Mag alleen wel een nieuwe selectiefoto in. En die / achter mijn naam weg.quote:
Op die nieuwe selectiefoto staan Been en Fer nog prominent in beeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag alleen wel een nieuwe selectiefoto in. En die / achter mijn naam weg.
Oja, wordt er dan eigenlijk nog een keer een nieuwe gemaakt? Volgens mij niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Op die nieuwe selectiefoto staan Been en Fer nog prominent in beeld.
[ afbeelding ]
Je weet hoe dat De Guzman verhaal helemaal is gelopen??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef Maxbeek het volgende:
Het blijft toch ongelofelijk als je ziet hoe de Guzman nu voor 8,5 miljoen toch naar Villareal gaat he. Had Feyenoord goed kunnen gebruiken. Vorig jaar voor 0 weggelopen!
Bron: http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/31675/
Ik weet het, maar hadden we niet allemaal even het gevoel dat het zelfde met Fer zou gaan gebeuren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je weet hoe dat De Guzman verhaal helemaal is gelopen??
Heerlijk dat Jopie is afgebluft.quote:Joop Munsterman is niet van plan om het eerdere bod van FC Twente op Leroy Fer te verhogen. De voorzitter van de Enschedese club is verbaasd dat Feyenoord het bod op de middenvelder afsloeg. "Het is nu aan Feyenoord", aldus Munsterman. "Zij moeten maar aangeven wat ze willen: of ze pakken het geld van ons, of ze doen het niet en dan loopt er over een jaar een speler gratis de deur uit."
Fer heeft in Rotterdam-Zuid een contract tot medio 2012 en wil zelf graag naar FC Twente, dat komend seizoen in de Champions League speelt, overstappen. "Zij vonden het bod niet serieus te nemen, wij vonden het daarentegen een zeer redelijk bod", vertelt Munsterman in TC/Tubantia. "Ik reken nergens op, maar ik heb de hoop op de komst van Fer ook zeker nog niet opgegeven."
"Wij laten ons in elk geval niet opjagen door de datum van de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League." Munsterman wil geen oordeel vellen over de handelwijze van PSV, dat deze maand een bedrag van liefst vijf miljoen euro betaalde voor Georginio Wijnaldum. "Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen."
Vorig jaar nog aanwezig bij de 10-0 en nu zelf speler bij Feyenoord, zal een aparte ervaring zijn voor die jongen.quote:
Lijkt me sowieso raar dan zo'n eerste wedstrijd in de Kuip. Opeens zingende supporters enzo. 200+ man die trainingen bezoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar nog aanwezig bij de 10-0 en nu zelf speler bij Feyenoord, zal een aparte ervaring zijn voor die jongen.
Idd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso raar dan zo'n eerste wedstrijd in de Kuip. Opeens zingende supporters enzo. 200+ man die trainingen bezoeken.
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft die Guidetti al is gespeeld voor city?
En gescoord?
Nou ja als hij niet speelt kan hij ook niet scorenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft wel een keer gescoord voor Burnley.
En voor Gudde, want die heeft Van Geel aangesteld!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord heeft het geweldig gedaan. Beter kun je het niet doen volgens mij.v Geel
Ja, alle lof voor Gudde. Hij is het die zijn collega's tot grootse prestaties brengt.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ja als hij niet speelt kan hij ook niet scoren
Ben wel benieuwd die Bakkal erbij op het midddenveld is ook niet beroerd.
En 5 miljoen in tha pocket.
6 ton Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat wordt het salaris van Guidetti eigenlijk?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En voor Gudde, want die heeft Van Geel aangesteld!![]()
![]()
Ik heb altijd al gezegd dat die Gudde een verrijking is vanaf het begin![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En voor Gudde, want die heeft Van Geel aangesteld!![]()
![]()
Ik heb altijd al gezegd dat die Gudde een verrijking is vanaf het begin![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:21 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, alle lof voor Gudde. Hij is het die zijn collega's tot grootse prestaties brengt.
Het is hier al vaker gezegd, en al valt het niet te bewijzen: Beenhakker had voor Wijnaldum en Fer hooguit de helft opgehaald.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Van Geel heeft nu al meer gepresteerd dan Beenhakker.
In feite heeft ie z'n eigen salaris al terugverdiend met die Fer transfer
Klopt. Beenhakker had dit nooit zo kunnen spelen. Hij is denk ik ook te veel bevriend met iedereen, dan kan je het nooit zo hard spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier al vaker gezegd, en al valt het niet te bewijzen: Beenhakker had voor Wijnaldum en Fer hooguit de helft opgehaald.
Vriend en vijand zijn het erover eens dat Feyenoord c.q. Van Geel vandaag zeer goede zaken heeft gedaan en uiterst slagvaardig is geweest.
Van Geel is een lul, maar wel zo'n lul die je maar beter in je organisatie kunt hebben. Hij zal hier ook ongetwijfeld met een hoop gedoe ooit weer eens vertrekken, maar zolang hij intussen maar een hoop goede dingen heeft gedaan maakt dat wat mij betreft niet zoveel uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Van Geel heeft nu al meer gepresteerd dan Beenhakker.
In feite heeft ie z'n eigen salaris al terugverdiend met die Fer transfer
Beenhakker speelt altijd de toffe Rotterdamse jongen maar man o man wat een prutser.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Beenhakker had dit nooit zo kunnen spelen. Hij is denk ik ook te veel bevriend met iedereen, dan kan je het nooit zo hard spelen.
Als hij niet presteert kan Feyenoord in de winter van hem af, toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
6 ton Feyenoord
2 ton Manchester City
Jup, maar andersom ook....quote:Op donderdag 1 september 2011 08:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als hij niet presteert kan Feyenoord in de winter van hem af, toch?
Ok, geen probleem dus. Verdienen we makkelijk terug!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
6 ton Feyenoord
2 ton Manchester City
Geweldige directie dus. Met dat domme gezeik van Lunatics veeg ik mijn reet af.quote:Van Geel mentale winnaar pokerspel met Munsterman
ad.nl
De directie en de raad van commissarissen van Feyenoord schreven gisteren niet alleen een forse transfersom van 5,5 miljoen bij op de rekening van Feyenoord. De beleidsbepalers concludeerden in De Kuip ook met groot genoegen dat iedereen in de hectische slotfase van het transferwindow pal achter elkaar was blijven staan.
Teneinde alsnog een transfer van Leroy Fer tot stand te brengen, gooide FC Twente de laatste dagen alles in de strijd. Om de standvastige, misschien zelfs wel koppige Martin van Geel te ontwijken, werd door het FC Twente-kamp heimelijk contact gelegd met leden van de raad van commissarissen en de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord.
Pogingen achter de rug
Het waren pogingen om achter de rug van Van Geel, die bij een tussentijdse transfer van Willem Janssen van Roda JC naar FC Twente ook al eens een sta-in-de-weg bleek, een deal te sluiten. Maar bij Feyenoord kwam er geen tweespalt. De club wilde ruim vijf miljoen, zonder gespreide betaling, en de deal moest worden kortgesloten met technisch directeur Martin van Geel. En dat gebeurde.
Morele winnaar
Van Geel is pas vier maanden in dienst, maar de miljoenen stromen sinds zijn komst binnen bij de noodlijdende club. Op de allerlaatste dag van de transfermarkt stapte de Brabander gistermorgen als morele winnaar achter de pokertafel vandaan, de grote beleidsbepalers van FC Twente, Joop Munsterman en Aldo van der Laan, enigszins vertwijfeld achterlatend.
555.000 euro per maand
5,5 miljoen euro maakt de bekerwinnaar uit Enschede over naar de Kuip om Leroy Fer over te kunnen nemen. Een megabedrag voor een speler die niet veel scoort, tot op heden slechts één interland speelde en nog slechts tien maanden te gaan had bij Feyenoord. Omgerekend krijgt Feyenoord 550.000 euro per maand overgemaakt voor Fer.
Geef eerst eens antwoord op mijn vraag van gisteren, voordat je weer verder gaat met domme gelul van je.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:20 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geweldige directie dus. Met dat domme gezeik van Lunatics veeg ik mijn reet af.
Moet ik antwoord geven op aantijgingen van idioten (Lunatics cs) die niet weten waar ze over praten? Zitten zij in de directie, weten zij wat er exact met wie is afgesproken? Het zijn vuige verdachtmakingen zonder enig bewijs.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Geef eerst eens antwoord op mijn vraag van gisteren, voordat je weer verder gaat met domme gelul van je.
Van Geel is in ieder geval een stuk zakelijker ingesteld als Beenhakker, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Niet Been en Beenhakker, maar Koeman en van Geel worden jullie redders.
Sowieso van Geel, Koeman moet ik eerst over een langere tijd zien voordat ik daar een oordeel over ga geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Lekker door het leven lopen met een bunker voor je taas, moet heerlijk zijn. Of niet dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:30 schreef voice-over het volgende:
Het lijkt wel of Happel het helemaal niet leuk vindt dat Feyenoord binnenkort geen schulden meer heeft. Een leven zonder zeiken op zijn club is voor hem kennelijk niet denkbaar.
Precies en faalhaas Gudde wilde Beenhakker lekker laten blijven zitten....quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Jij en je vriendjes moeten zich nu wel behoorlijk ongemakkelijk voelen met die kritiek op de directie. Iedereen kijkt verbaasd naar jullie gelul terwijl de directie hartstikke goed presteert. Komt allemaal onwerkelijk over, een gevalletje van-lotje-getikt dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker door het leven lopen met een bunker voor je taas, moet heerlijk zijn. Of niet dan?
Van Geel presteert goed. De rest nog steeds niet. Dat jij daar niet bij wil, zal me een zorg wezen verder. Het is echt niet allemaal rozegeur en maneschijn in het Maasgebouw. Teveel signalen wijzen daar nog op.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij en je vriendjes moeten zich nu wel behoorlijk ongemakkelijk voelen met die kritiek op de directie. Iedereen kijkt verbaasd naar jullie gelul terwijl de directie hartstikke goed presteert. Komt allemaal onwerkelijk over, een gevalletje van-lotje-getikt dus.
Je begint een beetje door te slaan...quote:Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef voice-over het volgende:
Nog maar even linken naar het oorspronkelijke artikel.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)met-Munsterman.dhtml
Ach ja, de schreeuwers van Lunatics zullen dit wel allemaal naast zich neerleggen. En er uiteraard en zeer ten onrechte op wijzen dat alleen zij Martin van Geel hebben aangenomen zodat zij menen te kunnen strijken met de eer. Vandaag of morgen zullen ze wel brullen dat ze Van Geel voorzien hebben van allerlei instructies en adviezen. Gedaan door allerlei geheime 'deskundigen' van buitenaf.
Je kan toch wel stellen dat Feyenoord (in verhouding gezien) als winnaar uit deze periode is gekomen, heeft Van Geel goed gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijke transferperiode, jammer dat er dit weekend geen wedstrijd is of misschien ook wel goed aangezien je nu een volle week kunt trainen.
Nee hoor, VG/ Lunatics heeft wel gekkere dingen gezegd (remember het pakket van eisen aan de directie)quote:Op donderdag 1 september 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
Je begint een beetje door te slaan...
Waarvan zo een beetje alles al is gebeurd tot op heden. De rest lukt ook nog wel. Al ben ik het wel eens dat het eisenpakket over the top was. Teveel onzin.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee hoor, VG/ Lunatics heeft wel gekkere dingen gezegd (remember het pakket van eisen aan de directie)
En sindsdien nam ik - en velen met mij - hen niet meer serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarvan zo een beetje alles al is gebeurd tot op heden. De rest lukt ook nog wel. Al ben ik het wel eens dat het eisenpakket over the top was. Teveel onzin.
hier neemt niemand jou serieus....quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
En sindsdien nam ik - en velen met mij - hen niet meer serieus.
Ja hoor, mijn geliefde moderator Happel, anderen en jij dus ook reageren constant op mijn postings.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
hier neemt niemand jou serieus....
Huh ?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:35 schreef Caland het volgende:
Gadverdamme wat een vuilak zeg die MuntenmanMoffenhoer dat het is.
Dat hij achter de rug van Van Geel om via de RvC en VvF een goedkopere transfer wilde binnenhalen. Door een wig te drijven tussen Van Geel en de andere twee partijen.quote:
Dat 'ie achter de rug om van Van Geel de VVF en de RVC heeft benaderd...dat is toch geen normaal zaken doen meer? Met z'n hamsterhoofd.quote:
Njah, ook maandag en dinsdag nog interlands.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijke transferperiode, jammer dat er dit weekend geen wedstrijd is of misschien ook wel goed aangezien je nu een volle week kunt trainen.
Nog maar een keer, aangezien je bezig blijft:quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef voice-over het volgende:
[..]
Moet ik antwoord geven op aantijgingen van idioten (Lunatics cs) die niet weten waar ze over praten? Zitten zij in de directie, weten zij wat er exact met wie is afgesproken? Het zijn vuige verdachtmakingen zonder enig bewijs.
Neem nu hun aanval op (directeur) Koevermans. Ze betichten hem van belangenverstrengeling door deelname in een talentpool, wat hij ontkent. Ook al zou hij daarin deelnemen, weten die imbecielen van Lunatics wel hoeveel hij daaraan heeft verdiend? Ik zal het antwoord geven: niks geen winst maar een dik verlies.
Wat een mongolen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is al 30x voorbij gekomen hier, maar geef nou eens fatsoenlijk antwoord op de simpele vraag waarom Been en Beenhakker salaris mee hebben gekregen (totaal ca 1 miljoen euro) terwijl ze zelf hun conclusies hebben en hadden getrokken? Dat is toch een duidelijk voorbeeld van onverantwoord beleid voeren? Of zie jij dat anders
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat 'ie achter de rug om van Van Geel de VVF en de RVC heeft benaderd...dat is toch geen normaal zaken doen meer? Met z'n hamsterhoofd.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Des te mooier dat er uiteindelijk zelfs nog méér is betaald voor Fer dan het volgens Jopie "buitensporige bedrag" dat PSV voor Wijnaldum neertelde.
Geen woorden maar daden. Dat maakt Van Geel in zijn eerste maanden helemaal waar. En dat kon je van de "echte Rotterdammer" Leo niet zeggen. Die moest het uitsluitend hebben van z'n populairdoenerige gewauwel. Met z'n Coolsingel.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:36 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Van Geel is in ieder geval een stuk zakelijker ingesteld als Beenhakker, zoveel is wel duidelijk.
Uiteindelijk is het belangrijkste dat hij met z'n actie niets bereikt heeft, had ook anders kunnen lopen met alle gevolgen vandien in zowel de financiele als personele sfeerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat er morgen geen VI is anders had ik even gemaild om te vragen wat Johan van die actie van Joopie vindt.
En het veldspel onder Koeman is ook 10x verzorgder dan onder Been.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Dat maakt Van Geel in zijn eerste maanden helemaal waar. En dat kon je van de "echte Rotterdammer" Leo niet zeggen. Die moest het uitsluitend hebben van z'n populairdoenerige gewauwel. Met z'n Coolsingel.
Denk meer dat het het totaalplaatje is hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
En iedereen maar belachelijk doen toen ik zei dat ik het goed vond dat ze op de training de keeper niet mochten aanspelen, uiteindelijk werkt zoiets echt wel zijn vrucht af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk meer dat het het totaalplaatje is hoor
En het feit dat er ongeveer 3x vaker getraind word nu t.o.v. de periode Been.
Kijken hoe hij het in Gent doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Maar het is wel iets wat de druk op de training groter maakt waardoor spelers vaker de voetballende oplossing gaan zoeken en niet voor het trage gedoe met iedere keer het balletje terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Lunaticnewsquote:Martin, grote klasse!
Als Feyenoord-supporters zijn we nogal eens kritisch op onze directieleden. In dit stukje ga ik daar niet over uitweiden, noch over het feit waarom Feyenoord er financieel zo slecht voorstaat en hoe pijnlijk het is grote talenten te moeten verkopen. Wel wil ik stilstaan bij het professionele, slimme werk van Martin van Geel gedurende de afgelopen transferperiode. Wijnaldum, Ake, Rekik, Bahia en Castaignos werden al in een eerder stadium verkocht waarvoor bruikbare, transfervrije, leergierige jongens zijn teruggekomen. Absoluut huzarenstukje is wat mij betreft de coup Fer-Bakkal-Giudetti. Martin is er in geslaagd het op dit moment maximale voor Fer eruit te slepen, met kans op toekomstige additionele inkomsten en heeft dit zo laat mogelijk in de transferwindow gedaan waardoor Fer nog 4 potjes van grote waarde is geweest. Binnen no time kwam Bakkal, transfervrij!, uit de hoge hoed en Giudetti stond keurig in de wachtkamer.
Waar bestuurders nogal eens vol van zichzelf willen zijn, heb ik Martin hier niet op kunnen betrappen, eerder het tegenovergestelde. Laten we hopen dat Martin zo slim voor Feyenoord blijft opereren en nog van veel waarde kan zijn.
Martin, grote klasse!
[..]
En in Genk, hoe zijn daar de golfbanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En het veldspel onder Koeman is ook 10x verzorgder dan onder Been.
So far zijn de aantijgingen en de kritiek die de spelers hadden op Mario volkomen terecht gebleken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.
Hopelijk levert de trainerswissel behalve meer visie ook meer punten op.
En blijft Feyenoord eens een seizoen verstoken van ernstig blessureleed bij sleutelspelers.
Uurtje rijden naar Gent. Mario neemt graag de tijd voor zulke belangrijke excursies.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef Muto het volgende:
[..]
En in Genk, hoe zijn daar de golfbanen?
Ben voor die wedstrijd tegen Heerenveen een keer gaan kijken, maar het is ook wel mooi hoe fanatiek JP over dat veld loopt. Bijna bezeten. Dat is toch ook wel het fanatisme dat ik vorig jaar vaak mistte op trainingen, was allemaal veel te vrijblijvend en speels.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.
Hopelijk levert de trainerswissel behalve meer visie ook meer punten op.
En blijft Feyenoord eens een seizoen verstoken van ernstig blessureleed bij sleutelspelers.
quote:Fer: Best even moeten huilen, Feyenoord zit in mijn hart
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman toonde zich gisteren verguld met de komst van Leroy Fer. 'We zijn blij dat we hem hebben kunnen aantrekken. Het duurde wat langer dan verwacht en gehoopt, maar met hem zijn we een sterke en talentvolle middenvelder rijker.'
Ook Fer zelf is dolblij. De middenvelder is in het Bulgaarse Lovech in voorbereiding op de interland tegen Jong Bulgarije. 'Ik heb het al langer aangegeven, dit is waar ik op hoopte', zegt Fer vandaag tegen het AD. 'Het is prachtig dat het alsnog is rondgekomen.'
Fer is Feyenoord dankbaar voor de jaren dat hij op Varkenoord heeft rond mogen lopen. Elf seizoenen was hij Feyenoorder. 'Ik heb er best even om moeten huilen. Maar dit is de voetballerij. Twente heeft een prima elftal, ik kan mij in Enschede ontwikkelen.'
'Ik ga Europa League spelen, dat is een mooi vooruitzicht. Een andere omgeving is mooi. Feyenoord zit in mijn hart, ik hoop dat de club een mooi seizoen zal draaien', aldus de international van Jong Oranje.
Bij Fer komt er verbale diarree uit: daarover sproei ik mijn diarree...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn maag keert altijd om bij dit soort verhalen.
Fer is een beste jongen maar de zoveelste schijnheilige in een lange reeks.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik vond die songtekst nog best toepasselijk ook.
Ja, ik heb hem afgeluisterd
quote:
Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Stokstaart het volgende:
Zou Fer nou nog een afscheid krijgen?
Godverdomme, m'n koffie.quote:
Een 'warm' welkom zal je bedoelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.
quote:
Dit kan echt niet...quote:
quote:
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit forum zijn die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Neem alles lekker veel te serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.quote:
Maak je niet zo dik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de KFC?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.
Als jullie me nu willen excuseren ga ik een broodje kip en een blikje Fernandes halen.
Als je dat klapper-publiek gewend bent dan ben je natuurlijk snel onder de indrukquote:Schaars: "Sporting is Feyenoord, maar dan groter
Stijn Schaars geniet bij Sporting Portugal. De middenvelder verruilde deze zomer AZ voor een avontuur bij de Portugese topclub en heeft er geen spijt van. "Het is Feyenoord, maar dan veel groter."
De 27-jarige Schaars was eerder in de zomer nog dichtbij een overgang naar PSV. "Ik had PSV een mooie club gevonden, maar voor mijn ontwikkeling als speler en mens is dit nog veel mooier", vervolgde de Nederlander in Sp!ts. "Bovendien is Sporting nog groter dan PSV."
Sporting wil zich weer mengen in de strijd om de titel. De ploeg trok daarom zeventien spelers aan deze zomer, waaronder aanvaller Ricky van Wolfswinkel. "Het gat naar Porto en Benfica was te groot geworden, vonden ze binnen de club en dat willen ze nu dichten. Vandaar deze rigoureuze maatregelen. Wat er allemaal rondloopt? Van alles, noem het maar op. Brazilianen, Chilenen, Argentijnen, een Bulgaar, een Amerikaan, teveel om op te noemen."
De international van Nederland denkt dat het niveau in Portugal hoger is dan in Nederland. "Het niveau is een stuk hoger dan in Nederland. Vooral kleine clubs spelen hier veel slimmer. Niet zo naïef als in de Eredivisie. Excelsior verliest met 6-1 van PSV, waarom? Omdat ze proberen te voetballen. Hier werpen ze gewoon een blok op van zes jongens achterin en hopen dan op een snelle counter. Heel anders dan in Nederland."
"Het is ook moeilijk te vergelijken", aldus Schaars. "Maar Porto is zeg maar Ajax, Benfica PSV en wij dan Feyenoord, al schat ik ons wel hoger in hoor. Maar Sporting is wel een club met een geweldig trouwe supporters in het hele land en zelfs in het buitenland. We speelden laatst een oefenwedstrijd in Canada en toen zaten daar gewoon tienduizend Sporting-fans op de tribune, ongelooflijk. Dus het is Feyenoord maar dan veel groter."
http://www.soccernews.nl/(...)ord,_maar_dan_groter
Bakkal vandaag al, Guidetti wss. volgende week woensdag denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand toevallig per wanneer Bakkal en Guidetti meetrainen?
quote:Bakkal op schot tijdens eerste groepstraining.
Otman Bakkal heeft donderdagochtend tijdens zijn eerste training als Feyenoorder meteen zijn visitekaartje afgegeven. De van PSV overgekomen middenvelder vond tijdens de afsluitende partijvorm drie tegen drie direct meerdere keren het net. ‘Het ging lekker’, zei Bakkal na afloop. ‘Kleine partijtjes vind ik leuk om te doen. Ik ben blij dat ik me nu weer volledig op voetbal kan richten na de rompslomp rondom de overgang.’
Bakkal kwam donderdag in Rotterdam-Zuid meerdere oude bekenden tegen. Met hoofdtrainer Ronald Koeman werkte hij eerder samen bij PSV en met Karim El Ahmadi speelde hij bij FC Twente reeds samen op het middenveld. ‘Ron Vlaar en Diego Biseswar ken ik nog van de vertegenwoordigende elftallen’, zei Bakkal. ‘Ik ben prima opgevangen door de andere jongens.’
Met zijn zesentwintig jaar is Bakkal direct een van de oudste spelers in de selectie van Feyenoord. ‘Ik heb inderdaad meer ervaring dan een groot deel van de selectie’, zei de middenvelder. ‘Ik zal alles doen om de andere jongens te helpen. Ik hoop dit seizoen veel en goed te spelen voor Feyenoord.’
Feyenoord traint deze week ook nog op vrijdag, als ’s ochtends om 11.00 uur op Varkenoord een oefensessie op het programma staat. Komend weekend is de selectie vrij, waarna de spelers aanstaande maandag de draad weer oppakken. Die dag wordt er om 10.30 uur getraind.
quote:De van PSV overgekomen middenvelder vond tijdens de afsluitende partijvorm drie tegen drie direct meerdere keren het net
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit naar een training geweest zeker?
Het is hopen op een veel scorende Guidetti.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn ja als Bakkal - El Ahmadi enorm gaat draaien, daarbij bdan een Clasie/Mokotjo/Leerdam die zich aan die 2 kunnen optrekken. Een dodelijke aanval met Biseswar - Guidetti - Cabral. Fernandez achter de hand als je de laatste 20 minuten wilt uitlopen op de counter. Stabiele verdediging met V2 en een herboren D. Fernandez en Indi op de flanken met een stabiele 5e plaats als gevolg.
En toen werd ik wakker.
Ik vind het wel nieuwswaarde hebben dat een nieuwe speler van Feyenoord zich tijdens zijn eerste training direct laat zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen. Bakkal kan de klap natuurlijk wel enigszins opvangen, maar is niet eenzelfde type speler.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Het is hopen op een veel scorende Guidetti.
Het middenveld is er zoiezo niet minder op geworden.
Hehe dacht al precies hetzelfde, het lijkt nog wat te gaan worden met ons cluppie ook, benieuwd hoe lang de hosana stemming blijft.....quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn ja als Bakkal - El Ahmadi enorm gaat draaien, daarbij bdan een Clasie/Mokotjo/Leerdam die zich aan die 2 kunnen optrekken. Een dodelijke aanval met Biseswar - Guidetti - Cabral. Fernandez achter de hand als je de laatste 20 minuten wilt uitlopen op de counter. Stabiele verdediging met V2 en een herboren D. Fernandez en Indi op de flanken met een stabiele 5e plaats als gevolg.
En toen werd ik wakker.
Het kan ook net zo goed weer als een kaartenhuis in elkaar zakken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hehe dacht al precies hetzelfde, het lijkt nog wat te gaan worden met ons cluppie ook, benieuwd hoe lang de hosana stemming blijft.....
Genoeg om europees te kunnen halen in mijn ogen. En hopelijk wordt het duo bakkal el ahmadhi wat.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen. Bakkal kan de klap natuurlijk wel enigszins opvangen, maar is niet eenzelfde type speler.
Waar baseer jij op dat dit middenveld genoeg is om Europees voetbal mee te halen? Een Marokkaan die al 2 seizoenen onder zijn niveau speelt, een 19-jarig spelertje dat van Excelsior komt (toegegeven hij doet het niet slecht) en dan nog een speler die bij PSV niet eens bij de selectie zat. En zo kan je het de andere (positieve) kant, natuurlijk ook op beargumenteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Genoeg om europees te kunnen halen in mijn ogen. En hopelijk wordt het duo bakkal el ahmadhi wat.
Het zal ook echt niet op het 8uur journaal komen, hoor... Maar dit topic gaat nou eenmaal over Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??
Een kaartenhuis is het denk ik niet, want Koeman/JP/Gio zijn nu juist bezig om een fundament te leggen. In plaats van het toevalsvoetbal onder Been.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan ook net zo goed weer als een kaartenhuis in elkaar zakken.
Het is eigenlijk meer de hoop die ik tegen beter weten in elk seizoen weer heb en de wedstrijden tot nu toe + de afgelopen transferperiode versterken die hoop.(vandaar ook dat ik me afvroeg hoe lang de hosanna stemming zou blijven). Het moet toch ook een keer de goede kant op kunnen vallen ipv altijd maar de verkeerde?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat dit middenveld genoeg is om Europees voetbal mee te halen? Een Marokkaan die al 2 seizoenen onder zijn niveau speelt, een 19-jarig spelertje dat van Excelsior komt (toegegeven hij doet het niet slecht) en dan nog een speler die bij PSV niet eens bij de selectie zat. En zo kan je het de andere (positieve) kant, natuurlijk ook op beargumenteren.
Het moet maar net 'op z'n plek vallen' denk ik.
Op basis waar van?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen.
Een elftal als dat van ons staat of valt gewoon met een paar gewonnen wedstrijden achter elkaar: Vertrouwen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Een kaartenhuis is het denk ik niet, want Koeman/JP/Gio zijn nu juist bezig om een fundament te leggen. In plaats van het toevalsvoetbal onder Been.
Maar als NAC uit volgende week klote gaat, dan is het geen hosanna meer nee.
Alleen draait NAC slecht, kan wel eens op een goed moment komen die wedstrijd.
Ik ben Leerdam echt gaan beginnen waarderen. Gewoon nuttig, niet zeiken en het vuile werk opknappen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
NAC uit zijn altijd kutwedstrijden de laatste jaren, voor hun de wedstrijd van het jaar.
Ach ja, we zullen zien. In principe is dit wel een middenveld wat gemakkelijker overlopen kan worden. Als dat gebeurt zou je altijd nog voor Leerdam kunnen kiezen ipv Clasie.
Als back is het wel wat behelpen, maar vorig seizoen op het middenveld deed hij het prima. Moet wel aan zijn techniek gaan werken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben Leerdam echt gaan beginnen waarderen. Gewoon nuttig, niet zeiken en het vuile werk opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |