Ja ik weet onderhand wel hoe hij is hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Bastard het volgende:
<SNIP>
Ja, en in Holland loopt iedereen op klompen en wonen in windmolens.
PROEST, ja dat is misschien wel zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
dat is al lang niet meer hoor. Tegenwoordig zitten we allemaal aan de wiet & gaan naar de hoeren achter glas
(serieus het enige wat ik hoorde in NewYork als je zei uit "Holland" te komen
)
Dit soort idioterie zie je zelfs bij 'believers' onderling.
- - - -
Geestenwie gelooft er nou in geesten
, ben je dom dan.
Aliens daarentegen zijn echt![]()
- - - -
Disclaimer: Dit weerspiegeld niet mijn persoonlijke mening
Logisch toch, dat heb je met geestenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:40 schreef Michielos het volgende:
Ik vind het soms best een dooie boel hier hoor
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarnemingquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vult het weer in, je geeft geen definitie.
Voorbeeld van definitie.
Waarheid is het overeenkomen van de theorie met de werkelijkheid.
Nog een voorbeeld
Waarheid is het overeenkomen met wat er gezegd wordt en wat het geval is.
In beide voorbeelden is het objectief en voor iedereen hetzelfde.
Que?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarneming
en ervaring .
Het is misschien een waarheid die je aanneemt waarvan je je het lekkerste bij voelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarneming
en ervaring .
Komen we weer uit bij de placebo'squote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Michielos het volgende:
Nee het werkt wel. Alleen niet om de reden waarom men denkt dat het werkt
Kan, en waarschijnlijk heb je gelijk.. maar ben uit persoonlijker ervaringen niet overtuigd dus zeg niet volmondig ja of neequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Michielos het volgende:
Nee het werkt wel. Alleen niet om de reden waarom men denkt dat het werkt
hahahhaquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef mousy31 het volgende:
OMGniet weer het placebo verhaal dan nog liever geesten
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Bastard het volgende:
Totdat er eentje van jullie iemand neersteekt ook
Door de bank genomen zijn de 'believers' toch altijd wat gemoedelijker dan degene die hier zo af en toe binnenkomen stormen. "Bewijs dan, toe dan, kun je niet he, oh je bent zo dom, ze zouden je moeten opsluiten, je bent geestelijk gestoord, daar hebben ze pillen voor, 1 woord psychiater, nee nog woord "dwangbuis"etc etc"
Het mooiste altijd is dat iedereen over 1 kam word geschoren, je post hier, dus je gelooft werkelijk alles wat ze je voorhouden.![]()
Ja, en in Holland loopt iedereen op klompen en wonen in windmolens.
Volgens mij snap jij niet wat ze zegt, namelijk dat waarheid individueel en altijd een gevolg van perceptie is. Ga maar na, buiten jouw eigen waarneming is er niets anders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Que?
Volgens mij snap jij het concept van een definitie niet.
Dat is een invulling, geen definitiequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat ze zegt, namelijk dat waarheid individueel en altijd een gevolg van perceptie is. Ga maar na, buiten jouw eigen waarneming is er niets anders.
Ach, dat kon jij de hele tijd dat je aanwezig was in TRU niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Basterd kon in het homeopatie topic ook geen deuk in een pakje boter schoppen.
Tissue?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, dat kon jij de hele tijd dat je aanwezig was in TRU niet.
Kan dat even wat minder? Met je "totdat eentje van jullie iemand neersteekt" en je indirecte vergelijking met de dader van een misdrijf. Stellen we niet echt op prijs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef Ragboer het volgende:
Wat heeft TRU opgeleverd. Voor mij een enkele note en ontzettend veel "_____!!! " Wel lachen zeg, mensen die geesten zien en dergelijke. En geloven in complottherorieën...
Totdat er eentje van jullie iemand neersteekt, zoals die mongool in Hoensbroek. Mensen zoals hunter.h4, dat was gewoon eng. Zal wel met zichzelf in de knoop zitten ofzo.
Maar om eerlijk te zijn kan je hier soms harder lachen dan om topics in ONZ.
Ik denk dat je er beter serieus over na kan denken wat hij zegt. Gekken genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan dat even wat minder? Met je "totdat eentje van jullie iemand neersteekt" en je indirecte vergelijking met de dader van een misdrijf. Stellen we niet echt op prijs.
Wacht, ik haal ze je evenquote:
Dat klopt.. en hoe meer boeken je leest over zaken die je ideeen bevestigen, hoe meer je je veilig waant in je eigen waarheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat ze zegt, namelijk dat waarheid individueel en altijd een gevolg van perceptie is. Ga maar na, buiten jouw eigen waarneming is er niets anders.
Het feit dat je van die veronderstelling uitgaat zegt meer over jou dan over de rest van ons.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter serieus over na kan denken wat hij zegt. Gekken genoeg.
Die muggen zijn ook geplacebo'd ! Kan niet anders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:28 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb dat hele verhaal over homeopathie gemist![]()
Ken wel mensen die er heel veel baat bij hebben.
En je wordt niet geprikt door muggen als je die middelen gebruikt
Wat is jouw definitie dan? En hoe ben je dat te weten gekomen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een invulling, geen definitie
Droom lekker verder. Neem vooral geen verantwoording.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het feit dat je van die veronderstelling uitgaat zegt meer over jou dan over de rest van ons.
Heb er twee gepost als voorbeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie dan? En hoe ben je dat te weten gekomen?
Tuurlijk. Als er een bezoeker van fok ooit door het lint gaat om wat voor reden dan ook, is dat altijd de verantwoordelijkheid van de moderators. Logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Neem vooral geen verantwoording.
Wees eens lief en post er nog een. Ik lees je reacties zo graag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb er twee gepost als voorbeeld.
Los van kinderen of functie mag iedereen hier zijn mening hebben, mits met respect geuit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Het ergste is dat Piet al een wat oudere man is die volgens mij zelfs kinderen heeft (kan het mis hebben) en een management positie bekleedt binnen een bedrijf. En dan komt hij hier vaak om zijn gram te halen om zich superieur te voelen tov de "gekken" in TRU.
Ik zou het wat anders omschrijven, maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Ik snap niet dat mensen zoveel energie steken in een subforum dat hen niet aanstaat.quote:Waarom ga je je energie niet focussen op wat positievere dingen Piet? Er zijn toch wel grotere misstanden in de wereld dan een stelletje "gekken" die geloven in allerlei onzin? En als je misschien een gevaar ziet in dit forum, pak dan de mensen aan die idd iets te serieus bezig zijn met de onderwerpen in BNW en TRU zoals Lambiekje en Bankfurt. Mensen die geheel overtuigd zijn van iets en dat als waarheid verkondigen, zonder daarbij een echte volwassen discussie aan te gaan.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Het ergste is dat Piet al een wat oudere man is die volgens mij zelfs kinderen heeft (kan het mis hebben) en een management positie bekleedt binnen een bedrijf. En dan komt hij hier vaak om zijn gram te halen om zich superieur te voelen tov de "gekken" in TRU.
Waarom ga je je energie niet focussen op wat positievere dingen Piet? Er zijn toch wel grotere misstanden in de wereld dan een stelletje "gekken" die geloven in allerlei onzin? En als je misschien een gevaar ziet in dit forum, pak dan de mensen aan die idd iets te serieus bezig zijn met de onderwerpen in BNW en TRU zoals Lambiekje en Bankfurt. Mensen die geheel overtuigd zijn van iets en dat als waarheid verkondigen, zonder daarbij een echte volwassen discussie aan te gaan.
Toch fijn te lezen dat je mening in 1 jaar 180 graden gedraait isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
<snip>
Ik weet wel wat het probleem is om heel eerlijk te zijn. Ik ben aan het posten in TRU en dat is een beetje het verschoppelingen hoekje van het forum. TRU-posters zijn vaak mensen die het contact met de realiteit een beetje kwijt zijn, dus dan kan ik ook niet verwachten dat ze beschikken over zelfkennis en een kritische blik.
Ik dacht ook even dat ik het verkeerd las, het is idd frappantquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
en dat zeg jij ?
[..]
Toch fijn te lezen dat je mening in 1 jaar 180 graden gedraait is
Nee, "domme mensen" mogen geen kinderen nemen. Dat is beter voor de mensheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Los van kinderen of functie mag iedereen hier zijn mening hebben, mits met respect geuit.
Daar ga je weer ...quote:Ik zou het wat anders omschrijven, maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Ik snap niet dat mensen zoveel energie steken in een subforum dat hen niet aanstaat.
Ja, loslaten is fijn he, en dat leer je in de loop van de tijd. Persoonlijk aantrekken is ook zoiets. Best moeilijk soms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef lezzer het volgende:
Mij heeft het concreet opgeleverd dat ik jarenlang heb kunnen oefenen in loslaten en dingen niet persoonlijk aantrekken. Waar ik vroeger pislink werd van alleen al de naam van bepaalde trollende users, lees ik nu hun posts niet echt serieus, en zeker niet persoonlijk, en heb ik een abo waarmee ik users kan foe-en
En echt, wat een verademing is dat
Haha! Toen ik de post over Piet typte, had ik idd door dat ik mijn mening wat heb aangepast. Het grote verschil echter is dat mijn eerste kennismaking met TRU en BNW, topics waren waarin Bankfurt de grote man leek te zijn en ik merkte op dat vrijwel niemand de stellige beweringen van hem bekritiseerde. En dat is nog steeds de kritiek van mijn zijde. En met name door die topics en users als hem, wordt dit subforum door weinig mensen serieus genomen. Ik ben toen te ver gegaan en ben op een gegeven moment vervelend gaan doen en heb toen idd iedereen in TRU en BNW over 1 kam gescheerd, waarvoor mijn excuses.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
en dat zeg jij ?
[..]
Toch fijn te lezen dat je mening in 1 jaar 180 graden gedraait is
Jou ben ik ook nog een excuus verschuldigd. Ik ben wat hard en gemeen geweest en dat was niet echt nodig. Ik weet dat je een lief persoon bent en ondanks dat ik het vaak niet met je eens ben omdat ik je soms nogal naief vindt overkomen, is het belangrijker dat je een vriendelijk persoon bent. Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat ik het verkeerd las, het is idd frappant
En die heb ik je gegeven maar blijkbaar verwacht je een antwoord van mij die ik je niet kan gevenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vult het in, ik vroeg naar je definitie.
Dat was niet je originele vraag hé? Wat heeft het concreet opgeleverd was je vraag. En dat antwoord is allang gegeven. Dat jij het er niet mee eens bent is een ander verhaal en niet het probleem van TRU.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gek, mijn vraag is heel eenvoudig, wat TRU nu opgeleverd heeft aan waarheden.
Ik hoef dat niet te zoeken, ik weet waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef Summers het volgende:
[..]
En die heb ik je gegeven maar blijkbaar verwacht je een antwoord van mij die ik je niet kan geven
en die je zelf op kan zoeken .
Het was een samenvatting/uitreksel van deze post:quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Huh? Waar zei ik dat ergens?Niet in dit topic in ieder geval.
1: Aanname + hij weet er anders erg veel van af, dus 'niet zijn ding' ???quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen hebben nu eenmaal existentiele vragen. Dat de TS die toevallig niet heeft of in een ander hoekje zoekt, doet daar niets aan af. TRU is een platform waar mensen behoefte aan hebben. Ook al is het nu toevallig Piet zijn ding niet [1]. Ik vraag me eigenlijk af wat zijn azijnachtige gezeur en voortdurende pogingen tot diskwalificatie van TRU[2] eigenlijk opgeleverd hebben.
Net zoals alles op fok biedt TRU een plek om over zekere onderwerpen te praten. En het biedt, zo uit zijn voortdurende doch falende verzuurpogingen blijkt, ook voor Piet dezelfde mogelijkheid. Het is een beetje raar en zinloos om te roepen dat TRU geen bestaansrecht zou hebben als je er zelf regelmatig komt. Vind je het niks, ga dan ergens anders naartoe. Ik heb niks met PUB, maar zie je mij daar roepen dat het daarom een kutsubforum is?
... en op zoek zijn naar antwoorden. Waarheid. Kennis. Het willen weten ... Wat is waar ? Wat niet ?quote:Volgens mij is dat juist waar TRU om draait: dat er meer is dan met 'normale' ratio aangetoond kan worden. Dat is juist de strekking van dit subforum: die ruimte bieden aan mensen die daarover wensen te praten.
Dat kan, mag en gebeurt toch ook ?quote:Als jij je daar niet tot aangetrokken voelt is dat prima, maar wie ben jij dan om hen te verwijten dat ze daar over willen praten? Laat die mensen toch gewoon met rust en laat ze praten waar ze het over willen hebben?
Moderatie is per definitie onpartijdig/neutraal, althans, dat behoort zij te zijn. Je bent er om de discussie 'vreedzaam' te houden & storende elementen weg te houden. Niets meer, niets minder.quote:Wat een gelul. Moderatie is per definitie subforum gebonden. De ene mod is de andere niet. Of dacht je dat een willekeurige KLB mod wel even TRU zou kunnen modereren, of dat ONZ dezelfde policy heeft als bv BNW?
Nee? Vertel, waar verschilt dit van de op?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was niet je originele vraag hé? Wat heeft het concreet opgeleverd was je vraag. En dat antwoord is allang gegeven. Dat jij het er niet mee eens bent is een ander verhaal en niet het probleem van TRU.
Ik doe geen uitspraken over domheid, kinderen of wat dan ook. Ik vind het geen meerwaarde hebben. Uitspraken uit een grijs verleden erbij halen ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef R0N1N het volgende:
Nee, "domme mensen" mogen geen kinderen nemen. Dat is beter voor de mensheid.
Althans, volgens PCP, 1 jaar geleden in het 'Eerlijkheid' topic
Hu? Mag ik geen eigen mening hebben? Volgens mij omschrijf ik het allemaal nog heel beleefd.quote:Daar ga je weer ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |