omgekeerde psychologiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Maar dat onlogische dat de verliezers de hutten en bedden hebben enzo, heb ik dat gemist even?
Of is dat gewoon omdat het kan?
wie een gat graaft voor een ander...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
we moeten wel dieper... gevaarlijke uitspraak
Schotels, hij hoopt Canvas te kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat heeft die gast in zijn oren![]()
Controllers en hdmi aansluitingenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat heeft die gast in zijn oren![]()
Wat, doen er ook moffen mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
wie een gat graaft voor een ander...
dat kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef PhalanX het volgende:
Het eerste Belgencomplot is een feit!
Nikobequote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh krijgen we nu al gelijk een Belgisch complot
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Ties02 het volgende:
ervaring als gamer... nigga Lauretta please
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Schotels, hij hoopt Canvas te kunnen ontvangen.
Lauretta dusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Redefine het volgende:
De vraag zal dus wel weer zijn welke Ollander gaat er uit?
22:00 pasquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Had dit niet allang afgelopen moeten zijn?
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Had dit niet allang afgelopen moeten zijn?
ze zat zich anders behoorlijk aan te stellen... eigen schuldquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
En jahoor, de neger wordt er als eerste uitgestemd
Op slinkse wijze is SJ zijn stem ook al binnen. Hij heeft zelf nog niet door dat hij de volgende zal zijn.quote:
Gangsta's in een Corsaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk zijn dit voor figuren?
Holland in da Hood - kansloze rappers in the statesquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk zijn dit voor figuren?
stank voor dank noem je datquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta heeft juist ontzettend veel voedsel en wapens meegenomen, die ga er dan toch niet uitstemmen?
Waarom niet, ze hebben het toch al?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta heeft juist ontzettend veel voedsel en wapens meegenomen, die ga er dan toch niet uitstemmen?
Belgisch complot... I rest mijn kofferquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ER en zij is Nederlandse.1+1 is 2. Daarbij ligt ze dan.nog het minste in de groep.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Lauretta kan lekker de hele dag tegen een rotsblok aanschuren... kan ze het netjes beeldhouwen noemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet ook niet of ik de verveling aan zou kunnen hoor... de hele dag alleen in zo'n grot... na 2 keer ongestoord aan je pik trekken is daar de lol ook wel vanaf
Ongestoord? Je hebt heel wat toeschouwers die uitstekend in het donker kunnen zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet ook niet of ik de verveling aan zou kunnen hoor... de hele dag alleen in zo'n grot... na 2 keer ongestoord aan je pik trekken is daar de lol ook wel vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |