Nostalgie jongen, nostalgie. Het betreft hier uiteraard de offline-gameplay, online durf ik hem niet eens meer aan te zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Halo
LOL IK HEB EEN SCHILD NIEMAND KAN ME RAKEN
LOL NIEMAND WILT JOU RAKEN EINZZZ!!!1111quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Halo
LOL IK HEB EEN SCHILD NIEMAND KAN ME RAKEN
quote:
MIJN OREN.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Doe dan tenminste de leukste
Daar is nog een rechtszaak over geweest voor het gebruik van de bloem in die screen. De Britse veteranen van de Eerste Wereldoorlog waren er niet zo blij mee dat het symbool voor de verliezen daarvoor gebruikt werd.quote:
Zo een bazengame. Niet normaal.quote:
En ook vet moeilijk, duurde soms echt uren voordat je 1 missie volbracht had. En elke keer saven als je weer stapje verder was enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo een bazengame. Niet normaal.
Die uitdaging was juist heerlijk. Dat het level eerst onmogelijk lijkt en je een paar uur verder toch nog haalde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En ook vet moeilijk, duurde soms echt uren voordat je 1 missie volbracht had. En elke keer saven als je weer stapje verder was enzo. Maar dat gevoel als je na veel trial & error toch een lvl gehaald had was echt masterlijk
Alsmede:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef robuust89 het volgende:
Zie de post van id_do_her.
Alsmede: orcarina of time - lost woods![]()
Total fucking Annihilation, Jezus wat was die game epic in die tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen een aangeklikt.quote:
Ok.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er geen een aangeklikt.
SoR is inderdaad meesterlijk als het om muziek gaat; vooral de intro vind ik echt geniaal, heerlijk bassline!:quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef samvirus het volgende:
Soms heb je gewoon van die spellen waarin je een half uur in je pauze menu zit luisteren naar al die prachtige noten. Dit is een eerbetoon aan al die spellen.
TS begint:
DnB en Big Beat wat wil je nog meer?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe kan het nu al 2,5 pagina vol zijn en hell march nog niet gepost?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dan de main theme, dat was pas een binnenkomer!quote:
quote:
Beter kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij snapt hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef -tape- het volgende:
Oké creapyIk zit nu al drie kwartier te luisteren naar de Halo3 muziek
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:26 schreef Onorgineel het volgende:
Vroeger altijd nog even iets langer in die waterlevels blijven om die muziek te luisteren![]()
Hell Marchquote:
Koji Kondo en Shogo Sakai zijn de koningen der game muziekquote:
Uit dit topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hier een topic voor het posten van geweldige games op deze manier:
[..]
TS begint.
Game: Deus Ex: Human Revolution
Game: Hitman: Blood Money
Game: Return To Castle Wolfenstein