang afgelopen moeten zijn?
ze zat zich anders behoorlijk aan te stellen... eigen schuldquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
En jahoor, de neger wordt er als eerste uitgestemd
Op slinkse wijze is SJ zijn stem ook al binnen. Hij heeft zelf nog niet door dat hij de volgende zal zijn.quote:
Gangsta's in een Corsaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk zijn dit voor figuren?
Holland in da Hood - kansloze rappers in the statesquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk zijn dit voor figuren?
stank voor dank noem je datquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta heeft juist ontzettend veel voedsel en wapens meegenomen, die ga er dan toch niet uitstemmen?
Waarom niet, ze hebben het toch al?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta heeft juist ontzettend veel voedsel en wapens meegenomen, die ga er dan toch niet uitstemmen?
Belgisch complot... I rest mijn kofferquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ER en zij is Nederlandse.1+1 is 2. Daarbij ligt ze dan.nog het minste in de groep.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta kan lekker de hele dag tegen een rotsblok aanschuren... kan ze het netjes beeldhouwen noemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet ook niet of ik de verveling aan zou kunnen hoor... de hele dag alleen in zo'n grot... na 2 keer ongestoord aan je pik trekken is daar de lol ook wel vanaf
Ongestoord? Je hebt heel wat toeschouwers die uitstekend in het donker kunnen zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet ook niet of ik de verveling aan zou kunnen hoor... de hele dag alleen in zo'n grot... na 2 keer ongestoord aan je pik trekken is daar de lol ook wel vanaf
Hallo Doquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee maar je zal daar toch niet serieus in je eentje zitten de hele nacht, zal wel altijd iemand van de crew bij zijn
Na twee dagen heeft ze de Venus van Milo gehouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Lauretta kan lekker de hele dag tegen een rotsblok aanschuren... kan ze het netjes beeldhouwen noemen.
Nee dat geloof ik niet hoor, 's nachts alleen daar in die grotquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hallo Do
Natuurlijk zit je daar alleen.... het is toch overleven!
het nieuwe sbs6quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wat een kampzender is RTL5 aan het worden
Een vleermuis die je onderschijtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het ergste wat je kan gebeuren in zo'n grot
nou, dan weten we in ieder geval dat het geen pot is, anders had ze die hele grot omgebouwd tot een ikea-showroom.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Na twee dagen heeft ze de Venus van Milo gehouwen
En nog wel het grootste pauper programma ooit. Zal wat gaan worden met al die Cherso aanname's.quote:Op [url=ht
tp://forum.fok.nl/topic/1704938/9/25#101466138]donderdag 1 september 2011 21:53[/url] schreef PhalanX het volgende:
christus, doen we nu een britse serie van 15 jaar terug nog eens dunnetjes over met Nederlandse stumpers?
Opgevreten worden door de ratten enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat een mongolquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef PhalanX het volgende:
mijn naam is Sipke Jan en ik heb zojuist mijn graf gegraven
Dat je er met Jochem komt te zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Niet dat er op haar gestemd zou worden. Vind ik redelijk logisch, maar de manier waarop.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat triest om het nu al op een belgen complot te gooien door sommigen hier.
Loretta liep gelijk te janken en alleen te zitten. Vind je het dan gek dat ze er uit gestemd wordt ?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef PhalanX het volgende:
mijn naam is Sipke Jan en ik heb zojuist mijn graf gegraven
Plaatje plakt nietquote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meet my new friend
Sipke Jan is al jaren samen met Willem (?) dacht ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef PhalanX het volgende:
Mijn naam is Nico en ik probeer als een echte belg op de eerste eilandraad al te konkelen alsof mijn holletje vanavond voer voor Sipke Jan is...
dus?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sipke Jan is al jaren samen met Willem (?) dacht ik.
De nachten zijn koud en donker, erg donker...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sipke Jan is al jaren samen met Willem (?) dacht ik.
Mwah, niet alleen door dit programma hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je krijgt er gewoon een hekel aan door dit programma
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoop echt dat er een belg naar die grot gaat dat zal ze leren
zichzelf zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk even helemaal gemist wat Sipke Jan heeft gedaan om die stemmen te krijgen.
Hij is een Nederlander en heeft de Belgen op hun complot aangesproken...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk even helemaal gemist wat Sipke Jan heeft gedaan om die stemmen te krijgen.
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
hij is nederlanderquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Oh god ik was 'm al vergeten. Sergio. Sjezus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sergio zijn geest waait nog steeds rond.
ja natuurlijk was dat erquote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ie gelijk, was dat complot er?
Een complot op Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Engel-b het volgende:
Ik had het ook gemist hoor van S J. Maar hij heeft wel gelijk dat die Belgen met complotten bezig zijn.
Sipke Janquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn tv doet het godverdomme niet meer.Service is versleuteld, wtf. Ik heb gewoon altijd betaald.
Wie is er nu naar de grot gestuurd?
Sipke Janquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn tv doet het godverdomme niet meer.Service is versleuteld, wtf. Ik heb gewoon altijd betaald.
Het kon Lauretta zijn, maar het is die andere Nederlander geworden.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
huh wie wat waarquote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
dus, gelukkig maar dat ze dat shot op die vagina nu hebben genmaak, en niet na 10 weken als de bush erop staat....
whut?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
dus, gelukkig maar dat ze dat shot op die vagina nu hebben genmaak, en niet na 10 weken als de bush erop staat....
"ZIjn we er dan toch ingetuind?"quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk voorspelbaar die BelgenEn we leren het NOOIT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |