Hallo Doquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee maar je zal daar toch niet serieus in je eentje zitten de hele nacht, zal wel altijd iemand van de crew bij zijn
Na twee dagen heeft ze de Venus van Milo gehouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Lauretta kan lekker de hele dag tegen een rotsblok aanschuren... kan ze het netjes beeldhouwen noemen.
Nee dat geloof ik niet hoor, 's nachts alleen daar in die grotquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hallo Do
Natuurlijk zit je daar alleen.... het is toch overleven!
het nieuwe sbs6quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wat een kampzender is RTL5 aan het worden
Een vleermuis die je onderschijtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het ergste wat je kan gebeuren in zo'n grot
nou, dan weten we in ieder geval dat het geen pot is, anders had ze die hele grot omgebouwd tot een ikea-showroom.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Na twee dagen heeft ze de Venus van Milo gehouwen
En nog wel het grootste pauper programma ooit. Zal wat gaan worden met al die Cherso aanname's.quote:Op [url=ht
tp://forum.fok.nl/topic/1704938/9/25#101466138]donderdag 1 september 2011 21:53[/url] schreef PhalanX het volgende:
christus, doen we nu een britse serie van 15 jaar terug nog eens dunnetjes over met Nederlandse stumpers?
Opgevreten worden door de ratten enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat een mongolquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef PhalanX het volgende:
mijn naam is Sipke Jan en ik heb zojuist mijn graf gegraven
Dat je er met Jochem komt te zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Niet dat er op haar gestemd zou worden. Vind ik redelijk logisch, maar de manier waarop.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat triest om het nu al op een belgen complot te gooien door sommigen hier.
Loretta liep gelijk te janken en alleen te zitten. Vind je het dan gek dat ze er uit gestemd wordt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |