quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef PhalanX het volgende:
en toen moest Lauretta janken... want oh mijn god, voedsel, een dak boven je hoofd, bananenbomen... ze vallen in het niet bij de innige vriendschappen die ze met kamp Noord heeft gesloten...
Nou! Wat zit die oppeens de hetero oerman uit te hangen. Een beetje kokosnoten scoren, vissen, hut bouwen, vuur makenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou anders ik wel, ik had gedacht dat hij binnen een halve dag huilend in een hoekje zou zitten omdat zijn haar niet meer goed zat
Echt? Reden temeer om te juichen dat die muts d'r munten niet kan vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij is toch ook de beste vriendin van ons aller Yolanthe
ze heeft er wel vier meegenomen!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Lauretta een zwemband heeft meegenomen bij de proef.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Reden temeer om te juichen dat die muts d'r munten niet kan vinden.
quote:
Als je gaat zitten en een gezond gewicht hebt, heeft iedereen al snel zo'n vetlaag.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Lauretta een zwemband heeft meegenomen bij de proef.
Ernst-Paul zou het zo gewild hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Maar dat onlogische dat de verliezers de hutten en bedden hebben enzo, heb ik dat gemist even?
Of is dat gewoon omdat het kan?
dat dusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Maar dat onlogische dat de verliezers de hutten en bedden hebben enzo, heb ik dat gemist even?
Ik denk dat het is omdat zij aan de groep dachten door eten enzo mee te nemen. Dus toch 'n beloning.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |