Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk even helemaal gemist wat Sipke Jan heeft gedaan om die stemmen te krijgen.
hij is nederlanderquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk even helemaal gemist wat Sipke Jan heeft gedaan om die stemmen te krijgen.
Oh god ik was 'm al vergeten. Sergio. Sjezus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sergio zijn geest waait nog steeds rond.
ja natuurlijk was dat erquote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ie gelijk, was dat complot er?
Een complot op Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Engel-b het volgende:
Ik had het ook gemist hoor van S J. Maar hij heeft wel gelijk dat die Belgen met complotten bezig zijn.
Sipke Janquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn tv doet het godverdomme niet meer.Service is versleuteld, wtf. Ik heb gewoon altijd betaald.
Wie is er nu naar de grot gestuurd?
Sipke Janquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn tv doet het godverdomme niet meer.Service is versleuteld, wtf. Ik heb gewoon altijd betaald.
Het kon Lauretta zijn, maar het is die andere Nederlander geworden.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
huh wie wat waarquote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
dus, gelukkig maar dat ze dat shot op die vagina nu hebben genmaak, en niet na 10 weken als de bush erop staat....
whut?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
dus, gelukkig maar dat ze dat shot op die vagina nu hebben genmaak, en niet na 10 weken als de bush erop staat....
"ZIjn we er dan toch ingetuind?"quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk voorspelbaar die BelgenEn we leren het NOOIT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |