Ja ik weet onderhand wel hoe hij is hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Bastard het volgende:
<SNIP>
Ja, en in Holland loopt iedereen op klompen en wonen in windmolens.
PROEST, ja dat is misschien wel zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
dat is al lang niet meer hoor. Tegenwoordig zitten we allemaal aan de wiet & gaan naar de hoeren achter glas
(serieus het enige wat ik hoorde in NewYork als je zei uit "Holland" te komen
)
Dit soort idioterie zie je zelfs bij 'believers' onderling.
- - - -
Geestenwie gelooft er nou in geesten
, ben je dom dan.
Aliens daarentegen zijn echt![]()
- - - -
Disclaimer: Dit weerspiegeld niet mijn persoonlijke mening
Logisch toch, dat heb je met geestenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:40 schreef Michielos het volgende:
Ik vind het soms best een dooie boel hier hoor
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarnemingquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vult het weer in, je geeft geen definitie.
Voorbeeld van definitie.
Waarheid is het overeenkomen van de theorie met de werkelijkheid.
Nog een voorbeeld
Waarheid is het overeenkomen met wat er gezegd wordt en wat het geval is.
In beide voorbeelden is het objectief en voor iedereen hetzelfde.
Que?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarneming
en ervaring .
Het is misschien een waarheid die je aanneemt waarvan je je het lekkerste bij voelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Beide voorbeelden kunnen voor iedereen hetzelfde zijn maar hoeft niet , kwestie van waarneming
en ervaring .
Komen we weer uit bij de placebo'squote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Michielos het volgende:
Nee het werkt wel. Alleen niet om de reden waarom men denkt dat het werkt
Kan, en waarschijnlijk heb je gelijk.. maar ben uit persoonlijker ervaringen niet overtuigd dus zeg niet volmondig ja of neequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Michielos het volgende:
Nee het werkt wel. Alleen niet om de reden waarom men denkt dat het werkt
hahahhaquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef mousy31 het volgende:
OMGniet weer het placebo verhaal dan nog liever geesten
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Bastard het volgende:
Totdat er eentje van jullie iemand neersteekt ook
Door de bank genomen zijn de 'believers' toch altijd wat gemoedelijker dan degene die hier zo af en toe binnenkomen stormen. "Bewijs dan, toe dan, kun je niet he, oh je bent zo dom, ze zouden je moeten opsluiten, je bent geestelijk gestoord, daar hebben ze pillen voor, 1 woord psychiater, nee nog woord "dwangbuis"etc etc"
Het mooiste altijd is dat iedereen over 1 kam word geschoren, je post hier, dus je gelooft werkelijk alles wat ze je voorhouden.![]()
Ja, en in Holland loopt iedereen op klompen en wonen in windmolens.
Volgens mij snap jij niet wat ze zegt, namelijk dat waarheid individueel en altijd een gevolg van perceptie is. Ga maar na, buiten jouw eigen waarneming is er niets anders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Que?
Volgens mij snap jij het concept van een definitie niet.
Dat is een invulling, geen definitiequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat ze zegt, namelijk dat waarheid individueel en altijd een gevolg van perceptie is. Ga maar na, buiten jouw eigen waarneming is er niets anders.
Ach, dat kon jij de hele tijd dat je aanwezig was in TRU niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Basterd kon in het homeopatie topic ook geen deuk in een pakje boter schoppen.
Tissue?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, dat kon jij de hele tijd dat je aanwezig was in TRU niet.
Kan dat even wat minder? Met je "totdat eentje van jullie iemand neersteekt" en je indirecte vergelijking met de dader van een misdrijf. Stellen we niet echt op prijs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef Ragboer het volgende:
Wat heeft TRU opgeleverd. Voor mij een enkele note en ontzettend veel "_____!!! " Wel lachen zeg, mensen die geesten zien en dergelijke. En geloven in complottherorieën...
Totdat er eentje van jullie iemand neersteekt, zoals die mongool in Hoensbroek. Mensen zoals hunter.h4, dat was gewoon eng. Zal wel met zichzelf in de knoop zitten ofzo.
Maar om eerlijk te zijn kan je hier soms harder lachen dan om topics in ONZ.
Ik denk dat je er beter serieus over na kan denken wat hij zegt. Gekken genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan dat even wat minder? Met je "totdat eentje van jullie iemand neersteekt" en je indirecte vergelijking met de dader van een misdrijf. Stellen we niet echt op prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |